10 Reacties

2 jaar geleden

Ik zweer echt bij de luiers van de Lidl. Had het met Kruidvat ook en met deze geen problemen!

2 jaar geleden

Hier pampers premium protection maat 6. Sindsdien lekt hij niet meer door.. ( buikslaper met de kont in de lucht )

2 jaar geleden

De luiers van kruidvat zijn achteruit gegaan, ben voor nu even overgestapt maar etos nummer 6. Lekker ruim en tot nu toe super tevreden. Maar pamer blijft mijn favoriet. Die van Jumbo blijkt ook super goed te zijn. Ik ga die hierna even proberen. Je moet trouwens sowieso even naar maat 5 of 6 ivm kilo’s mijn zoontje weegt 11,5 kilo en hij draagt maatje 6. ( etos/pamper valt iets kleiner dan kruidvat merk)

2 jaar geleden

Reactie op oumbaby

De luiers van kruidvat zijn achteruit gegaan, ben voor nu even overgestapt ...
etos medewerker gaf aan dat meerdere menssn van kruidvat luier zijn overgestapt om etos te proberen ivm lekken.

2 jaar geleden

Hadden wij hetzelfde! Heb nu voor de nacht pamper broekjes night pants:)

2 jaar geleden

Ik gebruik Etos luiers. Op de dag nooit doorlekken maar snachts helaas wel, ze is dan ook een buikslaper. Alle andere merken geprobeerd en het blijft toch gebeuren. Daar nu maatje groter van Etos en dan 1 normaal aan, 1 achterstevoren er overheen. Sindsdien eindelijk weer een droog kind iedere ochtend!

2 jaar geleden

Pampers Baby Dry een maatje groter. Maat 7. Hier ook een zij-buikslaper

2 jaar geleden

Hadden wij ook, een maatje groter helpt. Tip van het kdv was om een inlegkruisje of maandverbandje aan de voorkant vd luier te doen. Nog niet geprobeerd maar vond het een goede tip

2 jaar geleden

Hier werkt een normale luier met daarover een luierbroekje (Etos)

2 jaar geleden

Het lijkt erop dat ik de luier niet strak genoeg deed. Althans volgens mijn man die hem veel strakker doet onder het motto 'die bolle buik wordt gedurende de nacht plat en dan zit hij te los'. Nu al een paar dagen niet doorgelekt.