7 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje is ook precies zelfde hij praat wel is niet stil maar niet verstaanbaar.. zegt alleen papa en mama..nog niet geweest bij logopedie.

één jaar geleden

Ons zoontje word in Juli 2 en praat ook niet echt.. enige wat hij zegt is : wauw, mehh (heet), o owh en mamamamamama. Voor de rest niks. Brabbelt wel heel erg veel verder niet..

één jaar geleden

Reactie op Jlatinaxx

Ons zoontje word in Juli 2 en praat ook niet echt.. enige wat hij zegt is : ...
Geen logopedie ingeschakeld ofzo..

één jaar geleden

Reactie op Leeey

Mijn zoontje is ook precies zelfde hij praat wel is niet stil maar niet ver ...
Wat zegt t cb hiervan? Hier zijn ze redelijk soepel maar werd wel gezegd; ja rond de 2e verjaardag moeten ze ongeveer 50 woorden kunnen zeggen

één jaar geleden

Ons zoontje praat ook amper wel veel brabbelen en klanken kan wel mama papa en sinds we boekjes gehaald hebben ook na zeggen zoals kikker ect ect hij maakt er alleen uitzicht zelf weinig gebruik van. Weeet niet of je ook al boekjes gebruikt ben zelf niet zo van het lezen maar sinds we dat doen zegt hij meer woorden. Alleen maakt die er nog niet zo gebruik van😅

één jaar geleden

Reactie op Kiddie

Wat zegt t cb hiervan? Hier zijn ze redelijk soepel maar werd wel gezegd; j ...
50 woorden? Nou dat vind ik voor een kind van 2 heftig. Hier hadden ze het over 10 makkelijke korte woordjes 🤔

één jaar geleden

Reactie op liskee3

Ons zoontje praat ook amper wel veel brabbelen en klanken kan wel mama papa ...
Boekjes lezen doen we al een tijdje en als ik doe dan zeg ik wat ik doe maar dat helpt niet echt, kinderarts tijfelt van autisme omdat hij hyperactief en en als hij iets wilt dat hij dan met zijn handjes flappert maar voor de rest geen ander symtomen