6 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje gilt ook. En vooral in ruimtes waar het hard klinkt zoals de badkamer. En dan heeft hij de grootste lol. Ik corrigeer hem er niet in. Ik vind het niet iets fout of slecht. Juist vooral zijn stem ontdekken dus ik laat hem fijn. En vaak moet ik er zelf ook om lachen🙈

2 jaar geleden

Reactie op QueenShe

Mijn zoontje gilt ook. En vooral in ruimtes waar het hard klinkt zoals de b ...
Ja ik snap je zeker! Hier klinkt het echt als een lucht alarm die de eerste maandag van de maand om 12.00 af gaat. M’n trommelvliezen doen er pijn van 😂

2 jaar geleden

Hier ook een giller! Maar meestal wel omdat hij iets niet mag of iets niet voor elkaar krijgt. Het kan ook komen door doorkomende tandjes, de trilling zou erg fijn zijn hahah. Succes met je screamer! Ik corrigeer trouwens wel maar alleen als het dus is omdat hij zijn zin niet krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op noes1x

Ja ik snap je zeker! Hier klinkt het echt als een lucht alarm die de eerste ...
Hahaha ja precies dat 😂

2 jaar geleden

Hier gilt ze ook flink . Ook tijdens het spelen als ze het naar haar zin heeft. Ik corrigeer dr niet. Ik zeg dan wel shhh zachtjes. In de hoop dat ze het een keer begrijpt. Maar wil dr niet straffen als ze het leuk heeft en ze eigenlijk niets doet wat niet mag

2 jaar geleden

Mijn zoontje had zo'n fase die (gelukkig) is overgegaan. Uitzweten, zou ik denken?