7 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben raamstickers die verplaatst hij regelmatig🤭 ook zijn boekjes een succes! Ik benoem ook altijd wat er buiten te zien is zodat hij mooi om zich heen kan kijken.
één jaar geleden
Hier helpt muziek heel goed. Liever de hele tijd kinderliedjes dan de hele tijd gehuil😅
één jaar geleden
Filmpjes op telefoon/iPad, snacks (liefst iets wat tijd in beslag neemt e.g. rozijntjes).
Idealiter rijden tijdens slaaptijd.
Boekjes of ander speelgoed houden die van mij bezig voor 5 minuten ofzo, dus nog niet heel erg een succes.
Als we 4 uur rijden doen we ook echt wel een Mac Donald break tussendoor, zodat ze ff kan rennen.
Ben benieuwd naar de andere tips. ☺️
één jaar geleden
Liedjes zingen en luisterboek.. verder alles benoemen wat ik buiten zie.. boekjes lezen en een bos nepsteutels doet het ook goed.. en bij lange stukken proberen te rijden tijdens slaapjes tijd..
één jaar geleden
Favo knuffel mee, een geluidenboek met heel veel dierenplaatjes, luisterboek, samen liedjes met veel gebaren zingen, af en toe wat eten aanbieden, veel naar buiten kijken en benoemen wat we zien, al is het 10x een koe 😂 moet wel zeggen dat ze een grotere broer heeft die ook voor veel vermaak zorgt 😬 en soms, hoe vervelend ook, even laten huilen 🙈 en dan vind ze op een gegeven moment zelf weer iets wat ze leuk vind aan speelgoed en afleiding.
één jaar geleden
Snacks, evt gezond.
Filmpje
Duplo blokjes, auto's.
Boekjes
Zelf kiekeboe spelletjes doen, buiten dingen benoemen, vogels zoeken. Muziek luisteren.
Sleutels oid geven.
Zojuist een flinke rit achter de rug.
één jaar geleden
Wij moeten altijd 45 min rijden naar familie en dan hang ik een oude telefoon aan de hoofdsteun vast meestal is ze dan 45 min zoet met rijmstad gedownload via netflix