93 Reacties
Nieuwste boven Gefeliciteerd en sterkte!
Ach gefeliciteerd met jullie kleine sterke meid!! Veel kracht gewenst voor deze onzekere periode, het is vast een vechtertje!!
Gefeliciteerd en sterkte in deze spannende tijd!
Van harte gefeliciteerd! 馃挅 Jullie kunnen dit. Succes en sterkte de komende tijd! 馃挄
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en sterkte, kom op kleine vechter馃挭馃徏
Wat heftig. Wel gefeliciteerd met jullie mooie kindje. Ik wens jullie en haar heelveel kracht. Dat ze maar mooi groot mag worden. Hou je ons op de hoogte?? 馃挏
Gefeliciteerd met jullie kleine meisje 鉂わ笍 succes en sterkte de komende tijd!
Wow! Dikke proficiat :D veel moed, ik duim mee dat het goed komt :D
Gefeliciteerd met jullie dochter. En heftig! Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie en de kleine meid.馃挄
Gefeliciteerd en heel veel sterkte de komende tijd. Heeft ze beademing of alleen iets van flow /zuurstof?
Wauwwww wat een sterk meisje!! Hoe maakt mama het??
En hoe gaat het met de kleine meid??
Heb Heel veel kracht jullie kant op gestuurd!!!
Proficiat en heel veel sterkte voor jullie en jullie meisje . Vechtertje馃挒
Gefeliciteerd 馃槝
Sterkte! Veel liefs 馃槝
Gefeliciteerd en sterkte hopelijk gaat het goed met jullie馃槝
Van harte gefeliciteerd, en wat heftig. Sterkte de komende tijd. Het komt vast helemaal goed allemaal!
Gefeliciteerd met de geboorte! Ik hoop dat het goed gaat met jullie beiden en dat ze gauw mee naar huis mag. Sterkte!
Gefeliciteerd met jullie meissie en sterkte de komende tijd. En meiden behoren tot het sterke geslacht dus dit gaat ze rocken
Gefeliciteerd met jullie meisje! Ik wens jullie heel veel kracht en liefde de komende tijd. Alles komt goed馃挒
Gefeliciteerd en heel veel sterkte!!!