9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Het is voor jullie even rijden maar in Anna Paulowna zit Hoenderdael. Dit is ook een leuke dierentuin en niet duur.

茅茅n jaar geleden

Dierenpark Amersfoort is erg leuk! Klein uurtje vanaf Haarlem zo te zien. Sea Life in Scheveningen is wel leuk maar ben je zo doorheen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leviatha

Het is voor jullie even rijden maar in Anna Paulowna zit Hoenderdael. Dit i ...
Hoenderdael is idd erg leuk! Paar x geweest al. Voor ons (tussen Leiden en Haarlem) 5 kwartier rijden, is voor een dagje prima te doen. Voor alleen een ochtend zou ik het zelf te ver vinden...je loopt er met gemak een hele dag rond. Zou hij zn slaapje in de wandelwagen kunnen doen terwijl je nog daar rondloopt misschien?

茅茅n jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Hoenderdael is idd erg leuk! Paar x geweest al. Voor ons (tussen Leiden en ...
Ja zou kunnen maar ik red het zelf niet meer om zo lang rond te lopen 馃ぐ Ik ben na 1 uur wandelen ook op 馃槅

茅茅n jaar geleden

Reactie op tango

Ja zou kunnen maar ik red het zelf niet meer om zo lang rond te lopen 馃ぐ I ...
Ah oke, dat stond er niet bij haha 馃檭馃檪. Dan zou ik Hoenderdael niet doen voor zo'n korte ochtend... Misschien te voor de hand liggend en kom je er wel vaker...Groenendaal hertekamp en speeltuin? Onze kids (7 en bijna 2) vinden het fantastisch daar, hoef niet eens naar een dierentuin 馃槄

茅茅n jaar geleden

Ah oke, dat stond er niet bij haha 馃檭馃檪. Dan zou ik Hoenderdael niet doen v ...
Nee, ik had er zelf ook niet zo erg bij stilgestaan. Een ochtendje kan misschien nog wel en wat PCM erin en gaan 馃槄 Hij vindt diertjes zo leuk 馃グ Ik ga wel even kijken of Groenendaal wat is.

茅茅n jaar geleden

Hoenderdael is idd erg leuk! Paar x geweest al. Voor ons (tussen Leiden en ...
Ik denk dat we hier heen gaan! 45 min rijden vanaf ons huis en ik ben er zelf nog nooit geweest! Het ziet er erg leuk uit!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op tango

Ik denk dat we hier heen gaan! 45 min rijden vanaf ons huis en ik ben er ze ...
Leuk!! 鈽猴笍 Ga je geen spijt van krijgen gok ik zo 馃槂 Wat ik vooral heel mooi vond was dat het veel dieren zijn die in nood zijn geweest of in bijzondere/narige omstandigheden elders hebben geleefd en nu een mooi plekje hebben (beren, gered uit een fokstation etc) Gaan hier zeker nog weer een keer heen 馃檪

茅茅n jaar geleden

Geen idee hoe lang het rijden is, maar avonturenboerderij molenwaard is heel leuk met peuters