Hoihoi,
Mijn meid is nooit echt een brood liefhebber geweest. Soms gaat het er met moeite in maar de meeste dagen eet ze gewoon helemaal geen brood. Het enige wat ze lust zijn volkoren Cracotte’s, maakt niet uit wat er op zit zelfs naturel. Ze kan er zo 4 achter elkaar eten. Smorgens eet ze vaak iets van pap, fruit oid, maar ik kan haar niet elke middag cracottes blijven geven… Een gebakken eitje is ze ook gek op of bananen pannekoekjes maar dat kan ook niet elke dag natuurlijk. Het zou echt fijn zijn als ze ook een broodje zou willen eten.
Ik bied het haar echt elke dag aan, maar vaak speelt ze er gewoon mee en beland het op de grond. Verder is ze juist een hele goede eter, behalve brood 🥲 Iemand tips?
Misschien als je het brood roosterd ? Dan heeft ze ook de wat crunchy structuur. Hier hetzelfde, maar zodra ik het even rooster vindt ze het al een stuk lekkerder
Hier ook geen liefhebber van brood. Ik geef nu regelmatig restjes van het avondeten de vorige dag. En als ik tijd heb bananenpannenkoek of gewone pannenkoek.
Mijn dochter at ook heel lang slecht brood. Sinds vorige week ineens elke middag 1 boterham. Ik zou er geen punt van maken hoor, lekker bananen bananen pannenkoeken blijven bakken of geven wat ze nog meer graag lust.
Oh jeetje! Hier een vervent broodeter. Bij ons gaat het in fases. Maar als je pap geeft, is het toch prima!
Het is vervelend, maar denk ik niet om zorgen over te hebben.
Af en toe blijven aanbieden en misschien komt er op ten duur een keerpunt.
Ik zou er eerlijk gezegd ook geen punt van maken. Hier eten we énorm veel brood. In veel landen bestaat dat helemaal niet, de 'broodmaaltijd' zoals wij die kennen.
De volkoren crackers lijken mij een prima alternatief als er weinig tijd is voor een eitje of pannenkoekjes.
En of je nou elke middag (bij wijze van spreken) brood of volkoren crackers eet, zit volgens mij weinig verschil in