1015 Reacties

2 jaar geleden

😴 We gaan weer door hoor, zal dit dan eindelijk het topic zijn waarin we eindelijk goede slapers krijgen? 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

😴 We gaan weer door hoor, zal dit dan eindelijk het topic zijn waarin we e ...
Ben niet meer zo actief hier helaas, maar idd, laten we het hopen 🤞🏼’

2 jaar geleden

Yep we trekken hem door! Afgelopen nacht om 23.45 uur en ergens rond 4en een voeding😑 mn bv heeft een mega dip dus het is ff afzien qua voedingen😬

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

😴 We gaan weer door hoor, zal dit dan eindelijk het topic zijn waarin we e ...
Ohhh ik hoop het zo! Wij hadden een goede week maar nu weer dra-ma. Hij had oorontsteking maar dat is nu wel (huisarts vandaag gecheckt). Dus wat het dan nu is... geen idee

2 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Ben niet meer zo actief hier helaas, maar idd, laten we het hopen 🤞🏼’
Ik hoop vanwege dat de kleine goed slaapt? 😊

2 jaar geleden

Still here.. zou zo graag eens 5 uur achter elkaar willen slapen 😅😅

2 jaar geleden

Ben er ook weer een beetje bij. Mag niet heel hard klagen met meestal 1 nachtvoeding. Maar soms 2 of meer en qua slaaptekort icm werk ken ik af en toe wel pittige tijden. Respect voor jullie allemaal top mama’s!!

2 jaar geleden

Yay, weer een topic uitgespeeld 😅 Blijven we hopen dat dit de laatste wordt? Of gaan we voor t record aantal opeenvolgende topics?

2 jaar geleden

Ben er ook bij. Vannacht wederom drama. Ik snap niet hoe we gingen van slapen van 1900 tot 7/8 met alleen de late voeding naar elke 3 a 4 uur voeding.. 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Mijn zoontje komt elke nacht zo ie zo 1x. Elke nacht een andere tijd. En we zijn altijd weer een uur bezig om hem slapende krijgen . Of we nu wel of geen fles geven. En vaak begint ie ook de dag al veel te vroeg. Nu zijn we ook al weer 40 minuten bezig. En dan blijft hij maar kreunen en mopperen. Pff ....

2 jaar geleden

Nou daar gaan we dames… op naar hope een ‘oké’ nacht… ♥️🌸🙌🏼

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ik hoop vanwege dat de kleine goed slaapt? 😊
Lief dat je het vraagt! Had gehoopt ‘ja’ te kunnen zeggen, maar helaas 🙈! Ziekte, Corona, veel alleen moeten doen en proberen het een beetje los te laten (wat nog niet lukt 🙈). Maar gewoon even geen tijd en het gevoel even niet gehad om te reageren. Lees vaak wel weer helemaal bij. Fijn om te lezen dat het her en der beter gaat. Super fijn clubje zijn jullie nog steeds 💗. Allemaal supermama’s!! Moet wel zeggen dat ze 2 nachten totaal doorgeslapen heeft van 19.15-6.15/6.30, dus dat was super 🥳! Het bleef wel bij die 2x. Maarja, ze is ook nog herstellende, dus wie weet! Soms gewoon ons nog even nodig ‘s nachts. Hoorde laatst ergens; “Je kindje maakt het jou niet moeilijk, maar ze heeft het even moeilijk”. Dat probeer ik soms nog even naar voren te halen ☺️. En moet zeggen, het weer maakt de dagen wel draaglijker ☀️. Succes lieve mama’s!

2 jaar geleden

Voor de derde keer dat ik een berichtje typ vandaag. Hopelijk druk ik nu niet perongeluk op iets anders.. Ik hoopte hier van de week ook op een einde van het niet-door-slapen-tijdperk maar afgelopen nacht was het 03:00 en 06:30. Meneer gaf vanaf 06:00 weer een prachtig brabbelconcert. Al iemand gestopt met de late voeding van ongeveer 22:00 uur?

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Voor de derde keer dat ik een berichtje typ vandaag. Hopelijk druk ik nu ni ...
Hier is de voeding van 22u er al een paar maanden af. We moesten haar uit zo’n diepe slaap wakker maken. Deze verschoof naar steeds iets later en zo is het uiteindelijk de ochtendfles geworden.

2 jaar geleden

Ja hier ook al een maand of twee die voeding eraf. Heb ook al heel lang niet het idee dat de onrust snachts iets met honger te maken heeft. De huisarts zei vandaag wel 'misschien flesje geven'. Terwijl het cb er juist weer een fles af wil hebben.. geen idee meer wat goed is.

2 jaar geleden

Ik heb 'm laatst een paar x overgeslagen. Toen kwam meneer 2x. Hopelijk komende tijd nog maar 1x zodat die late voeding er ook af kan. Misschien komend weekend maar weer eens kijken wat er gebeurt als..

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Ik heb 'm laatst een paar x overgeslagen. Toen kwam meneer 2x. Hopelijk kom ...
Wij zijn inderdaad ook in een weekend begonnen hiermee, dan wisten we zelf dat er nog enigszins rust was na een baggernacht 🙈. Veel succes! En bij ons bracht met meer rust. Helaas heeft ze nu ‘s nachts eigenlijk geen honger meer, dat ik wel eens denk, ik had liever een nachtfles, toen was het nog voeden-wegleggen-slapen 🙈.

2 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Wij zijn inderdaad ook in een weekend begonnen hiermee, dan wisten we zelf ...
Haha ja dat! Nu kun je niets meer voor je gevoel... Ohhh ik was zo hoopvol. Er kwamen wat vriendinnen eten en mn vriend was weg. En ik zag al voor me dat ik de hele avond boven zou zitten met onze zoon. Nou ging waanzinnig goed totdat ze een half uur weg waren. Opeens echt giga krijs partij.. Heb hem nu net weer in slaap.

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Hier voed ik op verzoek en soms komt ze pas ergens diep in de nacht en soms twaalf uur / 1 uur… eigenlijk nooit meer s’avonds na de laatste van 19.00 uur

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Hier komt ze elke avond nog rond 20/20.30 en wil dan echt nog even drinken, heeft dan ook wat moeite met weer in slaap vallen dus meestal gaan wij dan daarna ook gewoon naar bed en nemen we haar bij ons. En daarna komt ze rond 12/1 uur en 4/5 uur nog weer voor een voeding. Ik heb nu net het gevoel dat ze minder heeft gedronken, hopelijk is ze de nachtvoedingen nu ook aan het afbouwen 🤞