40 Reacties

2 jaar geleden

Hier grote bumba fan en tik tak is ook een echte hit! Daar wordt hij echt super rustig van. Ook maya de bij is zijn grote vriend 😅

2 jaar geleden

Reactie op Nijnio

Waarom laat je je kind tv/ipad kijken? Ik vraag me dat echt af..
Waarom niet?

2 jaar geleden

Bumba, teletubbies, Woezel en Pip en de twee grootste hits hier zijn Tiddlytubbies (tekenfilm van babyteletubbies) dan zit hij hard op te lachen en de andere is Fenna van Zappelin die de liedjes zingt.

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Dus zodra jouw kindje thuis is staat er nooit televisie op? Geen journaal o ...
Hier staat ook nooit de tv aan overdag als onze dochter beneden is. Dat is niet vanuit een bepaalde overtuiging of zo..maar zelf kijken wij overdag ook geen tv. En als iemand wat wil zien, kijken ze meestal op hun telefoon (ik heb ook nog twee pubers. Ik vind het ook nog niet persé noodzakelijk dat ze tv kijkt…heb niet het gevoel dat ze iets mist, ze vermaakt zich prima zonder tv. Wel zet ik regelmatig kinderliedjes aan via de radio.

2 jaar geleden

Cocomelon (Engels). Blijf het zeggen 🤪. Enige wat hier opstaat en het enige wat zij leuk vindt en wat ik kan tolereren want door die Nederlandse stemmetjes gaan mijn haren recht overeind staan 🤭🥴

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Cocomelon (Engels). Blijf het zeggen 🤪. Enige wat hier opstaat en het enig ...
Was hier ook een favoriet tot ik dit artikel las en ik herkende het zelf voor mijzelf dus sindsdien een boycot op cocomelon https://www.dingenvoorvrouwen.nl/mama/expert-waarschuwt-dat-dit-ene-kinderprogramma-als-een-drug-is-voor-het-kinderbrein/

2 jaar geleden

Reactie op Lisette74

Hier staat ook nooit de tv aan overdag als onze dochter beneden is. Dat is ...
Zullen wel de enige zijn

2 jaar geleden

De vraag was, wat voor filmpjes kijken jullie kinderen etc...geef daar antwoord op zou ik zeggen. Geen antwoord? Niet reageren ;)

2 jaar geleden

De vraag was, wat voor filmpjes kijken jullie kinderen etc...geef daar antw ...
Jaa echt hè mensen kunnen niet lezen

2 jaar geleden

De vraag was, wat voor filmpjes kijken jullie kinderen etc...geef daar antw ...
🤪

2 jaar geleden

Reactie op AnneM11

Was hier ook een favoriet tot ik dit artikel las en ik herkende het zelf vo ...
Ohhhh ik herken onze kleine hier totaal niet in. Maar dat zal vast komen doordat ik zelf al een chaoot ben🤪. Vind het overigens wel interessant hoor, misschien toch wel gaan variëren 🤭 vanavond hey baby sensory geprobeerd, mama vindt het wel leuk, Toet vindt het nog een beetje raar 😬

2 jaar geleden

Reactie op Nijnio

Waarom laat je je kind tv/ipad kijken? Ik vraag me dat echt af..
Dat gaat jou toch niet aan alez? 😂

2 jaar geleden

Reactie op AnneM11

Was hier ook een favoriet tot ik dit artikel las en ik herkende het zelf vo ...
Ik kan me dit dus helemaal voorstellen. Ik vind veel tekenfilms echt heftig met geluid en beelden🙈🤪

2 jaar geleden

Jammer hoor dat jouw topic verandert in ongevraagde meningen. Ieder moet doen wat passend is hun gezin / hun normen en waarden en opvoedstijl. Maar goed, mijn antwoord op jouw vraag. Mijn zoontje vindt Babytv heel leuk, Nijntje en Bumba. Tiktak vindt hij niet zo.

2 jaar geleden

Nijntje is het eerste wat onze oudste keek, vanaf 6 maanden ongeveer. Nu ze ouder is, geeft ze de voorkeur aan juf Roos, Teletubbies of paw patrol. Dus onze jongste ‘kijkt’ dat ook. Meestal een kwartiertje voor het middagslaapje, en een kwartiertje voor het naar bed gaan. Als onze oudste overprikkeld, ziekjes of sip is gaat haar voorkeur nog steeds naar Nijntje uit

2 jaar geleden

Baby Sensory & babyTv en enkele nummers van Cocomelon

2 jaar geleden

Tiktak is echt de favoriet! Af en toe juf roos vind mijn zoontje ook erg leuk

2 jaar geleden

Joki

8 maanden geleden

Reactie op QueenShe

Hey bear sensory is favoriet oftewel dancing fruits haha. Ook nog best leuk ...
Yes ook hier dancing fruits! Is een aangename muziek voor ons! 😂