10 Reacties
één jaar geleden
Hier nu ook dat hij niet meer wilt slapen in de middag , zijn wezen wandelen , en gewoon laten spelen in huis en in de tuin en tv kijken , morgen gaan we zwemmen smiddags
één jaar geleden
Ik zal ook keer buitenshuis wat doen, zoals een binnen speelplek of als jullie een tuincentrum/Ikea in de buurt hebben met van die speelgebeuren gewoon daar naartoe gaan. Geloof me dan gaat je kleine geen dutje overslaan. Of eventueel met een leeftijdsgenootje laten spelen. Succes🤍
één jaar geleden
Kinderboerderijen en tekenen en verven , hier op de woensdag ochtend peuter gym maar zelfs dan wil hij niet meer slapen normaal wel
één jaar geleden
Reactie op Leeuw27722
Kinderboerderijen en tekenen en verven , hier op de woensdag ochtend peuter ...
Peuter gym? Dat klinkt echt cute. Dat ga ik opzoeken!
één jaar geleden
Reactie op oumbaby
Ik zal ook keer buitenshuis wat doen, zoals een binnen speelplek of als jul ...
Jaaaaaa doe ik ook! We hebben een tuincentrum, Ikea, kinderboerderij en monkeytown in de beurt 🤣 ga dat maar doen denk ik
één jaar geleden
Reactie op Leeuw27722
Hier nu ook dat hij niet meer wilt slapen in de middag , zijn wezen wandele ...
Oeee dat klinkt ook leuk
één jaar geleden
Peuter gym? Dat klinkt echt cute. Dat ga ik opzoeken!
Is super leuk heet bij de meesten ouder en kind gym
één jaar geleden
Reactie op Leeuw27722
Is super leuk heet bij de meesten ouder en kind gym
Ik heb al even gegoogeld en vind idd iets bij ons in de buurt ahha ga gelijk contact opnemen thanks
één jaar geleden
Peuter zwemmen.. ontmoet je leeftijdsgenootjes en andere moeders... eventueel daarna samen bakkie doen terwijl de Kids spelen.. voor beide leuk😉
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Peuter zwemmen.. ontmoet je leeftijdsgenootjes en andere moeders... eventue ...
Thanks! Ik ga ff kijken of dat kan. (We werken thuis als ondernemers) maar moet toch wat verzinnen nu er geen KDV meer is