93 Reacties
3 jaar geleden
Gefeliciteerd met jullie meisje ❤️ En heel veel kracht en sterkte gewenst. 🙌
3 jaar geleden
Nog heel erg klein, dapper en strijdend om nu al bij jullie te zijn. Gefeliciteerd met jullie meisje💕 en voor mama alle liefde en kracht in deze tijd🤗
3 jaar geleden
Gefeliciteerd met jullie wondertje en veel kracht voor de komende periode. ❤🍀
3 jaar geleden
Jaa ik ben ook benieuwd naar jullie, hoe gaat het met jullie? Als je de gelegenheid heb geef ons een up date, ik bid voor jullie 🤗
3 jaar geleden
Hallo lieve allemaal,
Allereerst super bedankt voor jullie lieve berichtjes. Wij zijn nu inmiddels een week verder. Ik vond het zo moeilijk om het van me af te schrijven.. Maar ik wil mijn verhaal natuurlijk ook graag met jullie delen wat er gebeurd is en hoe het verder gegaan is.. (het is een lang verhaal)
Op 27 april ging ik naar controle die al langer gepland was. Bij de controle was mijn bloeddroek 174/124 (wat ik zelf totaal niet gemerkt had) en ze zagen ook nog eiwitten in mijn urine.. tot 29w aan heb ik nooit hoge bloeddruk gehad, en mijn urine was ook altijd goed. Maar toen kreeg ik dus opeens te horen dat ik ter controle naar ziekenhuis moest en ze het daar even beter moeten controlen. Oke prima we gingen naar ziekenhuis en daar kreeg ik weer te horen dat ik kans heb op zwangerschapsvergiftiging en ik daardoor paar dagen in ziekenhuis moet blijven. Ik had verder ook geen andere symptomen waardoor de artzen ook niet met zekerheid iets kon zeggen. Mijn man mocht ook niet bij me blijven vanwege de corona maatregelen. Op 28 april gingen ze verder onderzoeken en op 29 april werd er gezegd dat mijn weeën al begonnen waren en ze me daarom een medicatie willen geven omdat te stoppen. Ze wilden natuurlijk dat de baby zolang mogelijk nog in mijn buik bleef. Na het innemen van medicatie hadden we gewachten tot in de avond om te kijken of dat dan ook hielp.. Maar tot dat ik ineens in de avond weer hele hogebloeddroek en snelle hartkloppingen had..ook konden ze het hartje van mijn baby niet meer goed luisteren en kreeg ik te horen dat ik met spoed een keizersnede moest (het ergste wat ik op dat moment vond is dat mijn man niet aanwezig was vanwege de maatregelen) ik was helemaal alleen zonder man in een omgeving wat ik helemaal nie ken en de taal nog helemaal niet beheerst (ik woon sinds 9 maanden in Duitsland) Na de operatie was ik in intersive care beland en mocht ik dezelfde dag weer naar eigen kamer in zkh. En nu nog steeds ben ik in zkh vanwege hoge bloeddruk. Met baby gaat het ook wat beter (ze is 36 cm en 1180gr. met 29w geboren) Natuurlijk is ze nog heel klein en zou moeten vechten. Maar ik geloof erin dat het goed gaat komen🥺😊
3 jaar geleden
Reactie op gmz26
Hallo lieve allemaal,
Allereerst super bedankt voor jullie lieve berichtje ...
Wat een heftige situatie. En naar dat je helemaal alleen was toen het gebeurde.. kun je een beetje rust vinden ondanks alles? Dikke knuffel voor jou
3 jaar geleden
Reactie op gmz26
Hallo lieve allemaal,
Heel begrijpelijk dat je wat tijd nodig had, echt naar voor je dat je man niet bij je mocht zijn, echt heel erg!
Wens jullie veel sterkte en kracht toe.
3 jaar geleden
Reactie op gmz26
Hallo lieve allemaal,
Wauw, ik kan me voordat dat het heftig geweest moet zijn, en dan ook nog eens zonder papa!
Heeft papa inmiddels wel een bezoek mogen brengen??
Hoop dat je bloeddruk snel zakt en dat je kleintje sterk genoeg is! Ze is Nu in de couveuse denk ik? Heel bijzonder dat al haar waardes goed zijn. Ze is een sterke meid net als haar moeder