1036 Reacties
4 jaar geleden
Ja hoor! Nog geen afvallers in deel 3, we gaan gewoon met z’n allen door naar deel 4!
Wanneer is dat feestje? Vannacht is dat feestje! 🎵🙈😅
4 jaar geleden
Ja hoor! Nog geen afvallers in deel 3, we gaan gewoon met z’n allen door na ...
Jaaaa feestje 🥳 hier heeft ze vanavond zo goed gegeten qua groente dat ik hoop op een volle buik en een lange lange nacht slaap, want daar is m’n lichaam wel aan toe 😬
4 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Jaaaa feestje 🥳 hier heeft ze vanavond zo goed gegeten qua groente dat ik ...
Oh ik ken de hoop! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼
4 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Jaaaa feestje 🥳 hier heeft ze vanavond zo goed gegeten qua groente dat ik ...
Oh die hoop deel ik, hier ook goed gegeten vanavond!
Maar m'n vriend is al een half uur bezig om de kleine te laten slapen 🙈 laat dat feestje maar nu zijn ipv midden in de nacht 🎉🥱
4 jaar geleden
Reactie op SeniBroesder
hier team: nog elke 3 uur 😭
Daarmee ben je in deze groep zeker niet alleen 🙈 dat hielp mij een beetje, weten dat ik niet de enige ben.. Hier was het een tijdje elke 2 uur, nu ligt ze sinds een paar dagen naast mijn man ipv naast mij en redden we de 3 uur weer vaker en af en toe ook langer (de 5 uur waren helaas wel eenmalig 😅)
4 jaar geleden
Kan ik nog aansluiten? Mn moppie sliep eigenlijk vrij vlot van 19u tot 1u door, en kwam daarna om 4u en 7u...
Maar een poos geleden kreeg ze een flinke verkoudheid die maarliefst 3 weken aan hield, en daarna ook nog maar even corona (had grote zus op school meegekregen, toen zij beter was kregen wij het en toen dat bijna over was de jongste, ik wil ZO GRAAG weer eens gewoon met zn vieren naar buiten...)
Sinds dien is het elke avond tussen 22u en 23u ook nog feest, en als ze dan niet gewoon toch weer om 1u én om 4u voor voeding komt, dan besluit ze wel dat ze toch minstens elke anderhalf uur iemand nodig heeft die haar tutje even aan komt geven...
Ik baal er een beetje van want ik vond die lange avonden wel fijn; de ene keer lekker vroeg naar bed en een paar uur slaap mee pikken, maar de andere keer met een borrelplank en een wijntje op de bank met een goede film; wetende dat ze toch om 1u pas weer komt durf ik om 20u best een wijntje te pakken namelijk (geef nog volledig bv). Maar dat is nu dus voorlopig klaar...
Alleen, als ze dan zo heerlijk warm en zacht en slaperig zichzelf weer aan de borst in slaap tut, dan smelt je toch. Ook na 6 mnd, ook de 3e keer op een nacht. Met je wallen op je enkels. Dat kleine warme slapende lijfje, vol vertrouwen in je armen.
Ach, laat dat wijntje dan maar zitten. En misschien kan ik morgen als de oudste naar school is nog even een dutje mee doen 😉
4 jaar geleden
Ik heb al meer meegelezen. Maar wij hebben al vanaf de kraamweek een drama slaper. Ook al heel veel gedaan. 2x opname ziekenhuis o.a conclusie een zeeeeeer temperamentvolle baby. Elk slaapje is hier een strijd. De nachten elke nacht anders. Ik heb nog een zoon van 3. Een voorbeeld kind ook met slapen. Dus dit is wel even andere koek. Wij hopen elke dag op verbetering. Zo moe!
4 jaar geleden
Reactie op Elea
Kan ik nog aansluiten? Mn moppie sliep eigenlijk vrij vlot van 19u tot 1u d ...
Tuurlijk mogen jullie nog aansluiten! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde 🥱
Wat vervelend zeg, die verkoudheid en c… wanneer zouden jullie weer met zn allen naar buiten mogen?
4 jaar geleden
Reactie op Elea
Kan ik nog aansluiten? Mn moppie sliep eigenlijk vrij vlot van 19u tot 1u d ...
Mooi gezegd en mee eens. Hier durfde ik ook wel een avond weg te gaan als ze pas om 23u kwam, maar nu even niet meer 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Rebecca88
Ik heb al meer meegelezen. Maar wij hebben al vanaf de kraamweek een drama ...
De groep wordt elk deel groter in plaats van kleiner, iets gaat er niet goed hier hoor 🙈
Maar jeetje wat slopend om nog voor elk slaapje zo te moeten vechten, inclusief nog een peuter erbij.
4 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Hier heb ik afgelopen weekend voor het eerst een keer een wijntje genomen e ...
Ik kan geen alcohol meer hebben. Met kerst 1 wijntje gedronken. Meteen in hogere sferen, ook niet heel ideaal 😅
4 jaar geleden
Ik kan geen alcohol meer hebben. Met kerst 1 wijntje gedronken. Meteen in h ...
😂😂😂 daarom drink ik al een paar jaar niks meer, want dat gaat echt niet goed 💃🏻