4 Reacties
2 jaar geleden
Ik had een beste vriendin 2016 ofzo en dat is toen ook met een ruzie afgelopen. Heb er een tijdje echt mee gezeten en moezt mezelf echt blijven aanpraten dat het beter was voor me door alle leugens etc.
Sinds vorig jaar dat we elkaar weer op insta enz hebben en sinds dit jaar op snap en af en toe berichtje of reactie.
Mis haar nog maar op deze manier toch weer beetje contact wat fijn is en beide veel gegroeid en veel gelukkiger dus was misschien toch nodig om ieder eigen kant op te gaan
Dusja snap het gevoel, tijdje erg kut maar zal niet voor niks zijn
2 jaar geleden
Vorig jaar is de vriendschap met mijn beste vriend van de afgelopen 15 jaar stukgelopen. Mijn zoontje was toen 4 weken oud. Ik heb er veel verdriet van gehad maar inmiddels ben ik daar helemaal klaar mee. Het is me het niet meer waard om er verdriet van te hebben. Dat heeft wel tijd nodig gehad, maar dat gaat bij jou vast ook komen. Tot die tijd gewoon af en toe boos en/of verdrietig zijn om de situatie, dat mag best. Ik heb er veel met mensen over gepraat maar ook daar heb ik nu geen behoefte meer aan. En gelukkig kan ik inmiddels ook met een fijn gevoel terugdenken aan de leuke dingen die we hebben beleefd in plaats van alleen maar het verdriet om hoe het geëindigd is. Alles komt goed!
2 jaar geleden
Reactie op Wowo
Vorig jaar is de vriendschap met mijn beste vriend van de afgelopen 15 jaar ...
Kan ik me voorstellen ja. Fijn om te horen dat het je zo goed af gaat nu.
2 jaar geleden
Reactie op DemiJJ
Ik had een beste vriendin 2016 ofzo en dat is toen ook met een ruzie afgelo ...
Ja je weet nooit hoe het loopt. Maar sommige dingen zijn helaas niet te vergeven