451 Reacties
2 jaar geleden
Ik durf het bijna niet te zeggen maar hier wordt al 4 nachten doorgeslapen. Wat een verademing na 1,5 maand drama!
Hebben het ritme nu omgegooid en volgen slaaptipsvoorbabys (ooit een telefonisch consult bij gehad).
En gisteren bij de osteopaat geweest, hij zag geen gekke dingen, nog 1x terug en dan zou zijn lijfje ook weer in balans moeten zijn! 🤞🏼
Hoe gaat het bij jullie?
2 jaar geleden
Hier ging het even goed maar de afgelopen dagen weer echt klote… ben ook voor de 2e keer door haar bed heen gezakt🤣🤣 de eerste keer aan de zijkant en dit keer en pontificaal door het midden.. is niet meer te repareren ook dus ik wil snachts niet meer als ze huilt even bij haar liggen… maar de andere optie is dus haar mee naar mijn bed nemen dus dat wil ik ook niet. Kortom; s’nachts klaarwakker😑 zaterdag gaan we 12 dagen op vakantie. Ben benieuwd hoe dat gaat qua slapen🫣
2 jaar geleden
Reactie op gaia
Oh wat naar (en herkenbaar). Hier sprong 10, de laatste kiezen en idd ook v ...
Ben zo benieuwd!! Heel veel succes! We zien hier nu ook bijv echt verbetering qua wakker worden. Voorheen moesten we er áltijd heen, en ook meteen, want standje alarm. Nu hoef ik er niet meer elke keer heen!!
2 jaar geleden
Ik durf ook heel voorzichtig positief nieuws te geven. Na bijna 1,5 jaar drama met een extreem slechte slaper, gaat het de afgelopen dagen ineens zeer goed! Vier van de vijf nachten doorgeslapen (gisternacht was weer volledig spoken met 2 uur krijsen en vervolgens elk uur weer huilend wakker).
De afgelopen twee maanden waren heel zwaar met veel ziekte en de laatste vier kiezen die doorgekomen zijn. Hopelijk nu dan dus eindelijk die goede knop gevonden.
Op dit moment lig ik zelf wakker met erge buikpijn. Dat bestaat ook ineens, maar nu kan ik eens rustig luisteren naar het vredige gesnurk van mijn ventje 🥰
2 jaar geleden
Reactie op RoosBB
Wat fijn!!!!! 🥰Hier enorm hoesten, dus dat is zo sneu voor hem. Maar hyste ...
Dit is wat we nu echt als leidraad hebben. Alleen ochtenddutje nog 45 min. Maar bouwen we iedere week 10 minuten af! Heb nu geen consult verder gehad, maar toen wel het hele pdf bestand gekregen van slaapschema's tot 4 jaar
2 jaar geleden
Reactie op RoosBB
Die gids heb ik ook idd! Hielp hier wel iets, maar al die achterliggende oo ...
Ja, dat moet sowieso eerst. Er speelt nog zoveel meer bij die kleintjes. Hopelijk bij jullie ook snel betere nachten. Alhoewel het nu ook al beter gaat dan voorheen toch?
Ik merk hier ook wel als we hem echt 4 uur wakker houden na het middagdutje, dit heel goed werkt voor een nacht doorslapen. Denk dat we hem eerder ook te vroeg in bed legden (2,5-3u na middagdutje)
2 jaar geleden
Ja, dat moet sowieso eerst. Er speelt nog zoveel meer bij die kleintjes. Ho ...
Jaaa veeeeel beter. Niet te vergelijken. Zelfs 2x doorgeslapen dus. Nu hoop ik echt als die verkoudheid weg is, die kies door is, sprong 10 opgehoepeld is.... officeel rond 16dec, maar ik hou t op t nieuwe jaar ...aah wie weet🤞🤞
2 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Sorry, ik wil even bedanken voor een nachtelijke lachbui om het doorgezakte ...
Hahaha ik moest zelf ook heel hard lachen toen het gebeurde🤣🤣 nee dat helpt jammer genoeg niet. Ze wil vaak snachts dan echt aan mijn borst. Daarom krijgt mijn man haar ook niet stil. Denk enige optie is borstvoeding stoppen snachts maar…. Dat vind ik een ding haha
2 jaar geleden
Reactie op MiMA18
Hahaha ik moest zelf ook heel hard lachen toen het gebeurde🤣🤣 nee dat hel ...
https://instagram.com/the_nurturingkind?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik ben onwijs fan o.a. deze dame. Holistische slaapcoach uit België. Het ook mooie highlights over bv en stoppen, met links ook naar storys/ verhalen van andere holistisch slaapcoaches/lactatiekundigen enz. Wie weet heb jij er ook wat aan.
2 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Ik durf ook heel voorzichtig positief nieuws te geven. Na bijna 1,5 jaar dr ...
O wat heerlijk zeg! Uiteraard vervelend dat je buipijn hebt! Maar je voelt je zoveel meer uitgerust.