451 Reacties

2 jaar geleden

Wat jammer dat goede nachten ook 'maar fases' zijn 🥱 Jezus... ik voelde me ...
O jammer is dat hè! Je voelt echt goed het verschil! Hier nog maar amper doorgeslapen, maar afgelopen nacht ben ik er maar 2x 30 minuten uit geweest, dus dat is in mijn ogen acceptabel.

2 jaar geleden

Ik merk laatste tijd dat ik 's avonds zelf niet meer in slaap kom. Nachten zijn oke, 1 a 2 keer er uit. Afgelopen weekend nog 7 keer dus prima die 2 keer. Maar nu slaap ik zelf ineens niet meer voor half 12. Ik drink een kopje koffie extra maar sinds gisteren smaakt de koffie niet meer echt. Al weken aan het snotteren. Maar nog 2 dagen werken en dan lekker een weekje vakantie. Even rustig aan. Fijne feestdagen allemaal hé. Op naar een gezond en gelukkig 2023. Slapen komt wel weer 😘😘

2 jaar geleden

Hier vannacht voor de eerste keer met een barnsteenarmbandje geslapen. En meteen weer de nacht door! (Alleen een beetje jammer dat ik vannacht moest werken 😅)

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Ik merk laatste tijd dat ik 's avonds zelf niet meer in slaap kom. Nachten ...
Ja dat had ik ook hele tijd. Komt ondat we door het chronische slaaptekort continue op cortisol en adrenaline leven als we wakker zijn. Ik slik nu rhodiola rosea van solgar (een supplement) en sindsdien is dat wakker liggen over. Het brengt je zenuwstelsel tot rust. Ben ook terug van 2 naar 1 koffie per dag. Dat hielp ook Hier weer 4;30 wakker 😱

2 jaar geleden

Reactie op gaia

Ja dat had ik ook hele tijd. Komt ondat we door het chronische slaaptekort ...
Ohh goede tip! Ik heb van mijn orthomoleculaire therapeut Bach night rescue aangeraden gekregen, werkt hier ook goed en mag de kleine ook hebben 😏🥹🫶🏼

2 jaar geleden

Pff.. ieder 45 tot 60 minuten wakker! Wat heeft hij toch? Ik word hier erg ongelukkig van!

2 jaar geleden

De nachten zijn echt ..... hier. Afgelopen nacht 2 uren volle borst krijsen. Oh ik kreeg direct buikpijn en bijna overal kramp bij het horen van dat geluid. Schouders zitten vast tot aan boven m'n hoofd zo voelt het. Gelukkig mocht ik vanochtend wat langer liggen. Was nodig 🤤😴😴😴 Hopelijk was jullie nacht beter, fijne feestdagen. Ons zoontje zegt bij elke kerstboom: "wauw" 😂 smelt en de nacht is weer vergeten

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

De nachten zijn echt ..... hier. Afgelopen nacht 2 uren volle borst krijsen ...
Wat een nacht 😢 gelukkig kon je vanmorgen toch nog wat uitrusten. En zo mooi hè nu de kleintjes zo omver indruk zijn van kerst ❤️

2 jaar geleden

Fijne feestdagen allemaal! Hier gaat het eigenlijk erg goed momenteel. Meneer heeft eindelijk redelijk een ritme en slaapt de nachten van 19u tot 5u waarbij hij meestal nog zo’n drie keer wakker wordt. Het feit dat ik hier heel blij van wordt, zegt wat over de afgelopen 17 maanden 😅

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Fijne feestdagen allemaal! Hier gaat het eigenlijk erg goed momenteel. Men ...
Dikke knuffel voor jou!!! 🤍 fijne feestdagen

2 jaar geleden

Ik heb tegenwoordig ‘loop sokken’ onder mijn kussen liggen. Handige wijde sokken die je dan zo pakt als je eruit moet, was het zo zat om half slapend en half wakker te zoeken naar sokken naast t bed… 😂😅 en de vloer hier is steenkoud 🥶

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik heb tegenwoordig ‘loop sokken’ onder mijn kussen liggen. Handige wijde s ...
Ahh ik heb altijd slippers naast mijn bed staan 😅 en nu heb ik ook nog een ruim t-shirt naast me liggen voor wanneer ik eruit moet om niet te bevriezen 🥶 (ik slaap zelf altijd zonder pyjama)

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Ahh ik heb altijd slippers naast mijn bed staan 😅 en nu heb ik ook nog een ...
Ohhh ik had voor mijn bevalling een badjas gekocht, beste aankoop ever.

2 jaar geleden

Iemand nog nood tips bij waterpokken? …. We zijn al vanaf 00:00 wakker en het is bijna 05:00…

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Iemand nog nood tips bij waterpokken? …. We zijn al vanaf 00:00 wakker en h ...
Ahhh 😞😞 geen tips helaas, hier tot nu toe geen waterpokken gehad. Meneer hier heeft vanaf 2 uur gigantisch liggen spoken. Pfff gelukkig heb ik een weekje vakantie en kan ik dus rustig aan doen en hopelijk een goed dutje meepakken vandaag.

2 jaar geleden

Die badjas heb ik ook gekocht en die gebruik ik vaak als dekbed als ik 'm aanheb. Die loopsokken ga ik opzoeken 😂

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Iemand nog nood tips bij waterpokken? …. We zijn al vanaf 00:00 wakker en h ...
Ohnee hoe is het nu? Havermout badje en borstvoeding badje schijnt te helpen (mocht je nog hebben liggen in de vriezer of nog geven). Sterkte daar zeg.

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Ahhh 😞😞 geen tips helaas, hier tot nu toe geen waterpokken gehad. Mene ...
Ik ben er ook weer 3x uitgeweest. Gelukkig ook vakantie dus lekker rustig aan

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Ohnee hoe is het nu? Havermout badje en borstvoeding badje schijnt te helpe ...
Vannacht om 05;00 maar weer in een haverbadje gezet, werkte wel goed voor het slapen gaan (sliep toen 4 uurtjes), halve bus talkpoeder erover gegooid en had van mijn moeder een ‘oma’s tip’ gekregen voor het nadeppen met natuurazijn (auw) en dan talkpoeder erover. Schreeeeeuwen… Over de borstvoeding, ik heb heel toevallig nog een zak liggen maar die is al wel een jaar oud… drinken is no go maar denk je dat in badje nog wel zin heeft??

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Vannacht om 05;00 maar weer in een haverbadje gezet, werkte wel goed voor h ...
Haverbadje idd! Succes Hier voor t eerst in maanden 3 nachten doorgeslapen tot 6 😃 zelf eindeloos wakker gelegen helaas. Hoop dat het even zo blijft