452 Reacties

2 jaar geleden

Hier de hele dag niet geslapen en nu een groot drama. Helemaal op, wij op en dan wordt het héél gezellig in huis... Nou totaal niet. En dan staat morgen afspraak in ziekenhuis voor iui en dan denk ik echt wil ik nog wel een tweede #gedeelde leed

2 jaar geleden

Ik ging samen slapen weer eens proberen want mn vriend was paar nachten weg. Precies t zelfde: op zelfde tijd wakker als anders en duurde even lang (lees 2,5u) voor hij weer sliep. Tussendoor alleen ook steeds wakker van zn gewoel en gedraai 🥵

2 jaar geleden

Reactie op Micsab

Hier de hele dag niet geslapen en nu een groot drama. Helemaal op, wij op e ...
Oehhh pittig!!!😬

2 jaar geleden

Wij zijn as we speak onderweg naar een weekendje landal, met familie. In totaal nog 6 volwassenen en dan ons gezin van 4. Met z’n allen in 1 huisje. Ik heb nu al medelijden met de rest🤣🤣🤣 dat slapen is echt draaaamaaaa en ze wisten het toen we dit 2 weken geleden gingen boeken maar blijkbaar willen ze het heel graag meemaken😅😅

2 jaar geleden

Reactie op MiMA18

Wij zijn as we speak onderweg naar een weekendje landal, met familie. In to ...
Oehhh have fun hahahaha mijn moeder zei in het begin ‘ach dat hoort erbij & bij mij slaapt ze weg goed’ tot we idd ook weekendje samen weg gingen, poah kregen ze toch opeens meer respect voor mij 😂😂👍🏼

2 jaar geleden

Hier heeft ze vannacht ook weer uiteindelijk in ons bed gelegen maar wel van 00.00 tot 3.45 in bed gespeelt en toen als een blok in slaap gevallen en ons verslapen voor het werk🤣 want nu kon ze wel uitslapen natuurlijk.. benieuwd hoe vannacht verloopt..

2 jaar geleden

Reactie op MiMA18

Wij zijn as we speak onderweg naar een weekendje landal, met familie. In to ...
Kunnen ze elkaar mooi aflossen en jij met oordoppen in lekker slapen🤭😋

2 jaar geleden

Nou hier ook weer drama met slapen, is erger dan voorheen. Hij wordt iedere 3 uur wakker en duurt dan ook weer een uur voor hij slaapt. Hij weigert zijn bed, wil echt bij mij liggen.

2 jaar geleden

Nou gister avond duurde het 30 min voordat ze sliep.. en kwam binnen een uur weer.. ze was helemaal overstuur en overtrekken.. niets hielp.. hoop scheetjes.. weer last van haar buikje en darmen zoals voorheen.. heel zielig.. dus man en ik ook maar naar bed en haar meegenomen.. hier heeft ze nog een wel uurtje moeilijk gedaan omdat ze echt pijn had maar daarna allemaal als een blok geslapen tot 6 uur.. nja.. ik minder als een blok want slaap toch niet lekker met een kleintje ernaast.. maar man en kind hebben hun rust weer goed kunnen pakken... zal de 1 week hier gelden? Hoop het zo.. hoop dat het bij jullie ook langzaam aan iets beter wordt?

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Nou gister avond duurde het 30 min voordat ze sliep.. en kwam binnen een uu ...
Zo te lezen mag ik niet echt klagen hoor… 01:00 en 06:00 (wel echt kut tijden) maar een flesje en ze slaapt zo weer verder…. Zie nu alweer op tegen de 4 lange nachten dat ik weer moet proberen de fles eraf te halen 🥲😩

2 jaar geleden

Hier ook weer feest. T maakt me zo moe, bij gastouder en bij oma slaapt ze zo goed. Afgelopen nacht bij oma geslapen, slaapt zo in en hele nacht. En wij zijn alweer 3 kwartier bezig.. en niks lijkt te helpen.

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Oehhh have fun hahahaha mijn moeder zei in het begin ‘ach dat hoort erbij & ...
Hahaha herkenbaar! Mijn moeder zei ook afgelopen augustus; hier doet ze het wel goed overdag. Toen zei ik al: ja mam, overdag gaat het prima… het zijn de nachten. Toen heeft ze haar 1 nachtje genomen en dat was ook meteen de laatste keer. Ieder uur ontroostbaar wakker. De volgende dag zei ze; Wow.. nu snap ik pas wat je bedoeld al die maanden, hoe hou je het vol…

2 jaar geleden

Iemand tips om een oververmoeid kind (17 maanden) te laten slapen? Ondertussen al 3uur bezig. Troosten werkt niet, geen koorts of pijn, ze heeft al een flesje melk en een knijpfruitje op, eigen bedje werkt niet, tussen ons in werkt evenmin. Even opgestaan en dan terug in bedje gelegd, werkt ook niet... We weten het even niet meer!

2 jaar geleden

Iemand tips om een oververmoeid kind (17 maanden) te laten slapen? Ondertus ...
Dragen… kan me haast niet voorstellen dat ze geen pijn heeft ergens… voel eens links onder in haar buikje of het hard aanvoelt, met twee vingers cirkels draaien en voelen of het gespannen is…

2 jaar geleden

Inderdaad wiegen en een paracetamol is dan vaak het enigste wat werkt. Om ook maar af en toe goed nieuws te brengen. Hier is voor het eerst sinds november doorgeslapen!! Van half 8 tot 6. Er zijn ook een hoop tanden door (meerdere kiezen en hoektanden). Dus wie weet 🤞

2 jaar geleden

Iemand tips om een oververmoeid kind (17 maanden) te laten slapen? Ondertus ...
Idd dragen (draagzak helpt hier als laatste redmiddel). En hier komt t ook weleens voor zonder pijn. Prikkels verwerken na een te drukke dag bv, of sprong of i dont know. Succes!

2 jaar geleden

Jeetje pittige verhalen. Het lijkt hier alsof we in wat rustiger vaarwater komen. Er zijn iets van 4 kiezen door. Er wordt beter gegeten overdag. Vorige week hadden we snachts strijd en nu bij bedtijd. Ik geef m snachts ook nog maar de fles als hij wakker is. Keek ook enorm op tegen het afbouwen maar bleek niet nodig want hij heeft 3x doorgeslapen afgelopen week. Hij ligt wel echt een dik uur tot 2 uur later op bed door de strijd in de avond dus wellicht is dat de reden van het doorslapen. Ik hoop het niet. Vanacht was het weer raak. Hij stond rechtop in z'n bedje een aap na te doen. En hij heeft m'n borst opnieuw ontdekt dus de handjes gaan nu weer standaard m'n shirt in, ook snachts en dan moet die lachen. Gelukkig sliep hij binnen een uurtje weer. Sterkte lieve dames, jullie doen het fantastisch!! ((Ooh en ok die nachten tijdens familie weekendjes weg, Herkenbaar. Hopelijk kun je de kleine even in de handen van familie drukken en zelf even bijslapen))

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Jeetje pittige verhalen. Het lijkt hier alsof we in wat rustiger vaarwate ...
Kleine sidenote nog..bedenk me nu dat meneer wel de hele week vanaf 5 a 6 uur 's ochtends wakker was toen die doorliep. Maar prima😅🙈

2 jaar geleden

Reactie op gaia

Idd dragen (draagzak helpt hier als laatste redmiddel). En hier komt t ook ...
Dragen hielp helaas ook niet... We hebben haar uiteindelijk een half uurtje laten spelen, dat was blijkbaar wat ze wou, toen terug in bedje gelegd en 15min later sliep ze! Het was toen al wel half 2 🙈 nu, om 9.20h slaapt ze nog! 🤦‍♀️

2 jaar geleden

Dragen hielp helaas ook niet... We hebben haar uiteindelijk een half uurtje ...
Oh ja dat doet mn vriend ook weleens. Als echt niks anders helpt 💁🏻‍♀️ hoop vannacht beter voor je!