1015 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Hier wederom een top nacht. Wat een verschil. Mag ik nog wel mee schrijven ...
Wat fijn dat het bij jou ook eindelijk zoveel beter gaat!
Ik geef nu twee flessen kv en drie tot vier keer (afhankelijk van wel of geen nachtvoeding) borstvoeding. Komende week ga ik nog een voeding vervangen, zodat ik alleen de ochtend en avond en evt nacht over heb.
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Wat super fijn Famke en Zandhoopje 🥳!
Mag hier ook niet klagen. Geslapen van 19.15-6.00 toen even laten kletsen en speen gegeven en toen werd ze rond 7.05 weer wakker 🥳🥳.
Hier kunstvoeding en ze krijgt nog twee flessen. Maar denk dat je niet perse hoeft ze vergelijken met kv, maar even zal moeten kijken wat werkt voor jullie kleine!
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Goed bezig 💪🏻💪🏻 ja hoor, helemaal welkom ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Ahhh zo fijn!
Hier ook weer een topnacht. Savonds een beetje moeilijk in slaap te krijgen maar toen van half 8 tot half 7 geslapen!!
Hier inderdaad 4 flessen kv. Om 06.30, 11, 14 en 18 uur.
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Wat heerlijk! Wat heb je nu anders gedaan?
Verder ook fijne nachten zo te lezen, top zeg!
@Preitaart, komt vast weer een fijne nacht aan voor jullie.
Hier wel een prima nacht, sliep om 19.15 en werd wel om 23.00 al wakker voor een voeding daarna tot 6u geslapen en toen tot 7.45! Ik denk overigens dat ie wakker wordt omdat het al vroeg licht wordt, want hij wordt jammerend wakker en doet zn handen voor zn oogjes. Binnenkort uur weer vooruit dus we gaan het zien dan.
2 jaar geleden
Wat heerlijk! Wat heb je nu anders gedaan?
Verder ook fijne nachten zo te ...
Dat van dat licht is heel herkenbaar. Hier sliep ze daarom o.a overdag ook slechter. Wij hebben een heel raar schuin raam in haar slaapkamer waar een goed gordijn bijna onmogelijk is. Nu maar even vuilniszakken op het raam geplakt om het donkerder te maken 😂🙈
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Dat van dat licht is heel herkenbaar. Hier sliep ze daarom o.a overdag ook ...
Zit ook al te denken aan oplossingen. We hebben wel een verduisterend gordijn voor het raam, maar toch kiertjes enzo. Gekke is dat ie er overdag geen last van heeft, maar dan veranderd het licht niet natuurlijk.
2 jaar geleden
Wat fijn Zandhoopje, Famke, Puck en Firsttimemom! 🥳
Hopelijk voor jou ook snel verbetering Preitaart! Alhoewel, het gaat toch iets beter al of niet?
Hier ook weer klokje rond geslapen 🤩
2 jaar geleden
Hier overdag weer maar slaapjes van 30 minuten word er doodmoe van. Valt wel zelf in slaap. Soms 1x terug om hem goed te leggen en zijn speen te geven. Soms als ik hem daarna 2 minuten wieg en terug leg slaapt ie wel weer en dan wel ineens een uur en een kwartier vaak. Heeft eigenlijk nog nooit lang geslapen. Dan weer periodes 45 minuten. Ook ineens 2 weken in de middag wel 2 uur. En dan ineens is dat weer over. En over de nachten maar niet te spreken ....
2 jaar geleden
Wat een fijne goede berichten allemaal!!! Heerlijk zeg!! Hier is het helaas weer drama. Uiteindelijk na de helse nacht van donderdag op vrijdag had ze op zich een goede nacht van vrijdag op zaterdag. Dus dat gaf hoop. Alleen vannacht was echt weer een dieptepunt. Mn man is uiteindelijk tot 4.30 uur beneden geweest met haar omdat ze continue aan het krijsen was..
2 jaar geleden
@rebecca88 balen dat het zo pittig gaat bij jullie. Enig idee waar het door kan komen? Aan de andere kant, als je dat wist had je vast al een oplossing 🙈 sterkte daar!
@mima18 jeetje wat een nacht 😱 hopelijk vannacht beter 💪🏻
@gerdien1 beterschap! Hopelijk doet de therapie wat voor jullie.
2 jaar geleden
M’n kleine vriendin heeft weer wat nieuws.. ze wil dus niet meer in dr eigen bedje slapen maar alleen maar bij ons😬 ik wil daar niet aan meewerken dus gisteravond toch naar het eigen bedje gebracht (staat naast mijn bed dus het is niet zo dat ze zich heel eenzaam voelt ofzo want ik lig letterlijk 10 cm naast haar🤣) en vannacht de strijd maar opgegeven omdat ik wilde slapen aangezien mijn wekker om 5.45 uur ging vanmorgen. Waar is de koffie? 😴