24 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even, wij gaan eind deze maand verhuizen en zijn nog niet heel veel veranderingen van plan, behalve dat we een speelhoekje op zijn nieuwe (grote) kamer gaan creëeren. Hij moet nu nog de kamer delen met onze kledingkast namelijk dus er gaat wel het een en ander veranderen 😁

2 jaar geleden

Haha, hier nog steeds geen kamer voor de kleine 🙈 hij slaapt nog bij ons op de kamer.

2 jaar geleden

Reactie op Junenine

Ik volg even, wij gaan eind deze maand verhuizen en zijn nog niet heel veel ...
Succes met de verhuizing! Hopelijk komen er wat tips voorbij :)

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Haha, hier nog steeds geen kamer voor de kleine 🙈 hij slaapt nog bij ons o ...
Ja dat kan natuurlijk ook nog! Mag ik vragen, is dat vanwege omgeving (liever bij jullie) of (nog) geen ruimte? En zijn jullie wel iets van plan, of komt het wanneer het komt? Groetjes x

2 jaar geleden

Ja dat kan natuurlijk ook nog! Mag ik vragen, is dat vanwege omgeving (liev ...
Dat mag je vragen hoor! Het is puur omdat hij meerdere keren per nacht in paniek wakker wordt en makkelijker/sneller te troosten is wanneer hij naast ons ligt, zo krijgen we allemaal meer slaap. We richten zijn kamertje wel in wanneer hij eraan toe is 😊

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Dat mag je vragen hoor! Het is puur omdat hij meerdere keren per nacht in p ...
Prima toch 🥰

2 jaar geleden

Voor z’n 1e verjaardag heeft ons zoontje een echte dreumes kamer gekregen. Hier kan hij lekker spelen, lezen en natuurlijk slapen 😴 Mooie jungle thema. Zijn babykamer was op een gegeven moment zelfs te klein voor ons 😅

2 jaar geleden

Reactie op tango

Voor z’n 1e verjaardag heeft ons zoontje een echte dreumes kamer gekregen. ...
Er is dus ook veranderd van ruimte? :) Leuk een jungle thema!

2 jaar geleden

Er is dus ook veranderd van ruimte? :) Leuk een jungle thema!
Ja we hadden een klein kamertje en dat was zijn babykamer en wegens Corona had ik de grote kamer als kantoor en dat hebben we nu omgedraaid want ik werk niet meer thuis 😅

2 jaar geleden

Reactie op tango

Ja we hadden een klein kamertje en dat was zijn babykamer en wegens Corona ...
Hahah agh zo, nou goed geregeld toch! :) En gelijk weer een excuus om lekker creatief te zijn met de ruimtes.

2 jaar geleden

Julia heeft een okergeel/grijs/safaridieren thema. Dat is nog steeds zo. Het enige verschil is dat het hemeltje er niet meer hangt (ging ze aan trekken toen ze kon staan 🤣), het badje is vervangen voor een speelkeukentje, er een boekenkastje bijgekomen is, en er ligt nu een hoop speelgoed all over the place 🤭🤣🙈 Ze speelt vaak op haar kamer. Vaak direct na het wakker worden en vlak voor het slapengaan. Ze speelt dan met wat duplo, muziekinstrumentjes, knuffeldieren, met haar keukentje of lezen we samen boekjes. We hadden tijdens de zwangerschap de keuze uit 2 babykamers en hebben gekozen om haar direct de grote kamer te geven i.p.v. eerst de kleine en later de grote. Hier hebben we geen dag spijt van gehad. Het is een heerlijke ruime kamer met veel beweeg en speelruimte. Deze ruimte had ze als baby natuurlijk niet nodig, maar op deze leeftijd is het er heerlijk spelen. Voorlopig hebben we ook geen plannen om de kamer te veranderen 😊

2 jaar geleden

Hier hebben we alles omgegooid😅 We begonnen met een eigen kamertje voor Dayton. Daar hadden we niet zo goed over nagedacht.. de oudere 3 kids sliepen boven zijn kamer en als die dus om 6 uur wakker werden, was het hele huis wakker🥲 Dus eigenlijk heeft hij vanaf de geboorte tot aan afgelopen zomer op onze kamer geslapen😆 Nu zijn wij op zijn kamer gaan slapen en heeft hij onze kamer gekregen😅 En ja, hij speelt vol op in zijn eigen kamer😆 *let niet op, het is nog niet helemaal af. Geboortebord moet nog opgehangen en m'n schilderij ook

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Hier hetzelfde verhaal! :) Ook wat speeldingen bijgekomen.En speelt hier ook voornamelijk in de woonkamer beneden. Ons zoontje is enigst kind.

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

En wij gaan dan inderdaad ook een make over doen met 2,5 / 3 jaar.

2 jaar geleden

Hier al uit de babykamer, omdat de volgende onderweg is! Dus nu een echte grote zussen kamer❤️

2 jaar geleden

Reactie op Krummelontheway!

Hier al uit de babykamer, omdat de volgende onderweg is! Dus nu een echte g ...
Ook een grote kamer! Leuk dat tentje! En het behang is echt wauw!

2 jaar geleden

Wij zijn nu bezig met alle kamers, omdat over twee weken ons derde kindje komt. De oudste twee delen een kamertje. Hun kamer wordt zoveel mogelijk prikkelarm, al doen we wel wat gezellige elementen, zoals een dromenvanger en wat dierenplaten aan de muur

2 jaar geleden

Ook een grote kamer! Leuk dat tentje! En het behang is echt wauw!
Hartstikke grote kamer! Maar ze vind het zo leuk. En slaapt er heerlijk. Ik dacht eerst ook; och zo’n klein humpie in een kamer van 4x4 maar er we hebben veel knusse hoekjes en ze doet het super.

2 jaar geleden

Reactie op Krummelontheway!

Hartstikke grote kamer! Maar ze vind het zo leuk. En slaapt er heerlijk. Ik ...
Ja hier ook een grote kamer ik denk 3x5 dus nouja bijna net zo groot dus haha. Ik vond/vind het lastig om de kamer leuk in te delen en op te vullen zonder dat het eruit ziet alsof je er maar dingen in zet om het dus op te vullen ahahha 😂 misschien dat dat verandert met de tijd als hij naar een groter bed gaat etc.

2 jaar geleden

Voor diegene die benieuwd zijn, zo ziet de kamer van Alex er nu uit. Het liefst komt er een vakkenkast weer terug in zijn kamer met wat opbergboxen. Ik denk dat wij volgend jaar voor een auto kamer gaan (accessoires en behang) ik vind dat wel tof!