36 Reacties

één jaar geleden

Wij dachten aan een fietsje

één jaar geleden

- fietsje - step - zandbak - watertafel - glijbaantje - speeltent - keukentje - poppenwagen - balance bord

één jaar geleden

Wij willen ons zoontje graag een learning tower geven 😊

één jaar geleden

Onze dochter is helemaal gek van stofzuigen 😅 dus we gaan voor haar de kinderversie van de Hetty stofzuiger kopen. Kan ze samen met mama schoonmaken👌🏻 Verder willen we wat meer auto's/tractors. Het is nu vooral roze/poppen/paarden/keukentje in huis 🤗

één jaar geleden

Onze zoon is al aardig verwend (en hij zal vast niet de enige zijn ahahha). Deze mama kan nog wel eens tussendoor wat geven en ook opa's en oma's geven soms wat tussendoor. Ik heb wel een lijstje gemaakt voor zijn 2e verjaardag zodat anderen hier eventueel wat uit kunnen kiezen. Hier staat bijvoorbeeld bij: speelgoed schoonmaak set, duplo, knutselspullen(verf etc), electro 2+. Ik denk dat wij zelf een "nieuwe kamer" cadeau doen. Groter bed en bed accessoires dat soort dingen.

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Klinkt leuk! Heb je toevallig een foto. Ik zoek hem dan even op 😀

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Bedoel je zo’n kruk voor aan het aanrecht? Wij hebben er eentje vanaf dat onze zoon 14 maanden is en zijn er super blij mee. Echter denk ik dat hij al bijna op een gewone kruk kan, en zeker als hij twee is. Hij staat nu al regelmatig in de badkamer aan de wasbak op het gewone Ikea krukje en dat gaat prima. Hij kan er ook zelf veilig op en af. Dus misschien niet je geld waard om met twee jaar nog een leertoren aan te schaffen..?

één jaar geleden

Reactie op happy24

Bedoel je zo’n kruk voor aan het aanrecht? Wij hebben er eentje vanaf dat o ...
Ik heb ook even gekeken, opgezocht..wist even niet wat er mee bedoeld werd..maar wel interessant snap ook wel dat zo'n toren leuk is voor bij het aanrecht..maar ik zou inderdaad ook niet zo snel zo'n toren aanschaffen. Ik dacht in eerste instantie aan iets anders..iets van een ding met allemaal toeters en bellen (leer dingen) hahaha.

één jaar geleden

Wij geven haar een nieuwe kamer & vragen de familie voor geld voor een learning tower, denk dat ze er echt nog wel langer profijt van heeft, tenminste, die ik heb gezien kan je ook omtoveren in een glijbaan & tafel + stoel 😊

één jaar geleden

Reactie op happy24

Z'n leertoren aan de keuken is natuurlijk wel een stukje hoger dan een normaal krukje. Vooral met het helpen koken of samen bakken lijkt mij dat net wat fijner dan een lager krukje. Wij hebben hem net opgebouwd hier en onze dochter is helemaal fan.

één jaar geleden

Reactie op happy24

Wij gebruiken ook de ikea kruk idd in de keuken. Gaat prima. :) Enige nadeel is dat hij soms het aanrecht op klimt. Weet niet of dat met een tower te voorkomen is.

één jaar geleden

Klinkt leuk! Heb je toevallig een foto. Ik zoek hem dan even op 😀
Deze staat op bol.com 🥰

één jaar geleden

Reactie op happy24

Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb een aardig onvoorspelbaar mannetje die toch wel veel interesse toont in het Keukenblok. Daarom vindt ik de veiligheid van het plankje achter hem erg fijn.

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Deze staat op bol.com 🥰
Bedankt voor je foto 😀 ik kreeg net al mee wat het ongeveer was..ik dacht echt dat het heel iets anders was. Learning tower...ik dacht misschien een soort toren waar allemaal attributen aanzitten (spelen en leren) haha. Maar het is een opstapje eigenlijk. Hartstikke leuk om je kindje naast je te hebben in de keuken toch ;)

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Weet je dat er een Ikea hack hiervan is, 2 krukjes die je op elkaar maakt. Geen idee hoeveel een kant en klare kost maar wellicht vind je deze ook wel interessant. https://www.exploringlife.be/ikea-hack-learning-tower/?cn-reloaded=1

één jaar geleden

Hier echt een luxe probleem. Meneer is de 3e dus er is al veel speelgoed. Nu gaan we verhuizen dus wellicht zandbak of trampoline als gezamenlijk kado? Zie ook veel enthousiaste reacties over de stapelsteinen maar ook weer van die grote dingen voor in de huiskamer. Hij pikt wel altijd de pop van zijn jongste zus in, misschien krijgt hij er zelf wel 1.

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Deze staat op bol.com 🥰
Precies deze heb ik, alleen een andere kleur. Super fijn ding, vinden wij dan! En mijn dochter vindt t geweldig om aan de keuken te staan op haar krukje en erop en eraf te klimmen.

één jaar geleden

Ik houd standaard een lijstje bij wat ik bijwerk als ik wat leuks tegenkom. Inderdaad voor mezelf en de koopgrage oma’s 😎

één jaar geleden

Ik houd standaard een lijstje bij wat ik bijwerk als ik wat leuks tegenkom. ...
Ja hier ook hahaha 😂

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb een aardig onvoorspelbaar mannetje die ...
Snap ik! Ik heb de Ikea hack gedaan. En werkt top. Zou niet eens wachten tot z’n verjaardag als ik jou was.. je kunt er nu al zoveel gemak en plezier van hebben! Bijvoorbeeld door je zoontje te laten kijken of helpen met koken. Mijn zoontjes vindt het geweldig om alles wat ik doe in de gaten te houden en zelf mee te doen 🥰