4 Reacties

één jaar geleden

Hier nu ook super aanhankelijk. Loopt de heledag achter mij aan of dat ik haar moet optillen. Of huilend naar mij toe komen, huilen als ik naar de wc ga etc. Ook huilen nu als papa of opa of oma weg gaan. Ik dacht dat t nu even een fase is. Ze kan ook sinds kort goed lopen en ik had gelezen dat ze dan weer even aanhankelijk worden omdat ze nu die afstand weer merken ofz. Ze krijgt ook 4 tandjes tegelijk door. 3 zijn er nu doorheen dus dat zal ook niet echt meehelpen met haar humeur. Soms helpt t om even met haar te gaan zitten gewoon samen op de bank of haar even bij mij te laten liggen. Alsof ze dat dan even nodig heeft, daarna gaat t meestal wel weer even. En als ik haar probeer uit te leggen werkt soms ook. Bijvoorbeeld vanmorgen wou ze de ballenbak maar ik had haar op de armen. Dus ik zeg ik kan de ballenbak niet op de grond zetten als ik jou vast heb. Dus jaily moet even staan en wachten dan zet mama de ballenbak op de grond, ze was al aan huilen. Zegt ze jaaa nou toen kon ik haar wel neerzetten en die ballenbak pakken. Dus misschien helpt t ook wel om wat meer te verwoorden.

één jaar geleden

Jup...same here! Het zal wel weer een fase zijn, leeftijd. Grappig dat toch elke keer weer als er iets bijzonders gebeurt, meerderen hierover beginnen ;) nu ook weer dit. Zo aanhankelijk echt bizar.

één jaar geleden

Reactie op PBJJ

Hier nu ook super aanhankelijk. Loopt de heledag achter mij aan of dat ik h ...
Hij loopt vanaf z'n verjaardag al en het is heel de dag wel bij me en aan m'n benen vastplakken maar huilen alleen als ik de kamer uit ben. Ik werk gelukkig voornamelijk thuis dus eindelijk zie ik hem alleen op vrijdag een paar uur niet maar dat gaat gewoon super. Gewoon maar even doorbijten dan😜 vooral voor manlief is het vervelend want die kan hem niet troosten als ik uit zicht ben. Voordeel daarvan is steeds meer waardering van wat ik hele dagen doe 😜

één jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Hij loopt vanaf z'n verjaardag al en het is heel de dag wel bij me en aan m ...
Haha ja dat is precies hetzelfde hier. Die paar minuten dat ik op de wc zit is eigenlijk al teveel voor man lief want die krijgt haar ook niet rustig 🥴🥴