451 Reacties
2 jaar geleden
En de droom was natuurlijk te mooi om waar te zijn... hopelijk slaapt hij snel (nu 0:45) 😩
2 jaar geleden
Jeetje wat een tijden dames! Hebben jullie een idee hoe het kwam?
Hier heeft het vannacht van 12-2 geduurd voordat hij weer sliep. Met moeite wakker gemaakt om 7.30 om toch een beetje ritme te houden. Ben benieuwd naar de komende nachten!
2 jaar geleden
Mijn dochter slaapt sinds een maand door. Maar…. Iedere dag zo onwijs vroeg wakker. Soms rond 4 of 6 maar meestal 5u. Ik krijg haar dan niet meer in slaap en een ochtenddut weigert ze. We komen gewoon niet uit deze vicieuze cirkel. Ook al is dit al stukken beter dan meerdere keren wakker in de nacht, het breekt me toch behoorlijk op 🥱
2 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Hier is het heel normaal, alles na 5 uur noemen wij tegenwoordig uitslapen ...
Hier ook weer helemaal ruk door hoesten.. wakker van half 2 tot 4. Wakker gehoest en toen deed ie alleen maar zielig jammeren. Geen idee waarom hij niet wilde slapen, want duidelijk moe. Melk gegeven. Hij lag al bij ons. Iemand tips?
2 jaar geleden
Mijn dochter is ook nog nooit een goede doorslapen geweest. Meestal was ze kort wakker en sliepen we snel weer verder.
Maar sinds een week is het drama hier 😫 Gewoon uren wakker iedere nacht. Ze wordt vaak wakker rond 1 uur en is dan zo’n 3 á 4 uur wakker. In haar eigen bed blijft ze huilen en bij ons in bed is ze klaarwakker en kruipt ‘gezellig’ door ons bed en knuffelt ons. Lief natuurlijk, maar ik slaap liever… herkent iemand dit of tips?
2 jaar geleden
Wij hebben hier ook maanden gehad dat zoontje vanaf 5 uur wakker was. Pak je de dag lekker mee. Ik ging toen ook lekker wandelen om half 7. Mensen verklaarden me voor gek, maar dat wandelen heeft me erdoor heen gesleept. Heerlijk zo vroeg.
En genoeg walk of shames gespot op de zondag ochtend in ons dorp🤣
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Wij hebben hier ook maanden gehad dat zoontje vanaf 5 uur wakker was. Pak j ...
Ik liep in de lichtere zomermaanden inderdaad ook al vroeg buiten. Nu is het zo pikkedonker dat ik liever wat later naar buiten ga 🙈 Ik vind het anders ook heerlijk ja.
Het lastigste voor mij is dat ik met late diensten pas tegen 23u thuis ben. Dan ben ik volledig gesloopt en dan zorgt zo’n nacht met meerdere keren wakker en uiteindelijk om 5 uur opstaan gewoon voor maar de helft van mijn benodigde rust 🥱
2 jaar geleden
Gebroken. Das alles wat ik kan zeggen momenteel…. Ik had een heel verhaal getypt maar ook dat werd me niet gegund, dochter swipte hem weg🙄
2 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Ik liep in de lichtere zomermaanden inderdaad ook al vroeg buiten. Nu is he ...
Dat is wel heel kort ja. Heb je overdag wat opvang om iets in te halen?
Ging vorige week een nieuwe bakken vader naast me zitten op het werk. Die zei, ik ben gesloopt. Z'n zoon was 1 x wakker geweest snachts. Zijn zoon sliep door vanaf 3 maanden en was nu 7 maanden.
Ik moest heel hard lachen, heb sterke koffie voor ons gehaald en gezegd dat onze zoon tot 15 maanden jong minstens 1x per nacht kwam. Lucky you zei ik 😅
2 jaar geleden
Wat jammer dat goede nachten ook 'maar fases' zijn 🥱
Jezus... ik voelde me zó goed, ik was herboren.
Maar veeg me maar weer op hoor.... 😢
Hoe gaat het nog bij jullie?
2 jaar geleden
Wat jammer dat goede nachten ook 'maar fases' zijn 🥱
Jezus... ik voelde me ...
Ah wat balen zeg. Herkenbaar ook. Mijn zoontje heeft 3x 2 a 3 weken doorgeslapen in zn leven en daarna was het steeds erger dan ooit (langer/vaker wakker). 😅 pittig he? Dankzij sprong 10 slaapt mijn zoontje nu alleen nog op mij overdag ook.