36 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook nog 2 flesje, 1 in de ochtend en 1 voor slapen gaan.. Krijgt wel speciale voeding, de neocate ivm koemelkallergie. En stop het voorlopig nog niet, zolang mijn zoontje het nog drinkt vindt ik het prima. Aangezien hij ook geen melkproducten krijgt en hier alles in zit. Vind ik het wel belangrijk..

2 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt nog 2 soms 3 flessen. In de ochtend en avond. Heel soms nog in de nacht. Wij stoppen pas wanneer hij dit zelf aangeeft.

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt 's ochtends pap, tussen de middag een fles en 's avonds een fles. Ik twijfel ook of we de fles tussen de middag inmiddels niet moeten laten vallen

2 jaar geleden

Hier een ochtend en een avond fles. Voorlopig nog niet afbouwen zolang ze ze nog lekkef opdrinkt.

2 jaar geleden

Mijn dochter kreeg 2 flesjes. En opeens weigerde ze de fles. Nog een paar keer aangeboden, maar ze wilde niet meer. Ze krijgt nu overdag gewone koude melk uit een beker.

2 jaar geleden

Hier ook nog 2 flesjes hoor - smorgens en savonds. Ze is 17maand

2 jaar geleden

Onze zoon s morgens fles pap. En 's avonds voor het slapen 30 cc melk voor het slapen.

2 jaar geleden

Wij gaven, smiddags een bekertje melk of smaakmelk (Optimel) en in de avond voor het slapen gaan warme melk uit de fles...nou die laatste is sinds gisterenavond er af. Hij krijgt nu 2 bekertjes aangeboden overdag (melk of smaakmelk). Daarnaast zijn wij al van de kunstvoeding af sinds hij 1 is.

2 jaar geleden

Oh en sorry, antwoord op je vraag: sinds een paar dagen (misschien een week bijna), laat hij de fles staan savonds. Soms een paar slokken en thats it. Hij is ook heel erg relaxed en gaat gewoon heerlijk slapen. Dus nu doen we dan boekje kijken samen en als hij wilt krijgt hij uit het bekertje wat water of lichte zero siroop.

2 jaar geleden

Hier al sinds ze 1 is de flessen afgebouwd. Ze krijgt overdag 2x warme melk in haar beker

2 jaar geleden

Hier in de ochtend na het ontbijt een flesje van 120ml en in de avond 180ml. De avond fles is elke keer huilen als die leeg is, maar dat is snel over als we het boekje pakken om te lezen.

2 jaar geleden

Hier met alle cold turkey gestopt. Eerst avondfles, ze sliep door. Toen ochtend (ze vindt een bord pap veel lekkerder) en als laatste de lunch fles (krijgt nu uit een bekertje) Beetje vreemde volgorde misschien maar het heeft zonder problemen gewerkt :)

2 jaar geleden

Hier sinds vrijdag geen flessen meer. Dronk de laatste 2 maanden de laatste fles in de avond al slecht en vaak niet. Wel in de nacht nog. Maar sinds vrijdag gaat hij zonder fles naar bed en slaapt ook door, dus in de nacht ook geen fles meer. Heb nooit iets afgebouwd, hij liet het zelf gewoon gebeuren!

2 jaar geleden

Ik zie dat wij eigenlijk de enigste zijn die 's middags nog een fles geven. Krijgen jullie kids dan 's middags melk uit een bekertje? Of helemaal geen melk?

2 jaar geleden

Reactie op Moosje_92

Ik zie dat wij eigenlijk de enigste zijn die 's middags nog een fles geven. ...
Ja melk uit een bekertje ;)

2 jaar geleden

Reactie op Moosje_92

Ik zie dat wij eigenlijk de enigste zijn die 's middags nog een fles geven. ...
Hier krijgt hij de hele ochtend melk met chocomel. En 'smiddags diksap. Voor het slapen ook nog een klein bekertje melk/chocomel. Op de opvang krijgen ze smiddags een beker melk.

2 jaar geleden

Hier in de ochtend een fles van 180ml Ook een hele lange tijd in de avond gedaan maar die blijft nu al een week of 4 staan dus geven we gewoon niet meer.

2 jaar geleden

Elke avond 240ml. We stoppen wanneer hij het aangeeft. Ons zoontje kan nog niet zonder, dus prima. Overdag krijgt hij thee met klein scheutje melk, water en soms diksap. Overdag verder niet echt melk dus omdat hij 's avonds zo'n grote fles krijgt. Bij de opvang en oppas oma krijgt misschien een klein glaasje melk🤷‍♀️😇

2 jaar geleden

Hier nog 3x fles gewone melk...ontbijt, lunch en voor het slapen 100-120ml. Ontbijt en lunch wissel ik fles af met rietjesbeker, maar dat drinkt ze niet zo goed. Rest van de dag afgekoelde thee of water, heel soms met drupje slimpie, uit dr munchkin 360 beker.

2 jaar geleden

Jaa s’ochtends 180 normale melk en s’avonds ook nog ze vind het nog lekker. Ze drinkt het niet altijd op.