7 Reacties

één jaar geleden

Wij willen denk ik als hij 2 is geworden over gaan. Maar hangt er ook beetje vanaf of er een verhuizing in de planning zit of niet hahaha. Anders doe ik het liever later in het nieuwe huis. Maar wij zijn bij Ikea geweest en daar hebben ze wel leuke bedden ook gewoon 90/200 of de peuter bedden die ook uitschuifbaar zijn. Geen idee dus hoe het zal zijn, ik weet dat er een forum lid is die een zoontje heeft die al wel in een groter "open" bed slaapt en dat gaat volgens mij wel goed. Misschien dat zij hier zelf nog op reageert. Ik denk dat het vooral belangrijk is om dingen te proberen, je kan altijd het kleine bed nog laten staan zodat ze kan wennen aan het grote bed. Succes!

één jaar geleden

Hahah ;)

één jaar geleden

Hallo, Mijn zoontje is 20 maanden en slaapt al 3/4 maanden in een grondbed twijfelaar formaat, hij sliep niet goed in een bed met hekjes en hierin slaapt die super. En gaat hij door een sprong of hij heeft ons nodig dan kruipt 1 iemand erbij en kunnen we allemaal verder slapen. Zie alleen maar voordelen. Hij is er nog niet uitgekropen als hij wakker werd.

één jaar geleden

Hai hai! Onze dochter is net 2 maanden over (18 maanden). Ze was toch al een slechte slaper en dachten dat dit haar een goed gevoel en controle zou geven. Ook gaat ze als ze 2 is naar een andere kamer en wilde ik dat er dan ‘iets’ van herkenning in de kamer zou zijn en daarom ook al een groter bed. We hebben gekozen voor het petit amelie peuterbed en het is helemaal fantastisch! Ze slaapt stukken beter, huilt niet in de ochtend maar roept ons gewoon en we hebben echt geen problemen gehad met de overgang ♥️🙌🏼 (wel dus nog met een randje zodat ze er niet uit valt maar kan verwijderd worden op den duur).

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Hai hai! Onze dochter is net 2 maanden over (18 maanden). Ze was toch al ee ...
Om nog even terug te komen op je opmerking dat je dochter soms niet wilt slapen en nu dan nog ‘vast’ zit; het is jammer dat ik veel filmpje kan uploaden 😂 maar als ze (en dat is eigenlijk alleen maar tijdens haar middag slaapje) niet wilt slapen dan klimt ze af en toe uit bed en gaat beetje rond hobbelen in haar kamer maar als ik het zie op de monitor dan zeg ik gewoon ‘wat zouden we gaan doen Xoé? We gaan even slapen hè!’ En POEF ze ploft zich zo op haar bed neer en blijft liggen 😂😂🙈 Overigens ook al een keer meegemaakt (zie het stoeltje naast haar bed) dat ze uit bed klom, de radio op volume 100 zette en op het stoeltje ging zitten wachten tot wij naar boven kwamen 😂😂 wij lagen op de grond van het lachen… kwam niet meer bij 🫣😂

één jaar geleden

Hier ook het bedje omgebouwd! Gaat helemaal goed 😊

één jaar geleden

Ik wacht nog even. Ze slaapt hier de laatste weken niet meer in der eigen bed maar bij mij. Het liefste ga ik gelijk op een bed over met alle toeters erop en eraan. Glijbaan enzo. Maar daar is ze echt te klein voor en nu een tussenbed kopen terwijl ze bij mij ligt vind ik zonde. Leuk om alle foto’s te zien als inspiratie en jullie ervaringen te lezen. ☺️