7 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, wat vervelend dat jullie nu corona hebben!! Ik heb het in maart van dit jaar gehad en mijn zoontje ( toen 6 maanden ) ook. Ik heb het overleefd door lekker veel bank te hangen en heel rustig aan te doen. Bij mij duurde het toch echt wel een paar weken voordat ik weer een beetje op gang kwam en nog langer voordat ik de oude weer was. Ik had het ook wel zwaar te pakken hoor. Mijn zoontje was na een weekje weer de oude. Voor iedereen kan dit weer anders lopen. Ik hoop voor jou en je kindje in ieder geval een heel spoedig herstel zodat jullie toch op vakantie kunnen! 😊

2 jaar geleden

Ik ben ondertussen 17 dagen verder en hoest nog steeds me longen uit me lijf met een dikke snotneus allemaal niks helpt😅

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Ik ben ondertussen 17 dagen verder en hoest nog steeds me longen uit me lij ...
Ajjj wat een pech! Maar wanneer ben je nou echt “klachtenvrij”. Iedereen hoest wel eens een keer. En met 20 weken zwangerschap ben ik, als ik de trap op loop, standaard benauwd.. Hoe pak jij dat aan?

2 jaar geleden

Ajjj wat een pech! Maar wanneer ben je nou echt “klachtenvrij”. Iedereen ho ...
In mijn geval (denk ik) als mijn groene snotneus weg is en ik minder dan 1000 keer per dag hoest haha ik durf het niet te zeggen. Qua benauwdheid dat heb ik inderdaad al heel lang lang leve geen conditie. Ik ga verder gewoon vaak naar buiten het bos in zodat ik ook veel frisse lucht opneem

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

In mijn geval (denk ik) als mijn groene snotneus weg is en ik minder dan 10 ...
Ja slim. Hoop dat het bij jou snel over is! Duurt erg lang zo.. Ik heb al amper een snotneus meer (nu dag 3) en hoest misschien 10x per dag effectief slijm op. Geen koorts, geen spierpijn, geen keelpijn, geen hoofdpijn. Zoontje wat verhoging en een snotneusje. Hoest niet. Eet en drinkt normaal. Speelt gewoon. Rest geen idee natuurlijk 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ja slim. Hoop dat het bij jou snel over is! Duurt erg lang zo.. Ik heb al ...
Gelukkig geen koorts want dat is echt t meest vreselijke van alles. M’n kids hebben beide een snotneus en hoest die hoesten elkaar heel de nacht wakker en als hun eindelijk slapen hoest ik hun wakker🤪

2 jaar geleden

Wij hebben het op dit moment ook in huis. Mijn vriend kreeg het een week geleden en heeft nu nog steeds geen energie. Ik kreeg het zondag. Na twee dagen flinke koorts, sinds gisteren weer koortsvrij en op een snotneus en af en toe hoesten na weer fit. Heb vandaag zelfs al weer de badkamer gepoetst🙈😅Onze dochter (14 maanden) flinke neusverkoudheid en vooral op bed veel hoesten, verder geen klachten gelukkig. Zo bizar eigenlijk hoe veel verschil er in klachten kan zijn, zelfs binnen 1 gezin. Ben vandaag en gisteren ook lekker wezen wandelen met haar, wel gezorgd dat we uit de buurt van anderen bleven. Maar het was zo’n heerlijk weer, vitamine 🌕 is altijd goed volgens mij☺️ Verder heb ik een halve ui op haar kamer staan, gebruik ik VSM neusspray voor haar en laat haar veel water drinken en veel vers fruit eten. Dat doen we zelf ook. Verder drinken we zelf veel groene thee, schijnen goede oxidanten in te zitten. Maar je doet zelf al heel veel lees ik, meer tips heb ik niet voor je. Heel veel beterschap!