128 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Doe je dit thuis of in de sportschool? Ik trainde met personal training een ...
Thuis, wij hebben een vrij complete home gym inclusief power rack. Mijn man heeft voor hij in de bouw ging gewerkt als NASM gecertificeerd personal trainer en ik heb zelf ook altijd fysiek werk gedaan, waaronder in de sport.
Op dit moment doe ik 3-4 keer in de week een training. Vooral 90 degrees eccentric isometrics. Als je er enigszins bekend mee bent wil ik wel een voorbeeldje posten ☺️
Benodigd zijn in elk geval kettlebells, elastieken/mini bands, barbell en dumbells
3 jaar geleden
Reactie op happy24
Hey hey!
Ik weet niet of je er van houdt om thuis oefeningen te doen voor d ...
Nou ben wel aan het zoeken inderdaad hoe ik dat vorm kan geven. Thanks! Ik ga eens kijken 😬
3 jaar geleden
Thuis, wij hebben een vrij complete home gym inclusief power rack. Mijn man ...
Nee, zegt mij zo niets 🙈 de enige dumbells die we hier hebben zijn 17,5kg van mijn man 😂 dat wordt hem nog niet. Thanks in ieder geval! Ik ga de filmpjes van happy24 eens kijken en of dat wat is 😬
3 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Nee, zegt mij zo niets 🙈 de enige dumbells die we hier hebben zijn 17,5kg ...
Heel veel succes!
Mijn dreumes en ik doen ook samen mee aan Nederland in beweging in de ochtend, dat vindt ze zo leuk en ik daardoor ook ☺️ dus dat is misschien ook nog wel iets om mee te beginnen!
3 jaar geleden
Heerlijk topic, dankje!
Ik ben sinds 3 weken weer gestart met Personal Body Plan. Het Mommy programma is speciaal voor post partum herstel.
Ik doe nu de Home workouts ipv de Gym workout. Mij helpt het om dagelijks m'n eten bij te houden in de app (geen dieet, alleen macro's bijhouden). Ook helpt de motivatie van m'n coach!
Hopelijk kom ik zo van die overtollige 10 kilo af. Al houd ik nu alleen centimeters bij voor voortgang, heb thuis geen weegschaal 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Foodie11
Heerlijk topic, dankje!
Ik ben sinds 3 weken weer gestart met Personal Bo ...
Centimeters zijn doorgaans toch ook meer relevant dan gewicht, als je krachttraining doet ☺️
3 jaar geleden
Mijn gewicht is prima, mijn conditie is ruk. Ik heb nog verlof en moet voor het eind van mijn verlof weer een fatsoenlijke conditie hebben, anders lukt mijn werk echt niet. Ik ben dus gisteren eindelijk begonnen met wat moeder-en-baby gym thuis en dan wil ik volgende week ook zelf weer afwisseld wat hiit-training en krachttraining gaan oppakken.
3 jaar geleden
Ik wil zelf overigens letterlijk wat strakker in mijn vel zitten. En ik heb nog wat functionele doelen die vooral te maken hebben met het tegelijk dealen met baby en dreumes. En weer helemaal fit aan een (hopelijk snelle) volgende zwangerschap beginnen ☺️
3 jaar geleden
Reactie op happy24
Oh ik ben benieuwd hoe dit programma je bevalt! Hoe ga je om met lekkere tr ...
Ja het bevalt nu ook heel goed! Twee jaar geleden heb ik het Fat Burning programma gedaan.
Je kunt prima chocola of koekjes eten! In je dag budget houd je dan alleen wat minder ruimte voor de rest. Op het plaatje zie je een voorbeeld van vandaag.
Nu moet ik zeggen dat ik (bijna) geen snaaidrang meer heb zolang ik genoeg eiwitten binnen krijg. Per dag 130 gram is veel en geeft veel verzadiging👍
3 jaar geleden
Voor mijn zwangerschap trainde ik 6/7 dagen in de week in de gym, toen ik zwanger werd nog 3 keer en op de dag vd bevalling stond ik nog op de loopband 😂🙌🏼.
Moet zeggen dat na de kleine ik met 2 weken weer op mijn oude gewicht zat en eigenlijk zo erg bezig ben geweest met de kleine dat het me ook even niet meer uitmaakte… wil nu zelf het weer fanatieker oppakken ( train inmiddels wel weer 2x per week) en wil weer terug naar minstens 3/4 x per week.
Mijn go-to trainer is Linn al 6 jaar;
https://instagram.com/linnlowes?utm_medium=copy_link
Toen ik ooit begon (8/9 jaar geleden) met fanatiek sporten was ‘killerbody ‘ van Fajah mijn eet-bijbel
Zorg voor een buddy óf goede motivatie, anders red je het niet…
Laat je niet gek maken door het perfecte plaatje, weet dat kilo’s maar een getal zijn en dat het niet allemaal in een maandje of 2,3,4,5 gefixt is.
Het is een lifestyle✨ en spreek je doelen uit!!
Btw vallen jullie niet mega af na de kleine? Ik kan echt nooit rustig eten voor mijn gevoel en de kleine heeft altijd voorrang 😂😅
Ps: Dit ben ik 6 maanden na de bevalling en ook ik ben nog niet tevreden, mijn goal: weer meer wegen door spier, meer kont, meer conditie en meer uren in de gym 🙌🏼
3 jaar geleden
Pfff blij met je post!
Net op de weegschaal gestaan omdat ik dacht me iets lichter te voelen… mooi niet dus. Nu heb ik ook nog last van een schildklier maar die mag de ‘pret’ niet drukken natuurlijk. 10kilo eraf, het liefst voor m’n verjaardag, dat moet lukken.
Eerst maar eens stoppen met chocola, drop, koekjes en roomboter. En ik hoop dat de sportscholen weer opengaan! Succes mama’s we got this!
3 jaar geleden
Ik heb zelf trouwens al 3x personal body plan geprobeerd en het werkt! Maar je moet er ook echt zin in hebben.
Ik ging toen alles wegen en afmeten en ik merk dat ik daar nu gewoon geen zin in heb (of tijd voor maak). Maar als je dat doet heb je wel resultaat.
Ik heb ook Bikini body Guide van Kayla Itsines gevolgd en dat werkte ook goed! Elke dag een workout van 21 minuten is goed te doen en wil ik wel weer oppakken.
Qua eten heb ik het boek Lazyfitgirl besteld met gezonde eet switch’s en ik ben benieuwd.
Thuis heb ik het nodige aan materiaal staan, ik moet me er nu alleen nog toe zetten 😂
3 jaar geleden
Stuk beter dan een tosti en 2x cappuccino 😜
En ik heb m’n sportkleding aan dus wie weet gaat het toch echt gebeuren vandaag 😂
3 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Voor mijn zwangerschap trainde ik 6/7 dagen in de week in de gym, toen ik z ...
In het begin ging het wel snel met afvallen want ik sliep amper en liep de hele dag in het rond vanalles te regelen en te doen. Daarna kakte het een beetje in en als de kleine op bed ligt ga ik vaak tv kijken (of een wasje doen, opruimen etc). Maar dat momentje is dan ook echt even voor mezelf 😊
Maar die ook dat alles wat ik tijdens m’n zwangerschap niet mocht eten, ik nu echt aan het ‘vreten’ ben! Echt dik verslaafd aan droge worst (fuet) 😛 En kaasjes! Het liefste elke dag een kaasplankje 😅 oh oh oh!
Maar ik herken mezelf niet meer in de spiegel en het snoepen en snaaien is op lange en korte termijn gewoon slecht voor je. Dus we gaan ervoor 💪
blij dat er ook andere dames zijn ❤️ voel ik me niet alleen 🙂
3 jaar geleden
Ik ben tijdens mn zwangerschap meer dan 30kg aangekomen en op een gegeven moment gestopt met wegen omdat ik er depri van werd. Na de bevalling vloog het eraf, meteen 10kg minder, iedereen riep zolang je borstvoeding geeft komt alles goed.. nou ik geef nog steeds borstvoeding en het klimpt eraan. Ik ben nu al +3 kg
Vreselijk dit.. ik wilde gaan hardlopen maar moet na 5min meteen plassen en het doet pijn.
Sportschool dicht. Ik weet het allemaal even niet meer hoor:(
Ik ben ook frustratie eter, ik schrik van wat ik zie in de spiegel. Ook totaal geen interesse in mn partner omdat ik me niet lekker voel.. Vreselijk
3 jaar geleden
Reactie op SorayaF
Ik ben tijdens mn zwangerschap meer dan 30kg aangekomen en op een gegeven m ...
Herken ik wel. Ben ook wel een emotie eter of als ik heel moe ben neem ik snel het zoete en de snelle suikers 🤭
Ik geef ook bv en val zeker niet af, kom eerder ook aan.
Blijft lastig mijzelf accepteren zoals het nu is, maar ook bezig te gaan en de motivatie te zoeken. Vind het fijn om te lezen dat er hier meer moeders zijn die er last mee hebben 😊