452 Reacties

2 jaar geleden

Vannacht was het nog 🥲en ⚡️.. en in haar eigen bedje.. nu ook haar deur op een kier gelaten.. zo veel beter als vorige week! Hoop dat het bij jullie ook meer de betere kant op gaat...🙂

2 jaar geleden

Hier ging super vannacht!!Tussen 11 en 12 gekut, steeds erheen.. rond half 1 hoorden we hem weer, dachten echt "dit wordt niets" en toen ging hij slapen🤩 tot 7.30!!!

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Hier ging super vannacht!!Tussen 11 en 12 gekut, steeds erheen.. rond half ...
Wat een rijkdom! Goed gedaan zeg!

2 jaar geleden

Het gaat hier heel wisselend, we hadden een aantal goede nachten tussen de sprong en regressie, daarna weer wat helse nachten (soms 2,5 uur bezig..) en wakker tussen 4 en 5. Afgelopen week ging het al beter, 1x wakker en snel in slaap, wakker rond 6u. Maar vannacht geslapen van 20.10 tot 06.40 🥳 wat een verademing, zelf 8,5 uur geslapen en dochter ook vrolijk wakker. Ik kan haar nu rustig nog een halfuurtje laten liggen, is ze wat aan het spelen en brabbelen. Hopelijk blijft dit. Ik hoop ook zo erg dat jullie allemaal betere nachten krijgen 🍀

2 jaar geleden

Ohh hier was draaama vannacht. Heel erg verkouden dus hij bleef zich maar wakker hoesten. Uiteindelijk omstebeurt met hem in ons bed gelegen en afwisselend op zolder allebei paar uurtjes geslapen. En meneertje gewoon weer vrolijk hoor vanmorgen. Werk ze voor de gene die moeten 🥱

2 jaar geleden

Reactie op MiMA18

Yesss helaas 1 van mn bazen, ook nog eens diegene die het salaris betaald d ...
Oh dat is zo jammer. Zou niet moeten dat je daar bang voor hoeft te zijn toch? 🫣 hij mag je echt niet zomaar ontslaan en doktersassistentes zijn schaars 😊 Maar je doet het top hoor!

één jaar geleden

Helaas.. nu al weer 7x bij haar geweest en wel weer slapen binnen 10 minuten maar afgelopen half uur is het echt feest.. nu even gecontroleerd laten huilen aangezien ze ook blijft liggen.. het is ook 2 tellen huilen en stil.. 2 tellen huilen en stil..

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Helaas.. nu al weer 7x bij haar geweest en wel weer slapen binnen 10 minute ...
Weinig zin.. ze blijft doorgaan.. wat een hel dit.. naast zitten houd mijn lijf niet vol.. ze is nu tussendoor wel steeds stil maar blijft aan de gang en gaat niet slapen.. hoop dat we niet terug bij af zijn😥 ben echt gesloopt.. heb 30 minuten geslapen in de avond en verder nog geen oog dicht kunnen doen..😔

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Weinig zin.. ze blijft doorgaan.. wat een hel dit.. naast zitten houd mijn ...
Jeetje wat kloten zeg…. Ik moet wel zeggen dat na mega klote nachten de nacht erop meestal wel ‘oké’ is (tenzij lichamelijke klachten) dus ik hoop voor je dat vanavond een stuk beter gaat zijn…. Succes en sterkte vandaag 🫣😴

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

😵 ⚡️ iedere nacht is ze zeker 5 keer wakker… slaapt dan wel binnen 10 minu ...
Whaaaaaaaat een idioot zeg 😳

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Yesss helaas 1 van mn bazen, ook nog eens diegene die het salaris betaald d ...
Echt een idioot inderdaad l. Pfffft en dat is dan een arts.

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Jeetje wat kloten zeg…. Ik moet wel zeggen dat na mega klote nachten de nac ...
Ja hier ook altijd gek genoeg. Zelfs als hij ziek is haha. Toch zo moe dan.

één jaar geleden

Nou, vandaag het huis helemaal gepoetst, lekker avondje gepland met m'n man... Kind wil niet eten, begint over te geven en slaapt momenteel boven op mij. Lang leve de buikgriep, ik voel m'n wallen al opkomen🥹

één jaar geleden

Nou, vandaag het huis helemaal gepoetst, lekker avondje gepland met m'n man ...
Sterkte daar! Echt niet tof!!

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Jeetje wat kloten zeg…. Ik moet wel zeggen dat na mega klote nachten de nac ...
Hoop het ook.. tot nu toe rustig en ben zelf gesloopt dus ga al naar bed😉

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hoop het ook.. tot nu toe rustig en ben zelf gesloopt dus ga al naar bed😉
Same same… welterusten 😴✨

één jaar geleden

Nou, vandaag het huis helemaal gepoetst, lekker avondje gepland met m'n man ...
Niet leuk! Hopen dat jullie er niet te veel last van hebben!

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Same same… welterusten 😴✨
Moest er 3x uit . Duurde wel een half uur voordat ze steeds weer sliep.. om 5 uur mee naar bed genomen, ze wilde niet meer slapen.. bij ons in bed natuurlijk gewoon geslapen tot de wekker net🙃

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Moest er 3x uit . Duurde wel een half uur voordat ze steeds weer sliep.. om ...
Klinkt stabiel, maar stabiel kan nog steeds kut zijn 😅👀. Hier kom ik elke dag steeds meer een beetje tot de conclusie dat het aan mij ligt (?) … afgelopen weken alles alleen gedaan in de nacht omdat de vent simpelweg niet wakker wordt en ik sneller haar rustig heb dan dat hij wakker wordt. Nou afgelopen nacht (01:00) was hij nog wakker na avonddienst dus ging naar haar toe, en nu heeft ze de verdere nacht doorgeslapen en… slaapt ze nog steeds 👀 (07:30). Toeval? Of zouden we uit de slaapregressie komen?? I just do not know 🫥

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Klinkt stabiel, maar stabiel kan nog steeds kut zijn 😅👀. Hier kom ik elke ...
Oh dat is ook wat! Hier doe ik vanaf geboorte de nachten alleen.. man is doordeweeks bijna nooit thuis ivm baan (chauffeur) en hij wordt er ook niet wakker van.🤨 mocht die soms wel thuis zijn en gaan dan gaat het ook beter.. alsof ze ons alle 2 even gezien moet hebben.. maar ja.. daar heb ik doordeweeks niks aan😅