11 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee. Erg benieuwd

2 jaar geleden

Ik meen mij te herinneren dat verzwaarde dingen afgeraden worden tot 2 jaar. Vanaf dan kan het wel. Wij hebben wel het nunki-lakentje (is een soort inbakerlakentje, maar niet verzwaard). Hebben dit een tijdje gebruikt toen ons zoontje veel moeite had om in slaap te geraken. Dat hielp wel. Na een tijdje hebben we het ook gewoon opnieuw kunnen weghalen zonder problemen.

2 jaar geleden

Dit is m

2 jaar geleden

Wij gebruiken een verzwaringsdeken bij ons zoontje sinds hij ongeveer 1 jaar was. Daarvoor werd hij gerust twintig keer per nacht zeer onrustig wakker, sindsdien nog maar een of twee keer (tenzij hij ziek is ofzo uiteraard) Ja, in principe wordt het afgeraden bij zulke kleintjes, daarom vond ik het in het begin ook doodeng. Hij slaapt naast mij (in zijn eigen ledikantje) en de eerste twee nachten heb ik zelf geen oog dicht gedaan 😅 maar hij werkt de deken probleemloos van zich af wanneer hij 'm zat is.

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Wij gebruiken een verzwaringsdeken bij ons zoontje sinds hij ongeveer 1 jaa ...
Hoe zwaar is die van jullie Preitaart? De slpzak van mij weegt 700gr (uit mijn hoofd)

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Hoe zwaar is die van jullie Preitaart? De slpzak van mij weegt 700gr (uit m ...
2 kg, maar dat is dus verdeeld over de hele deken, waarvan maar een deel over hem heen ligt (sowieso altijd maar tot onder zijn oksels zeg maar)

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

2 kg, maar dat is dus verdeeld over de hele deken, waarvan maar een deel ov ...
Thanks, miss toch maar eens kijken dan naar zo een. En past dat dan wel in t ledikantje? Zo'n deken is best groot toch?

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Thanks, miss toch maar eens kijken dan naar zo een. En past dat dan wel in ...
De mijne is 100*70 cm en past dus perfect in een ledikantje (of in een Scandinavische kinderwagenbak, wat ben ik blij dat ze die hier fatsoenlijk groot maken)

2 jaar geleden

Hier een foto van toen mijn zoontje er met 13 maanden onder begon te slapen. Meestal leggen we de deken over dwars, zodat hij er niet zo snel onderuit rolt

2 jaar geleden

Ik heb hier tijdelijk een soort hoes die je om het matras schuift gebruikt via een kinderfysiotherapeut. Tunneldeken heet dit. Hier weinig verbetering en daarom er mee gestopt.