22 Reacties

2 jaar geleden

Ja die van mij slaapt onder een dekbed met slaapzak. Maar het is hier ook redelijk fris.

2 jaar geleden

Ik durf het nog niet aan, ik hou zelf echt de 2 jaar aan..

2 jaar geleden

Op de opvang slaapt mijn zoontje onder een normaal dekbed. Thuis met slaapzak onder een verzwaringsdeken.

2 jaar geleden

Tot ongeveer een jaar in z'n ledikant met dekentje, geen dekbed maar nooit slaapzak gehad. En nu al poos onder dekbed bij ons. Vanaf ergens begin volgend jaar een peuterbed met dekbed

2 jaar geleden

En voor iedereen die eerst in slaapzak deed en later dekbed erbij: merkte he verschil?

2 jaar geleden

Reactie op Sooph

En voor iedereen die eerst in slaapzak deed en later dekbed erbij: merkte h ...
Hier altijd alleen een slaapzak vooral omdat ze niet stil bleef liggen en t laken altijd van dr af stampte. Nu met die kou wel een dekbed erbij gelegd. Maar ze heeft er weinig interesse in. Doe haar evengoed de slaapzak aan. Ik laat t aan haar of ze de deken over zich heen wilt gaan doen of niet. Tot nu toe dus nog niet. Ik kan haar ook niet instoppen of neerleggen met deken erover heen want ze gaat altijd zitten zodra ik dr in bed leg.

2 jaar geleden

Met slaapzak en dekentje en sinds ze het dekentje erbij heeft slaap ze ‘s nachts stukken beter! Nog niet altijd optimaal, maar de meeste nachten slaapt ze nu door 🥳

2 jaar geleden

Ja, hier slaapzak en stevige deken. Sindsdien slaapt hij iets beter. Deken tot iets boven de middel

2 jaar geleden

Ja, hier slaapt ons zoontje sinds de koude nachten onder een dekbed. Hij slaapt al bijna zijn hele leven bij ons in bed, in ieder geval een gedeelte van de nacht, hij is dus niks anders gewend. Hij heeft een slaapzak nooit fijn gevonden, dus zonder slaapzak.

2 jaar geleden

Hier ook slaapzak en dekbed!

2 jaar geleden

Ja hier! Slaapzak en dekbed. Eentje van de IKEA die past qua maatvoering perfect in z’n ledikant!

2 jaar geleden

Mijn dochter werd wat vaker wakker in de koude nachten met alleen een slaapzak. Nu heeft ze er een dekbed bij en slaapt weer lekker door 🥰

één jaar geleden

Hier al een tijdje met dekbed en slaapzak eronder en ze slaapt top!

één jaar geleden

Hier kruipt ze 's nachts heel vaak op mijn kussen. Sinds een week een kussentje en dekbedje er bij af en toe. Heb nog niet het idee dat het echt helpt met doorslapen. Maar misschien had ik het langer moeten proberen 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier ook slaapzak en dekbed. Sinds kort ook heel dun kussentje

één jaar geleden

Ja hier geen dekbed maar 2 (dikke) wollen dekens ook ivm de kou 😅. Gaat helemaal prima, tot de oksels ingestopt en ze kan prima zelf de dekens hoger of lagen doen 😊. Als je twijfelt misschien eerst beginnen met middagslaapje en kijk mee op de camera hoe het gaat, geeft rust ☺️. - hier met wollen pyjama/romper en slaapzak overigens (s nachts 9 graden op haar kamertje 😭

één jaar geleden

Hier ook slaapzak en dekbed. Sinds kort ook heel dun kussentje
Hihi ja dat kussentje hebben wij ook! Schattig he 🥹

één jaar geleden

Ja hier! Slaapzak en dekbed. Eentje van de IKEA die past qua maatvoering pe ...
En sinds kort hebben we het kussentje ook.. geweldig 😍

één jaar geleden

Hihi ja dat kussentje hebben wij ook! Schattig he 🥹
Ja echt, om te janken zo schattig! Ze is ook zo trots op haar bedje nu, ze wil het iedereen laten zien.. 🥺

één jaar geleden

Reactie op Amber.1997

Mijn dochter werd wat vaker wakker in de koude nachten met alleen een slaap ...
Hier precies hetzelfde! Met dekbed weer in een ruk door, zo fijn