53 Reacties

één jaar geleden

Reactie op tango

Ik heb het idee dat het middag slaapje ook nergens meer op slaat.. 45 minut ...
Ah sterkte.. wat rottig zeg! Als ze eenmaal in zo’n moeilijk ritme zitten duurt t soms echt even om er weer lekker in te komen 😔 Hopelijk nog even droog vanmiddag om lekker buiten uit te razen? Hier helpt buiten zijn altijd heel goed bij chagrijnig zijn.

één jaar geleden

Reactie op happy24

Ah sterkte.. wat rottig zeg! Als ze eenmaal in zo’n moeilijk ritme zitten d ...
Nou, ik heb hem maar weer naar bed gedaan.. het was niet te doen! Mega chagrijnig kind 😖 Misschien dat hij nog gaat slapen en wat vrolijker wakker wordt. 🤞

één jaar geleden

Pffff herkenning. Hier ook drama met naar bed brengen. Gillen, krijsen, schreeuwen. Wij hebben alles geprobeerd maar laten hem nu gewoon tieren. Erg loedermoeder en met samengeknepen billen zitten we op de bank. Maar inmiddels duurt het nog maar 5 minuten ipv 45. Hij slaapt wel goed door en uit. Smiddags nu nog maar 1,5 uur en dan wordt hij krijsend wakker. Ik hoop zo dat deze fase snel voorbij gaat 🤦‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Adff

Yes. Hier ook sinds een week. Met neerleggen echt een drama. Gillen en krij ...
Inmiddels is het hier weer rustig met inslapen. Nacht gaat ook goed. Misschien omdat hij verkouden is hoor!

één jaar geleden

Reactie op tango

Hier soms drama met het in bed liggen, blijft dan rechtop zitten en huilen. ...
Dit doe ik ook! Ik laat haar wel eens 15 minuten huilen, bijna altijd valt ze in slaap. En je hoort echt wel of het een aandachtshuil is, of dat er iets anders is

één jaar geleden

Ik ben blij dit te lezen. Want ik zit ee nu ook in. Haar avond routine ging altijd makkelijk en sinds 2 dagen drama!! En ook in de nacht om de uur of anderhalf uur wakker. Ik probeer haar te troosten dan valt ze in slaap maar zodra ik haar neerleg begint het weer opnieuw. Dus nu laat ik haar gewoon uithuilen want troosten heeft ook geen zin. Dan kan ik hele nacht in haar kamer blijven. Ik hoop zo dat dit snel voorbij gaat want begin echt desperate te worden.

één jaar geleden

Hier is het echt een groot hysterisch drama ook. Ik had een modelslaper, die moeiteloos overal doorheen ging. Sliep nachten door, nooit wakker, makkelijk erin, vrolijk eruit. En nu? Huilen met de pet op. Sinds 2 a 3 weken is het één groot fiasco. Paniek, hysterisch gillen, telkens uit bed komen, vreselijk vroeg wakker. Ik weet echt niet wat ik met hem aan moet. Kindje nr. 3 kan elk moment geboren worden, dus ik kan me ook niet permitteren om hem teveel ruimte te geven nu om bij mij te liggen of zelf halve avonden aan hem te spenderen. Doe het natuurlijk wel zo lief en begripvol mogelijk, maar af en toe is mijn emmer ook vol.

één jaar geleden

Nou bij ons is het al sinds 3 maanden soms gaat het beter en dan ineens slecht. Sinds de 18 maanden regressie nou bij me dochter is het altijd slaapregressie 😂😂. S’middags slaapt ze verschillend tussen 1 uur a 2 uur Ik merk wel dat ze bij me vriend wel rustiger in slaap valt dan bij mij. Hij is ook rustiger daar in 🙈

één jaar geleden

Hier vannacht hoogtepunt bereikt. Ze heeft al een maand moeilijkheden om alleen in slaap te vallen maar sliep dan door en uit. Vannacht 2 uur nodig gehad om in slaap te komen. 3 uur later weer wakker en dan on en off de hele nacht wakker en soms weer geslapen. Hopelijk eenmalig want wij zijn gesloopt!

één jaar geleden

Reactie op Newborn1

Hier vannacht hoogtepunt bereikt. Ze heeft al een maand moeilijkheden om al ...
Hier ook het hoogtepunt vannacht. Half 4 wakker en daarna niet meer echt in slaap gevallen, alleen licht in m’n armen. Maar zodra ik haar weg wilde leggen was het huilen. Ik heb ook het idee dat de verlatingsangst meer opspeelt. Weer wat vaker overstuur als ik even de deur uit ben of bij het wegbrengen naar de opvang. Misschien dat het in de nachten ook mee speelt 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Zo te lezen en zien meer mensen last. Maar ik wist niet dat er met 21 maanden ook een slaapregressie was. Precies wat jullie zeggen, krijsen, alleen maar bij papa en mama, en dan eenmaal bij ons spelen. En door het bed gaan. 04.00 in nacht: klaar, opstaan zeggen. Hopelijk snel voorbij want we waren echt verwend qua slapen

één jaar geleden

Ik sluit aan 🙋🏻‍♀️. Sinds 10 dagen ✅ moeilijker inslapen ✅ korte middagdutjes dus lastigere namiddagen ✅ ofwel slechte nachten (lees het duurt zeker twee uur lang om haar terug in slaap te krijgen) ✅ ofwel vroege ochtenden (5uur) Mijn toestand: 😴😴😴 Ik weet niet goed wat doen, blijf gewoon doen zoals anders en geen plotse veranderingen. Maar zo herkenbaar wat ik hieronder lees dus ik denk even doorbijten. Sterkte!!

één jaar geleden

Deze nacht was slecht! Ik heb hem erg vaak horen huilen. Meestal is het 1 of 2 x maar voor m’n gevoel afgelopen nacht bijna elk uur.

één jaar geleden

Ik dacht dat die regressie pas bij 2 jaar begon 😵‍💫 duurt dit nu nog maar twee maanden maar toch hahaha. Volgensmij zijn wij vanaf een buikgriep naar volle maan in de regressie gestapt, mijn God zeg wat is ze vroeg wakker.. en, dit was ze vaak al, zo rond een uur of 6, maar dit… 💀 05.15 lijkt ineens heel normaal te zijn!

één jaar geleden

Reactie op julymom

Ik dacht dat die regressie pas bij 2 jaar begon 😵‍💫 duurt dit nu nog maar ...
Exact dit. Elke dag feestje vanaf 5u,.. en hysterisch als je zegt dat het nog te vroe is… 😳

één jaar geleden

Mijn zoontje roept de afgelopen twee dagen tijdens het avond eten al ‘speen!’ Hij eet trouwens ook echt slecht 👎 Zodra ik hem uit de stoel haal, wil hij naar bed.. Eerder naar bed = eerder wakker 🥱 Middag slaapje is vandaag ook drama! 1 uurtje vandaag..

één jaar geleden

Reactie op tango

Mijn zoontje roept de afgelopen twee dagen tijdens het avond eten al ‘speen ...
Hier slaapt ze wel goed alleen met naar bed gaan moet ik ff 1 min sshhh zeggen op de gang.. maar 's morgens is ze niet in haar doen.. erg huilerig, zeurderig en moe.. ligt nu vaak rond 12 uur al op bed en kan zo nog 2.5 uur slapen en daarna is ze wel weer vrolijk.. wel is ze ook erg grenzen aan het opzoeken.. maar die ochtenden zijn wel zwaar en ook echt niet meer zo gezellig.. soms echt blij als ze weer ff op bed ligt🤭 geen idee waar dit nu ineens vandaan komt?

één jaar geleden

Help ik dacht dat de slaapregressies voorbij waren 😭

één jaar geleden

Ugh die van ons kan snachts zooooo hard blèren 😭 man wat een geluid! Krijg nog net geen stress vlekken in m’n nek..

één jaar geleden

Ik ben gesloopt