10 Reacties

2 jaar geleden

Misschien als je het brood roosterd ? Dan heeft ze ook de wat crunchy structuur. Hier hetzelfde, maar zodra ik het even rooster vindt ze het al een stuk lekkerder

2 jaar geleden

Hier ook geen brood absoluut niet, ik heb alles geprobeerd maar lukt het niet

2 jaar geleden

Hier ook geen liefhebber van brood. Ik geef nu regelmatig restjes van het avondeten de vorige dag. En als ik tijd heb bananenpannenkoek of gewone pannenkoek.

2 jaar geleden

Mijn dochter at ook heel lang slecht brood. Sinds vorige week ineens elke middag 1 boterham. Ik zou er geen punt van maken hoor, lekker bananen bananen pannenkoeken blijven bakken of geven wat ze nog meer graag lust.

2 jaar geleden

Hier alleen wentelteefjes en tosti 👍

2 jaar geleden

Ik dacht ook aan roosteren misschien? En anders kun je ook nog variëren met maaltijdsoep of andere soorten crackers enzo?

2 jaar geleden

Oh jeetje! Hier een vervent broodeter. Bij ons gaat het in fases. Maar als je pap geeft, is het toch prima! Het is vervelend, maar denk ik niet om zorgen over te hebben. Af en toe blijven aanbieden en misschien komt er op ten duur een keerpunt.

2 jaar geleden

Hier is tarwe brood van de bakker (krokante korstjes) favoriet

2 jaar geleden

Ik zou er eerlijk gezegd ook geen punt van maken. Hier eten we énorm veel brood. In veel landen bestaat dat helemaal niet, de 'broodmaaltijd' zoals wij die kennen. De volkoren crackers lijken mij een prima alternatief als er weinig tijd is voor een eitje of pannenkoekjes. En of je nou elke middag (bij wijze van spreken) brood of volkoren crackers eet, zit volgens mij weinig verschil in

2 jaar geleden

Mischien kan je proberen of ze geroosterd brood wilt