13 Reacties
2 jaar geleden
Nee ik had dit andersom met mijn zoontje, die moet nog 3 worden en draagt maat 104/110
Klopt dus helemaal niks van de maten tegenwoordig ook. Meisjes zijn soms ook wat kleiner tengere lieffies
2 jaar geleden
Vriendin van mij haar dochtertje was en is ook een kleintje. Ook met die leeftijd die maat. Zo lang ze verder gezond is ;) en ze maken ergens vast ineens een spurt. Onze zoon is 16 maanden net geweest en maat 98 is hier heel normaal hahaha..klopt ook helemaal niet met het gemiddelde, maarja ze noemen het ook niet niets het gemiddelde he haha. Komt vast goed met je kleine meid.
2 jaar geleden
Hier een jongetje die nog in broekjes maat 74 past, met gemak. Truien inmiddels wel meestal maat 80 (ook beetje noodzaak, had in 74 veeeel zomerkleding en weinig winter 🤣), maar wij lopen inmidels bij kinderarts omdat zijn lijntje heel erg afgebogen is. Maar je bent niet alleen!
2 jaar geleden
Hey!
Hier een meisje van 17,5 maand wat nog in 68/74 zit. Ook een heel klein, fijn meisje. Ze past nog makkelijk in de maxi cosi. We lopen al wel een jaar bij de kinderarts. Vandaag wordt ze voor de 3e keer opgenomen, maar hopelijk komen we vrijdag zonder sonde thuis!!! Het afgelopen half jaar heeft ze extra voeding via de sonde gekregen waardoor ze nu weer onderin de curve zit! Eten blijft moeizaam, maar ik hoop dat het gaat lukken!!! 🤞🏻
2 jaar geleden
Onze zoon is ook 17 maanden en maatje 74. Die 74 heeft hij voor de lengte wel echt nodig maar voor de omvang zou 62/68 beter zijn. Wij lopen al 9 maanden bij de kinderarts en hij krijgt speciale dieetvoeding om op gewicht te blijven. De kinderarts is tevreden zolang zijn curve die de verhouding tussen lengte/gewicht aangeeft niet onder de -2 komt. We schommelen nu rond de -1 (74 cm en 8,4 kg)