Dag mama's,
Sinds kort slaapt (inmiddels sliep) onze kleine meid op haar eigen kamer. Dit ging zonder enkele problemen wat mij eigenlijk verbaasde, ze vondt haar nieuwe peuterbed te leuk en ging het gelijk goed!
Nu heeft ze helaas de camera ontdekt die boven haar bed hing (stond er altijd al, maar nu pas echt gezien volgens mij???!?!) In iedergeval terwijl zij dus recht de camera in keek bediende mijn partner de camera op afstand om op haar te richten. Nou je raad het al.. één en al paniek, hysterisch huilen en krijsen uit angst voor de camera. Ontzettend zielig.
Maar nu is het dus zo dat ze haar kamer weigert in te komen al een week lang, durft geen speelgoed meer te pakken uit haar kamer, slaapt bij ons in bed omdat ze ook haar eigen bed niet meer wilt.
Ik zit echt met mijn handen in het haar want het is zo krap allemaal in 1 bed en het plezier van spelen met speelgoed in haar kamer kent ze niet meer.
Ik heb al laten zien dat we de camera uit haar kamer hebben gehaald maar dit werkt niet, ook overdag geprobeerd om weer te wennen maar dit werkt ook averechts.
Weten jullie wat ik nog kan proberen om haar weer in haar eigen kamertje te krijgen?!