452 Reacties

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Oh dat is ook wat! Hier doe ik vanaf geboorte de nachten alleen.. man is do ...
Nou echt hè!! Pfff hier een vent in de zorg met afwisselend ochtend avond en nacht.. ook meeega handig dat de nachten altijd in het weekend vallen waardoor ik (die doordeweeks 4 dagen werkt..) ook nog in het weekend er alleen voor sta 😅😴. Gelukkig switcht hij per februari van baan naar het ziekenhuis en heeft hij de eerste twee maanden maar 2 weekenddiensten 🥹…

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Klinkt stabiel, maar stabiel kan nog steeds kut zijn 😅👀. Hier kom ik elke ...
Niet dat het 'aan jou ligt...' maar kan wel zijn dat je kindje jou per se wil zien.... Hier is het sinds drie weken papa die opstaat 's nachts (nadat hij ook had opgemerkt dat het misschien aan mij lag...) heb hem dat eerst heel kwalijk genomen die opmerking en gezegd dat hij dan maar de nachten moet doen... Geloof het of niet... Ze slaapt door! Na 17 maanden slaapt ze eindelijk door... Nuja, niet dat ik er veel aan heb... Ondertussen een klein broertje waar ik nu 3x voor op moet voor borstvoeding... Maar beter een kindje wakker dan beiden... 😉

één jaar geleden

Oh men ik vind t zo knap van ons dat we nog rechtop staan overdag met al deze nachten! Hoewel ik het jullie gun forever te kunnen doorslapen is het fijn te lezen dat ik niet alleen ben! Ik denk dat wij ook de slaapregressie aantikken: vannacht 3 u wakker geweest achter elkaar, alleen maar klooien en willen spelen. Hij wil mijn vriend niet meer zien s nachts alleen mij. Vanaf 8 maanden al in een slaapregressie volgens mij. Zie er zo tegenop. De vorige duurde 3 maanden! 😩

één jaar geleden

Nou, vandaag het huis helemaal gepoetst, lekker avondje gepland met m'n man ...
Ohneee🙈 romantisch tussen de kots, bleh stertke

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Klinkt stabiel, maar stabiel kan nog steeds kut zijn 😅👀. Hier kom ik elke ...
Ohja gemeen. Zo gaat het hier soms ook. Maar vaak kom het doordat ik al 10x ben geweest en geen geduld meer heb en m'n vriend dan voor het eerst gaat en relaxed even bij hem kijkt. Oeh en toen ik voor het eerst een nachtje weg was sliep die ook door. M'n vriend is al 10x een nacht weggeweest en dan standaard 5x wakker snachts. Toeval gok ik op😉

één jaar geleden

Reactie op Famke123

Ohneee🙈 romantisch tussen de kots, bleh stertke
Hahaha! Romantisch avondje is g geëindigd in 1,5 uur schommelen met zoon en daarna zelf het bed in 😅 Nacht viel gelukkig wel mee. Begon in de ochtend na het ontbijt weer opnieuw.. arm ventje

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Nou echt hè!! Pfff hier een vent in de zorg met afwisselend ochtend avond e ...
Oh dat is fijn! Ik moet zeggen dat ik soms liever heb dat ik alleen ben in de nacht dan een man die niet wakker wordt en weet dat die heerlijk ligt te slapen terwijl ik er tig keer uit kan.. zo heb ieder ding wel wat.. haha.. beter is dit snel voorbij en dan zijn we allemaal een stuk gezelliger.. heb echt nergens meer puf voor.. wel ondertussen 6 wassen gedaan maar alles ligt nog klaar om opgevouwen te moeten worden🤭🤣 gelukkig zeurt hij niet dan het huishouden even wat minder aandacht krijgt😉🙃

één jaar geleden

Nou, vandaag het huis helemaal gepoetst, lekker avondje gepland met m'n man ...
Guess what… 🫥🫥🫥 ik bijna het huis uit om naar een vriendin te gaan, roept de man mij naar boven (ik al half chagrijnig ‘kan je nu niet een keertje wat alleen oplossen’ 😂🥹🙈) zegt ie: ja wil je xo even vasthouden en stilhouden, ze heeft wat overgegeven … ik ‘oh nee wat sneu’ ….. 5 tellen later 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 hele stoel eronder aaaaal het eten en drinken eruit… 😵‍💫 Het heerst… lang leve de buikgriep 🥱😴

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Oh dat is fijn! Ik moet zeggen dat ik soms liever heb dat ik alleen ben in ...
De man hier gaat morgenochtend de was opvouwen 😏😏😏😏 - want hier is het ook echt een puinzooi (en dat van 5 dagen…) 😴

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Guess what… 🫥🫥🫥 ik bijna het huis uit om naar een vriendin te gaan, roep ...
Oh jullie ook al. Vervelend! Hopelijk snel beter! Ik ben op dit moment nog de last man standing. Ben benieuwd voor hoelang 😅

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Guess what… 🫥🫥🫥 ik bijna het huis uit om naar een vriendin te gaan, roep ...
Ach!! Zo zielig als die kleintjes zo ziek zijn! Veel beterschap! Al ben ik in de nacht liever wakker voor een ziek kind dan een zeur kind.. hier vannacht na een uur er naast zitten toch weer in bed genomen en daar heeft ze nog 2 uur zitten spoken voordat ze rustig ging slapen..😥 hoe lang duurde die regressie ook al weer??🫣😔 erge is dat ze andere regressies nergens last van heeft gehad, dus waarom deze nu ineens zo heftig is? Hoop dat jullie uiteindelijk een betere nacht hebben gehad

één jaar geleden

Oh meiden wat naar al die ziekte kindjes😭zorgen jullie extra goed voor jezelf nu, als dat enigszins lukt?

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Oh meiden wat naar al die ziekte kindjes😭zorgen jullie extra goed voor jez ...
♥️♥️ gisteren weer bij mijn orthomoleculaire therapeut geweest, doet ook aan frequentie therapie, heeft weer even wat aandachtspuntjes behandeld maar moet idd meer rust nemen 😴. Ik heb er heeeeel lang over nagedacht en ga aankomende week mijn fractie inlichten dat ik tijdelijk op non-actief gezet wil worden. (Naast mama, 32 uur werken, en sociaal leven ben ik ook fractievertegenwoordiger voor een lokale partij waar ik wekelijks mee bijeen kom). Grenzen stellen is zo facking moeilijk maar zo nodig… 🥺 Hier overigens vanaf 04:00 wakker, xo om 04:00 fles gedaan, 05:00 wakker en 06:00 klaar wakker 😩

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

♥️♥️ gisteren weer bij mijn orthomoleculaire therapeut geweest, doet ook aa ...
Supertrots op jou dat je dat gaat doen!! Zo knap dat je voor jezelf kiest💖

één jaar geleden

Noo beterschap 🍀

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

♥️♥️ gisteren weer bij mijn orthomoleculaire therapeut geweest, doet ook aa ...
Knap dat je dat er bij doet zeg. Zeker met die nachten zo. Wel goed dat je je grenzen aangeeft.💪

één jaar geleden

Hier echt vriendinnen met doorslapende kindje en dan hoor ik pff half 7 wakker is wel heel vroeg hoor.. 🫣 wauw i wish. Beterschap voor jullie. Buikgriep is zoo niet fijn. Ben ook gaar.😴 Best paar goede nachten afgelopen week en paar super slechte. Bij de ergste ben ik vanaf 03:00 tot 00:00 de volgende dag bezig geweest met kind - werken - kind - huishouden. M'n sociale leven is bijna gelijk aan 0, lekkage in huis en ongesteld. Het is zo'n week. Maar wel trots op dat ik goed heb gesport deze week, toch iets 💪😇

één jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal 🥰 doet me goed! 21:00 zaterdagavond en ik lig onder de wol 😴 .. Gewoon weer hopen op een goede nacht voor een ieder van jullie🤞🏼🤍

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal 🥰 doet me goed! 21:00 zaterdaga ...
Ja fijn dat we hier toch steun aan elkaar hebben.. hier liggen we tegenwoordig ook rond 21 uur in bed.. gisteren hadden we verjaardag dus werd iets later voor allemaal maar onze dame heeft weer de hele nacht in eigen bed geslapen en is 3x gekomen maar met 15 min lag ik steeds weer in bed.. en lag wakker zonder te huilen toen ik net naar haar toe ging... zal het dan eindelijk minder worden? Of is het eenmalig?....

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Ja fijn dat we hier toch steun aan elkaar hebben.. hier liggen we tegenwoor ...
Positief! Ik hoop erop! We zitten hier denk ik al wel een maand in de slaapregressie/laatste sprong of whatever dus ik hooooop het! Hier ook verrassend goed, 1x tje maar en om 01:00 dus dacht echt, die komt om 04:00 wel weer maar heeft geslapen tot 06;45 🥹