6 Reacties

één jaar geleden

Hier nog nooit haaruitval meegemaakt bij de kids, ook niet in mijn omgeving zo ver ik weet. Mijn advies is dan ook om het wel te bespreken met de huisarts en ookal is het wel normaal dat dit voor komt zou ik het alsnog bespreken puur om te bevestigen dat er niets is of juist wel en daarmee aan de slag kunt.

één jaar geleden

Heeft ze eerder als baby geen haaruitval gehad? Alex heeft als baby veel haartjes verloren en later is dit weer extra mooi ook nog eens terug gekomen. Kan zijn dat dit nu pas bij je dochter gebeurt?

één jaar geleden

Heeft ze eerder als baby geen haaruitval gehad? Alex heeft als baby veel ha ...
Ze heeft in het begin wel wat haaruitval gehad ja, de ligplek zegmaar achter op het hoofdje. Dan is het normaal omdat ze veel loggen en veel op dezelfde plek. Dat is dan ook weer goed bijgegroeid. En de hele zomer geen haaruitval meer gehad.

één jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ze heeft in het begin wel wat haaruitval gehad ja, de ligplek zegmaar achte ...
Oke, nee bij Alex was het echt ook overal hij had best veel haar en op een gegeven moment viel er echt wel zat uit, maar ik weet niet beter dan dat dat er bij hoorde. Het groeide mooi en met krullen terug. Ik zou het even aankijken en als je je toch ongerust maakt kan je het altijd even aankaarten bij de arts.

één jaar geleden

Ik kwam toen ook echt veel haar tegen. Maar ja dat was met 6 maanden ongeveer.

één jaar geleden

Hier na het verliezen van de echte baby haartjes (dit ging geleidelijk) ook nooit haaruitval gemerkt. Zou zeker even bij de huisarts aankloppen om je twijfels hopelijk gewoon weg te nemen.