1015 Reacties
2 jaar geleden
Haha ik meld mij ook weer. Wel met maar 1x om 3:00, maar om 5:30 was ze al klaarwakker en ik zeker nog niet 😮💨 gelukkig viel ze op mij uiteindelijk weer in slaap tot 6:30 😊 succes allemaal en we zullen eens vragen om zo’n wallen emoticon Famke123 😬😬🙃🥱
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
@rebecca88 balen dat het zo pittig gaat bij jullie. Enig idee waar het door ...
Nee helaas. Wij hebben al 2 opnames ziekenhuis gehad en een gesprek bij slaapcentrum kempenhage. Conclusie zeer temperamentvolle baby. En je je t goede en slechte slapers. En voor iedereen hier, wat je niet wil horen maar wel zo is. Het valt allemaal binnen de normen van babygedrag aldus kempehage. Helaas wel aan de kant van de waardes met zeer slechte slaper hahah. Vaak wakker zijn, lang wakker zijn, vroeg de dag beginnen etc. Zwaar zeker! Je beste vriend: tijd....dus doorbijten maar. Maar hier vanacht om 7 gaan slapen. Om half 5 gehoord maar ging zelf verder slapen tot 06.15. onze beste nacht ever....
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Ik mag toch blijven 🙈 gelukkig toch zo'n 5 uurtjes geslapen. Ik mis een ic ...
Nou balen joh. Toch blij met 5 uur slaap hihi. Waar je al wel niet blij mee kan zijn🤭
@zandhoopje, hopelijk is het enkel deze nacht. Wel fijn dat ze nog op jou door tukt.
@Rebecca88, dat is echt heel pittig. Gaat het slaapcentrum nu nog iets doen of kunnen zij iets betekenen? Ik heb net contact gehad met pedagogisch medewerker uit ziekenhuis. Die gaf opname ook aan als optie. Maar dat lijkt mij zo zwaar. Weet niet of ik dat kan.
Iedereen weer succes vandaag, en vanavond weer nieuwe kansen🤞
2 jaar geleden
Reactie op Rebecca88
Nee helaas. Wij hebben al 2 opnames ziekenhuis gehad en een gesprek bij sla ...
Wat balen zeg :( hebben de opnames in het ziekenhuis wat gedaan of helemaal niets? En een heel strak ritme (voor zover dat lukt 🙄🙃) is niet wat?
@Gerdien1 ja dat lijkt mij ook echt wel pittig zo’n opname. Maar als het echt niet anders kan en je zit er zelf helemaal doorheen 😮💨
2 jaar geleden
Reactie op Gerdien1
Nou balen joh. Toch blij met 5 uur slaap hihi. Waar je al wel niet blij mee ...
Nee die gaan niets doen. Want voor gedrag is hij nog te klein dat zit je al sneller richting 1,5 a 2 jaar. Zo ook met medicatie gericht op slaap. En het is normaal babygedrag. Ooit word het beter. Ja dat hebben wij ook 2 keer gedaan. 1x met 5 weken en toen voor kerst dus met 5 maanden. Leuk is anders maar ze zijn allemaal heel lief en kijken heel kundig. Sluiten medisch uit en soms werkt het als een reset zeg maar. En je kunt zelf even bijtanken. Bij ons niets gedaan. Teveel temperament en verzet tegen slapen. Jelle wil heeeel graag en heeel snel baby af zijn
2 jaar geleden
Reactie op Rebecca88
Nee helaas. Wij hebben al 2 opnames ziekenhuis gehad en een gesprek bij sla ...
Ik ken het van mijn oudste… die was (is) ook heeeeel temperamentvol en slapen was echt dramaaaaa tot hij 1,5 jaar was. Toen kwam het goed! Voor die tijd met gemak 15-20 keer wakker per nacht en overdag strijd met z’n slaapjes. Dus hou hoop… en @gerdien, laten we het inderdaad hopen hahahaha want heb altijd geroepen; als ze 18 zijn slapen ze vast niet meer zo slecht en bij mama in bed… maar nu voel ik mn hoop een beetje vervliegen🤣🤣🤣
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Wat balen zeg :( hebben de opnames in het ziekenhuis wat gedaan of helemaal ...
We gaan het nog even thuis proberen. En misschien 1 of 2 nachten logeren bij oma zodat wij bij kunnen tanken.
Vrijdag staat de eerste afspraak bij slaapoefentherapie. Als dat niet lukt dan denk ik inderdaad een opname.
Maar wie weet is het niet nodig...
2 jaar geleden
Jullie zijn echt bikkels hoor. Eigenlijk zouden ouders van temperamentvolle kids een platform moeten hebben waarin je van elkaar ook kan leren. Nouja misschien is dat er al lang.
Ik heb net 3x gecontroleerd of kind nog huilde. Maar hij was stil. Toch hoor ik 'm in m'n hoofd nog heel hard krijsen. 🥴 zo'n dag🤯👻
2 jaar geleden
Pfff… over de baby niks te klagen tot zover, maar ik lig nu al 1,5u te draaien in bed en kan m’n slaap niet vinden. 😖
2 jaar geleden
Pfff… over de baby niks te klagen tot zover, maar ik lig nu al 1,5u te draa ...
Oh dat is zo balen. Daar heb ik sinds een paar weekjes ook last van. Echt 3x niks 🙄
Vannacht wel weer doorgeslapen 🥳 van 17:30-5:50😬😬 Zelfs toen zoonlief om 1:00 bij ons kwam sliep ze door. Heel blij mee 🥰
2 jaar geleden
En na een week dat het goed ging nu 2 nachten minder… en weer zo vroeg wakker (6.30u). Wat doen we toch fout 😭😭😭
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Oh dat is zo balen. Daar heb ik sinds een paar weekjes ook last van. Echt 3 ...
Heerrlijk! 😍🥳🥳
2 jaar geleden
Het zit trouwens wel echt in de lucht volgens mij. Ik hoefde vannacht voor t eerst sinds half december m’n bed niet uit. Meneer sliep door!!! 🥳 En nu verzuipt hij ongeveer in de melk 🍉🍉
Sorry als ik iemand heeeeel jaloers maak. Ga er dan ook zelf niet vanuit dat dit nu het nieuwe normaal is hier 😆