15 Reacties

één jaar geleden

Hier was dat ook.. maar nu bijna nooit meer ziek behalve verkouden

één jaar geleden

Tja dat noemen ze weerstand opbouwen

één jaar geleden

Reactie op 1989Ellen1989

Hier was dat ook.. maar nu bijna nooit meer ziek behalve verkouden
Oké, gewoon doorzetten dus! Dankjewel voor je berichtje

één jaar geleden

Jup. Ze gaat hier al 1,5 jaar en al die tijd ziek. Maar ze zeggen dat als ze dan naar school gaan t ergste gehad hebben. Laten we het hopen 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Jup. Ze gaat hier al 1,5 jaar en al die tijd ziek. Maar ze zeggen dat als ...
Jaaa fingers crossed dat het dan voorbij is haha

één jaar geleden

Reactie op Kiddie

Tja dat noemen ze weerstand opbouwen
Flauw 😉

één jaar geleden

Ja echt kwestie van uitzitten. Het is mega rot 😂 maar wel echt kwestie van weerstand opbouwen (denk dat die persoon hieronder dat nieuw flauw bedoelde). Onze dochter ging vanaf dat ze 3/4 mnd was naar de opvang, dat was ook meteen in de winterperiode, nou: dramaaaa. Ze is zo vaak ziek geweest, flink ook. En wij kregen de virusjes vaak ook! Was echt niet chill en we hebben regelmatig gedacht: misschien moet ze er maar vanaf. Maar echt, tweede winter ging een stuk beter en nu is ze al (#afkloppen) 5 maanden topfit!

één jaar geleden

Reactie op Sooph

Ja echt kwestie van uitzitten. Het is mega rot 😂 maar wel echt kwestie van ...
Hier precies zo, eerste winter was echt niet leuk. Ook vaak gedacht even week niet, zodat ze eff beter werd. Maar na een jaar gaat het een stuk beter. Rustig aan, veel voor je kindje er zijn en helpen met paracetamol / neusspray / luuf etc..

één jaar geleden

Hier ook super dikwijls ziek geweest vanaf dat hij naar de crèche ging. Nu met de lente is het gelukkig iets be🤞

één jaar geleden

Yes totaal herkenbaar! Hier vanaf 3/4 maanden op de opvang en vooral die eerste winter was zwaar. Ook voor ons zelf, we vingen zelf ook best wat virussen op. Deze winter ging al beter, wij zelf niet meer ziek. En nu hopen we dat we het seizoen door zijn en het voorbij is. Komende winter is onze weerstand hopelijk bestand tegen al die opvangziektes 😎 Sterkte want je moet er echt ff doorheen en komende winter zal t ook nog wel even pittig worden voor jullie. Maar voor je het weet is het weer zomer ;)

één jaar geleden

Ja continue. Mijn zoontje ging vanaf 13 maanden naar het kinderdagverblijf. Iedere week was er wel iets. Verkouden, altijd samen met koorts, ontstoken ogen, heb ik zelf vervolgens ook gehad. Nu heeft hij in april nog buikgriep gehad, en daarna niks meer, nu een loopneus. Dus ik hoop dat het daarbij blijft. Maar wij hebben echt regelmatig iets moeten regelen op werk 😅

één jaar geleden

Hier begint het te beteren! Hij gaat wel al sinds z'n 4 maanden naar de crèche. Het eerste jaar was het echt ellendig, constant ziek. Nu heeft hij wel wat immuniteit opgebouwd. Hij wordt wel ziek maar niet zo fel, kan gewoon doorgaan. Het betert!

één jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal.. het ene is nog niet voorbij en het ander is er al. Snotneus, hoesten a volonté.. Sterke beer met wat hij al allemaal heeft doorstaan, hopelijk is het waar wat ze zeggen dat het met naar school gaan betet zal worden, dat hij dan genoeg weetstand zal hebben..

één jaar geleden

Jup, weerstand opbouwen. M’n moeder zei een tijdje terug toen ik met de kleine op bezoek was “goh, ook wel eens leuk dat ze een keer niet verkouden is” 😑

één jaar geleden

Idem hier, dochtertje ook op 13 maanden voor het eerst naar de crèche en is non stop ziek, nu sinds een week zie ik verbetering 🙈 fingers crossed 🤞🏻🤞🏻🤞🏻