452 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Puck90
Aaah vervelend!! Hoe ruim is jullie bed? Ik kan niet zo goed slapen met zoo ...
We hebben een super groot bed. En ik maak me idd ook niet druk om de veiligheid. Is echt iets in de energie waardoor ik slecht of heeel licht slaap dan. Misschien vaker doen. Dat het dan went. Die uren in de schommelstoel naast zn bed ben ok zo klaar mee 🙃
Goeie nacht allemaal!
één jaar geleden
Hoe gaat het bij jullie dames? Hier nog steeds drama.. vannacht weer 2 uur wakker en spelen en druk zijn en steeds dat jammeren.. en oh we als we dan uit beeld zijn.. campingbedje werkte deze keer helaas niet😔 dus nu net wakker met een pijn in me rug! Kijk nu al uit naar 10 februari.. dan gaat ze een nachtje logeren bij opa en oma🤭
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Hoe gaat het bij jullie dames? Hier nog steeds drama.. vannacht weer 2 uur ...
Afgelopen weekendje weg geweest en mevrouw heeft 2 vd 3 nachten doorgeslapen voor het eerst sinds oktober.. ik voel me echt een ander mens nu 🥹 … jullie snappen dat ik nu naar ALLES op zoek ben wat ervoor heeft kunnen zorgen dat ze doorsliep… 😩 vandaag naar huis, we gaan het zien.
Mega vervelend dat het nog steeds zó ruk is… 😭 snap heel goed dat je daar naar uit kijkt, lekker bijslapen 🫶🏼
één jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Afgelopen weekendje weg geweest en mevrouw heeft 2 vd 3 nachten doorgeslape ...
Ohh wat fijn!!! Heerlijk hé, doorslapen!!🤩 fijn dat jullie weer opgeladen zijn! En waar het soms aan kan liggen?? Hier ook totaal geen ritme erin kunnen vinden.. drukke dag, rustige dag, kort middagslaapje, lang middagslaapje, in bad of juist niet.. enige waarneer ze doorliep was toen ze ff goed ziek was en paracetamol had gehad.. maar om haar nu ziek te gaan maken🤭🤣
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Ohh wat fijn!!! Heerlijk hé, doorslapen!!🤩 fijn dat jullie weer opgeladen ...
Das ook weer zo wat hè 🤪🤪 ach ja… ik ga nog twee opties uitproberen en anders … ja hebben het 1,5 jaar volgehouden, moet nog wel ff lukken 😬
één jaar geleden
Oooh wat pittig jullie!
@ mima hopelijk vannacht een betere nacht?
@xxmaia, wat naar. Klinkt echt onwijs zwaar. Klinkt ook alsof ze ergens last van heeft? Zijn haar oren gecheckt? Is echt samen slapen nog een optie om te proberen.
Hier na nachten standaard om 12 wakker nu pas om 2.45 maar dan wel gelijk 2 uur lang.. denk weinig slaapdruk meer. Uiteindelijk na een fles tussen ons in in slaap gekregen
één jaar geleden
T is eigenlijk al 1.5 jaar zo, soms wel periodes dat t wat beter gaat, maar de laatste maand is het drama. Totaal aantal nachten dat ze sinds de geboorte heeft doorgeslapen is wel op één hand te tellen.
Ze is een tijdje was ziekjes geweest en toen heeft ze ‘s nacht weer af en toe aan de borst mogen drinken.
Maar inmiddels is het een dreumes van 1.5 jaar die dondersgoed snapt dat ze door te huilen aan de borst mag.
Nu wil ik de voedingen ‘s nachts weer afbouwen en is ze echt woest. Ik heb ook al geprobeerd haar bij me in bed te leggen, maar dat maakt het alleen maar erger. Als ik haar niet aan de borst laat gaat ze bijten, knijpen en aan m’n haren trekken.
Ook als ik eens stukje met haar ga lopen, of op een andere manier probeer te troosten dan de borst wordt ze echt woest.
Idd al 3 opeenvolgende nachten een paracetmolletje gegeven, omdat ik dacht dat ze misschien last van oren of tanden zou hebben, maar niks opgebracht. Overdag heeft ze nergens last van, alleen dat ze hetzelfde gedrag laat zien als ik dus ook even niet de borst geef, maar dan is ze makkelijker af te leiden.
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
T is eigenlijk al 1.5 jaar zo, soms wel periodes dat t wat beter gaat, maar ...
Misschien dat op ig van @thegentlekidd goeie tips staan voor je? Zij trekt liefdevolle nachtelijke grenzen binnen het responsief ouderschap. Of @happybabycoach.
Klinkt echt niet tof wat je doormaakt, heel veel sterkte!!
één jaar geleden
Hier vanmiddag een krijspartij van 45min waarbij hij helemaal wit werd, niets hielp om 'm te kalmeren (zelfs pawpatrol niet). Kwam er ineens een putlucht uit z'n oortje en daarna vies veel pus :(. Dus toch iets met oren. Klotezooi. Alweer. Die buisjes zijn dus ook helemaal poep. Helpt niets. Morgen maar weer kno bellen. Onbegrijpelijk, hij voelt dit denk ik dus al een week lang, terwijl z'n oren er dan nog schoon uitzien, want laten checken. Zucht wat een drama waar je verder ook gewoon niets aan kunt doen. Nr 3 dit jaar alweer
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Hier vanmiddag een krijspartij van 45min waarbij hij helemaal wit werd, ni ...
Ach gossie! Zo zielig met die oortjes! Hoe lang heeft die de buisjes al? Soms vallen ze er binnen een paar maanden er al weer uit.. het blijft tobben! ( zelf in totaal 13x buisjes gehad) doet zo een zeer! Hopen dat de kno meer kan dan de huisarts nu.. hoop dat die nu wel goed geslapen heeft nu het weer open is?
Lig hier zelf 2 dagen met migraine op bed😥maandag mijn moeder gebeld voor hulp en in de nacht me man gelukkig thuis maar helaas die heeft niet zo veel geduld dus toch dochter weer in bed.. gister naar opvang geweest en opgehaald door opa.. en in de nacht alleen een ze heeft weer doorgeslapen in haar eigen bed!!🥰 vandaag dagje naar andere opa en oma... ben benieuwd wat vanavond weer gaat doen🤞eerst zelf ff opknappen😔
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Ach gossie! Zo zielig met die oortjes! Hoe lang heeft die de buisjes al? So ...
Dat is fijn van het doorslapen!! Het lijkt gewoon wel chronische ooronsteking hier. Gedruppeld met otolgan (kon volgens de hap) en diclofenac gegeven en hij heeft doorgeslapen! Maar ja, kan dat moeilijk elke nacht gaan doen...
Wow 13x?! Das heftig joh!! Hopelijk kun je zelf wat opknappen vandaag, beterschap!!!
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Och arme... hopelijk is hij nu wel weer van de pijn af! En hebben ze snel een oplossing! Beterschap 😘
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Oooh wij zitten in precies hetzelfde.... ondanks de buisjes nog steeds de hele tijd oorontsteking. En constant verkouden, hoesten en neus altijd dicht. Zoon grbruikt bijna chronisch paracetamol (in overleg met de huisarts). Het enige voordeel van de buisjes is niet meer de hele tijd die volledige antibiotica kuur. Wij hebben 13 feb weer een afspraak bij de kno, hoop zooo dat die ideeën heeft..
Begin echt een beetje op te raken. Heb ook het idee dat mn lijf in een soort cortisol/adrenaline aan stand staat. Heeeel moe en toch een beetje paniekerig gevoel. Herkennen jullie dat?
één jaar geleden
Reactie op Puck90
Oooh wij zitten in precies hetzelfde.... ondanks de buisjes nog steeds de h ...
Ik voel je he-le-maal. Dit is bij ons/ mij precies, maar dan echt precies, zo. Vind het ongelofelijk dat m'n kleine zovaak zetpillen moet. Idd ook altijd helemaal vol en hoesten. Wil jij mij op de hoogte houden wat jouw kno gaat zeggen? Wij pas 14 maart weer. Net gebeld met de poli: Het antwoord was:
Altijd kno bellen voor oren en niet meer huisarts
Dit wat hij nu heeft geldt ook als een loopoor, dus ab-druppels
Zetpillen blijven geven
En op mijn vraag over wat dan te doen als hij al pijn aangeeft maar er nog niets te zien is, had ze niet echt een antwoord.. dus dat wordt mijn eigen tactiek: vol meteen in de zetpillen en druppelen met otalgan. Na 2dgn geen verbetering direct kno bellen.