93 Reacties

3 jaar geleden

Heel veel sterkte ❤❤

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Hallo lieve allemaal, Allereerst super bedankt voor jullie lieve berichtje ...
Pfff wat heftig allemaal.. Het gaat allemaal goed komen jij en je baby komen er goed uit, blijf positief je bent een sterke mama❤️

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen hoe je dit hebt meegemaakt🥺. & alles is zo snel gegaan... Subhan'Allah, Moge Allah s.w.t. je beschermen en je veel geluk geven❤. Alhamdoulilah jij en je baby zijn goed uitgekomen Alhamdoulilah. Mash'Allah je hebt een prachtige dochter gekregen, wat een blessing💗💗. Komt goed Insha'Allah, heb Sabr, het was Allah's plan dat het zo vroeg moest gaan, Voor alles is er een test en reden, Hij weet wat jij niet weet. en jij gaat deze test halen Insha'Allah❤❤ Je gaat moederschap zo goed doen💗💗

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Hoi, hoe gaat het nu met jullie?

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Gefeliciteerd met jullie dochter. Heftig wat jullie doorgemaakt hebben en nog steeds door moeten maken. Sterkte!

3 jaar geleden

Hoe gaat het met jullie nu?💕

3 jaar geleden

Heee. Hoe is het nu met jou en met jullie?🍀

3 jaar geleden

Update: Hallo allemaal, sorry dat ik niet een voor een kan reageren, maar nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes♥️. Het gaat gelukkig goed met ons. We hebben het heel moeilijk gehad afgelopen tijd en nog steeds gaan we door.. maar ik ben alsnog dankbaar dat mijn baby nog zo sterk is. Mijn kleine en ik hebben de mrsa bacterië opgelopen tijdens mijn verblijf in ziekenhuis maar gelukkig is het niet iets ernstigs en zal met tijd “hopenlijk” over moeten gaan.. Ook is mijn kleine vorige week zaterdag geopereerd aan haar hart vanwege gaatje. Gelukkig is ze sindsdien veel beter geworden. Artsen geven aan dat ze nu met tijd beetje bij beetje zal herstellen. Zelf ben ik sinds vorige week weer thuis. Ik heb wel nog soms last van bloeddruk en moet nog elke dag prikken voor trombose die ik heb opgelopen na keizersnede.. Maar ik weet dat mijn kleine, ik en natuurlijk mijn lieve man hier samen sterker uit gaan komen☺️

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Update: Hallo allemaal, sorry dat ik niet een voor een kan reageren, maar n ...
Ik wens jullie alle kracht en gezondheid! Koester deze kleine mooie momentjes 🥰

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Update: Hallo allemaal, sorry dat ik niet een voor een kan reageren, maar n ...
Jeetje wat heftig allemaal. Heel veel sterkte de komende tijd!

3 jaar geleden

Wat heftig allemaal maar goed om te horen dat ondanks alles het na omstandigheden redelijk gaat. Ik duim voor jullie dat alles verder goed gaat verlopen. Jullie maken zoveel mee pff. Heel veel sterkte😘

3 jaar geleden

Hoe is het nu met jullie??

3 jaar geleden

Reactie op Sylvia1990

Ik wens jullie alle kracht en gezondheid! Koester deze kleine mooie momentj ...
Dankjewel🥰❤️

3 jaar geleden

Jeetje wat heftig allemaal. Heel veel sterkte de komende tijd!
Dankjewel🥰❤️

3 jaar geleden

Reactie op Liesjexx

Hoe is het nu met jullie??
Sinds vorige week mocht mijn kleine van de couveuse naar warmtebedje.. en sinds gisteren heeft ze dat ook niet meer nodig 💪🏻 Wel heeft ze nog sondevoeding en zuurstof via neusbril. Maar ze doet het goed en kan soms ook zonder al die dingen. Wanneer ze het helemaal zonder kan, dan denk ik dat het zover is... 🏠☺️

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Dankjewel🥰❤️
Hoe gaat het nu met jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Liesjexx

Wat heftig allemaal maar goed om te horen dat ondanks alles het na omstandi ...
🥰❤️

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met jullie?
Sinds vorige week mocht mijn kleine van de couveuse naar warmtebedje.. en sinds gisteren heeft ze dat ook niet meer nodig 💪🏻 Wel heeft ze nog sondevoeding en zuurstof via neusbril. Maar ze doet het goed en kan soms ook zonder al die dingen. Wanneer ze het helemaal zonder kan, dan denk ik dat het zover is... 🏠☺️

3 jaar geleden

Reactie op gmz26

Sinds vorige week mocht mijn kleine van de couveuse naar warmtebedje.. en s ...
Dat is niet niks allemaal. Veel sterkte en gezondheid gewenst! Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Wat een sterk vechtertje is jullie dochter. 💕 Hopelijk duurt het niet heel lang meer voordat jullie lekker thuis mogen zijn!

3 jaar geleden

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zwangerschap en makkelijke bevalling toe. Laatste loodjes voor jullie, geniet ervan💪🏻♥️