1015 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op SofiePN91
Ben niet meer zo actief hier helaas, maar idd, laten we het hopen 🤞🏼’
Ik hoop vanwege dat de kleine goed slaapt? 😊
2 jaar geleden
Ben er ook bij. Vannacht wederom drama. Ik snap niet hoe we gingen van slapen van 1900 tot 7/8 met alleen de late voeding naar elke 3 a 4 uur voeding.. 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Mijn zoontje komt elke nacht zo ie zo 1x. Elke nacht een andere tijd. En we zijn altijd weer een uur bezig om hem slapende krijgen . Of we nu wel of geen fles geven. En vaak begint ie ook de dag al veel te vroeg. Nu zijn we ook al weer 40 minuten bezig. En dan blijft hij maar kreunen en mopperen. Pff ....
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Ik hoop vanwege dat de kleine goed slaapt? 😊
Lief dat je het vraagt! Had gehoopt ‘ja’ te kunnen zeggen, maar helaas 🙈!
Ziekte, Corona, veel alleen moeten doen en proberen het een beetje los te laten (wat nog niet lukt 🙈). Maar gewoon even geen tijd en het gevoel even niet gehad om te reageren.
Lees vaak wel weer helemaal bij. Fijn om te lezen dat het her en der beter gaat. Super fijn clubje zijn jullie nog steeds 💗. Allemaal supermama’s!!
Moet wel zeggen dat ze 2 nachten totaal doorgeslapen heeft van 19.15-6.15/6.30, dus dat was super 🥳! Het bleef wel bij die 2x. Maarja, ze is ook nog herstellende, dus wie weet! Soms gewoon ons nog even nodig ‘s nachts. Hoorde laatst ergens; “Je kindje maakt het jou niet moeilijk, maar ze heeft het even moeilijk”. Dat probeer ik soms nog even naar voren te halen ☺️. En moet zeggen, het weer maakt de dagen wel draaglijker ☀️.
Succes lieve mama’s!
2 jaar geleden
Voor de derde keer dat ik een berichtje typ vandaag. Hopelijk druk ik nu niet perongeluk op iets anders..
Ik hoopte hier van de week ook op een einde van het niet-door-slapen-tijdperk maar afgelopen nacht was het 03:00 en 06:30. Meneer gaf vanaf 06:00 weer een prachtig brabbelconcert.
Al iemand gestopt met de late voeding van ongeveer 22:00 uur?
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Voor de derde keer dat ik een berichtje typ vandaag. Hopelijk druk ik nu ni ...
Hier is de voeding van 22u er al een paar maanden af. We moesten haar uit zo’n diepe slaap wakker maken. Deze verschoof naar steeds iets later en zo is het uiteindelijk de ochtendfles geworden.
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Ik heb 'm laatst een paar x overgeslagen. Toen kwam meneer 2x. Hopelijk kom ...
Wij zijn inderdaad ook in een weekend begonnen hiermee, dan wisten we zelf dat er nog enigszins rust was na een baggernacht 🙈. Veel succes!
En bij ons bracht met meer rust. Helaas heeft ze nu ‘s nachts eigenlijk geen honger meer, dat ik wel eens denk, ik had liever een nachtfles, toen was het nog voeden-wegleggen-slapen 🙈.
2 jaar geleden
Reactie op SofiePN91
Wij zijn inderdaad ook in een weekend begonnen hiermee, dan wisten we zelf ...
Haha ja dat! Nu kun je niets meer voor je gevoel...
Ohhh ik was zo hoopvol. Er kwamen wat vriendinnen eten en mn vriend was weg. En ik zag al voor me dat ik de hele avond boven zou zitten met onze zoon. Nou ging waanzinnig goed totdat ze een half uur weg waren. Opeens echt giga krijs partij..
Heb hem nu net weer in slaap.
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Voor de derde keer dat ik een berichtje typ vandaag. Hopelijk druk ik nu ni ...
Hier komt ze elke avond nog rond 20/20.30 en wil dan echt nog even drinken, heeft dan ook wat moeite met weer in slaap vallen dus meestal gaan wij dan daarna ook gewoon naar bed en nemen we haar bij ons. En daarna komt ze rond 12/1 uur en 4/5 uur nog weer voor een voeding. Ik heb nu net het gevoel dat ze minder heeft gedronken, hopelijk is ze de nachtvoedingen nu ook aan het afbouwen 🤞