19 Reacties
één jaar geleden
Hoeveel drinken krijgt die nog voor het slapen? En waar lekker de luier precies door? Hier ook veel last van gehad ivm ook een buikslaper.. nu de luier onder haar navel zit en de romper maar met 1 knopje dicht, zodat die genoeg ruimte heeft om uit te zetten, lekt ze nauwelijks meer door..
Sommige doen ook een romper in de nacht een maat groter of los of helemaal uit..
één jaar geleden
Ik volg. Ook een buikslaper. Heb al van alles geprobeerd. Grotere romper, geen romper maar boxershorts. Minder drinken voor het slapen. 2 luiers aan. Veel verschillende luiers geprobeerd. Niks werkt.
Sommige zeggen om hem nog te verschonen voordat ik ga slapen. Maar wil hem niet uit zijn fijne slaap halen.
één jaar geleden
Reactie op QueenShe
Ik volg. Ook een buikslaper. Heb al van alles geprobeerd. Grotere romper, g ...
O nee haha ik ga ook geen slapende dreumes wakker maken… 🥵
één jaar geleden
Sidenote: wij gebruiken etos luierbroekjes en die zijn overdag fantastisch.. en verbaas me erover hoeveel vocht ze vasthouden maar op den duur is het toch teveel voor elke luier ben ik bang 🤣
één jaar geleden
Sidenote: wij gebruiken etos luierbroekjes en die zijn overdag fantastisch. ...
Van Woezel en Pip 💛
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Hoeveel drinken krijgt die nog voor het slapen? En waar lekker de luier pre ...
Gewoon een volle fles melk, en hij lekt volgens mij bovenaan door zeg maar.. maar hij slaapt soms uit tot 9 uur (soms) en dan kan die luier dat gewoon niet aan wat logisch is. Maar het is nu elke ochtend doorgelekt en dan ook als we heel vroeg opstaan..
één jaar geleden
Wij hadden het zelfde probleem.. wij geven haar nu een schone luier als wij naar bed gaan om een uur of 11.
Heel soms heeft ze dan nog niets geplast en is ze dus sochtends wel weer beetje doorgelekt. Maar meestal helpt het wel.
één jaar geleden
Gewoon een volle fles melk, en hij lekt volgens mij bovenaan door zeg maar. ...
En wat is een volle fles? Hier bijvoorbeeld ook waarmee melk voor het slapen maar bij 200 lekt ze meer door dan bij 180.. dus nu krijgt ze nog maar 180ml warme melk.. en heeft de luier genoeg ruimte om uit te zetten? En sowieso ook voor voorkant van de luier om vouwen om ook een soort gootje te maken.. en altijd onder de navel doen.. in de nacht worden de buikjes weer dunner dus gaat de luier losser zitten en lekken ze ook sneller door
één jaar geleden
Reactie op Louma4
Als het kruidvat merk is, heb je ook een 6+... bij ons is dat sommige nacht ...
Hier ook. Maat 4 of 5 van kruidvat lekte vooral door. We hebben snachts wel gewone luiers, geen broekjes. Maat 6 werkt tot nu toe prima. Wel bij opstaan zsm schone luier aan.
één jaar geleden
Gewoon een volle fles melk, en hij lekt volgens mij bovenaan door zeg maar. ...
Wij zijn door het doorlekken al van 180cc naar nu nog maar 90 cc gegaan. Ook 1 maat luier groter, op tijd een volgende maat romper, maar was niet effectief genoeg. Als ik een vol glas drink vlak voor het slapen gaan moet ik op een gegeven moment ook heel nodig naar de wc snachts, zelfde idee voor een kindje en dan is een volle fles voor zo een kleine blaasje net even wat meer dan een vol glas voor ons ;-).
één jaar geleden
Ander merk luiers zoals dry nites? Of ipv volledig wasbaar alleen boosters te doen en die in de wegwerp luier leggen? Neemt super veel op 😊 mocht je wel geïnteresseerd zijn in een wasbare nachtluier raad ik anavy XL aan of mother ease pants.
één jaar geleden
Hier ook, wat een ellende is dat toch.
Onze dochter lijkt er in elk geval geen reet om te geven want ze word er niet wakker van…
Mijn vriendin uit Duitsland nam pampers dry diaper pants mee en sindsdien gaat t goed.
Hier zijn ze online verkrijgbaar! 👌🏼
één jaar geleden
Voor wij gaan slapen verschonen we de luier nog een keer. Onze zoon slaapt er gewoon doorheen.
Gedurende de nacht drinkt hij af en toe nog wat extra melk, en komt over het algemeen 's ochtends met extra drinken droog de nacht door.
Ervaring leert dat te grote luiers zorgen voor meer lekkage.
Hier gebruiken we woezel en pip of baby dry luier. Geen broekjes