24 Reacties

2 jaar geleden

Hangt ervan af, als hij al goed kan zitten. Mijne is van begin Juli 21 en zit nu van deze maand zonder peuterschaal. Soms als hij moe is dan zakt hij helemaal onderuit en zit hij echt niet goed. Maar soms blijft hij de hele rit goed zitten. 😊

2 jaar geleden

Ik heb een stoeltje geïnstalleerd, daar zit hij steviger en veiliger op dan op het bankje, zeker wanneer hij bekaf is en weleens in slaap valt.

2 jaar geleden

Ik heb mijn dochter in een peuterschaal, dit zit wat zachter en lijkt mij veiliger dan op het bankje

2 jaar geleden

Zo een peuterschaal is tot een maand of 18. Daarna worden ze er echt te groot voor (spreek uit ervaring met mijn oudste). Ligt er natuurlijk wel aan hoe groot je kindje is. Ik zou even de afweging maken hoe vaak je denkt te gaan fietsen voor die tijd en of het dan het geld waard is. Je kan hem natuurlijk ook weer doorverkopen of bewaren in t geval je nog een kinderwens hebt Anders kan je ook kijken naar goeie kussentjes en evt iets van een hoofdsteun

2 jaar geleden

Bij ons is ze ook van eind juli 22 en zit ze sinds ongeveer een maand op het bankje. Daarvoor in de Maxicosi. Werkt prima, gordeltjes sluiten mooi aan en ze blijft goed recht zitten.

2 jaar geleden

Ik heb de peuterschaal. Wilde haar hoofdje toch meer ondersteunt hebben. Ze kan in principe heel goed blijven zitten maar iedere hobbel moet haar nekje dan toch echt opvangen zonder steun. Ze leunt altijd zo lekker achterover en vind dat toch fijner.

2 jaar geleden

Mijn zoontje zit nog lekker in de peuterschaal (15 maanden). Via marktplaats zijn ze goedkoop te krijgen .

2 jaar geleden

Wij hebben kussentjes op het bankje maar gaan nog niet heel ver ermee. In die schaal was hij vooral z’n buikspieren trainen 🤣

2 jaar geleden

Onze zoon van bijna 16 maanden zit nog in een peuterschaal en dat gaat prima!

één jaar geleden

Zijn jullie tevreden over de bakfiets? Wij hebben een elektrische fiets met fietskar binnenkort komt er een babytje bij maar twijfel toch ook over een bakfiets want kan peuter en baby niet indoog houden in de kar lijkt me wel leuker dus als ze vooraan zitten en misschien ook meer bagegeruimte voor boodschappen?

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Zijn jullie tevreden over de bakfiets? Wij hebben een elektrische fiets met ...
Jazeker! Had echt niet verwacht het zo leuk te vinden. De kinderen vinden het geweldig en zelf ben ik daardoor ook geneigd vaker de fiets te pakken of zomaar even een lekker stuk te gaan fietsen 😊

één jaar geleden

Reactie op Feather

Jazeker! Had echt niet verwacht het zo leuk te vinden. De kinderen vinden h ...
Wij hebben nu deze fietskar van thule... vind hij ook heel tof maar heb nu de babyhangmat ernaast laten zitten maar lijkt erg krap😅 Ook voor boodschappen ben ik beperkt tot 1 winkeltas omdat er niet zoveel ruimte is in het opbergvak. En verder heel jammer dat je niet kan gezellig babbelen en contact maken met de kleintjes in de kar

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Zijn jullie tevreden over de bakfiets? Wij hebben een elektrische fiets met ...
Wij hebben een Carqon Cruise en zijn super tevreden!!! Genoeg ruimte voor 2 kinderen en boodschappen

één jaar geleden

Wij hebben al enige tijd een Babboe bakfiets met drie wielen. Kussenset erin en gaan 💨 Ik merk wel dat m’n zoontje (21 maanden) erg onderuit gezakt zit op het bankje. M’n vader heeft iets onder het bankje geplaatst zodat het iets naar achter kantelt, evengoed zit m’n zoontje erbij als een zoutzak.. Iemand tips?

één jaar geleden

Wij hebben een Urban Arrow en onze zoon zit keurig stevig met zijn voetjes op de vloer. Dus lekker op het bakje en uiteraard in de gordel.

één jaar geleden

Reactie op Foodie11

Wij hebben een Urban Arrow en onze zoon zit keurig stevig met zijn voetjes ...
Ik denk dat het verschil is, dat m’n zoontje niet bij de grond kan en daardoor zo onderuitgezakt zit 😣

één jaar geleden

Reactie op tango

Ik denk dat het verschil is, dat m’n zoontje niet bij de grond kan en daard ...
Dat zou goed kunnen! Op Facebook zijn er bakfiets groepen, misschien heeft iemand daar tips voor je?

één jaar geleden

Ik heb een stoeltje in de bakfiets laten zetten, zo zit hij veel steviger dan gewoon op het bankje.

één jaar geleden

Reactie op Foodie11

Dat zou goed kunnen! Op Facebook zijn er bakfiets groepen, misschien heeft ...
Ik heb geen Facebook maar ik ga wel even Babboe informeren.

één jaar geleden

Reactie op tango

Wij hebben al enige tijd een Babboe bakfiets met drie wielen. Kussenset eri ...
Peuterschaal van babboe!