53 Reacties
één jaar geleden
Reactie op julymom
Ik ben gesloopt
Arme schat… kopje koffie dan maar
één jaar geleden
Hoelang heeft die bij iedereen geduurt? Middagdutjes nu ook een drama helaas
één jaar geleden
Reactie op esmeeraaf
Bij ons heeft het 3 maanden geduurd en nu gelukkig veel beter. Slaapt s’avo ...
Dat is vrij lang zeg! En toegegeven? Of een slaaptraining gedaan?
één jaar geleden
Reactie op Stephanie0112
Dat is vrij lang zeg! En toegegeven? Of een slaaptraining gedaan?
Jaa werd er moe van. En nu al 2 weken bijna gelijk slapen duurt halfuurtje nu
Wij hebben Toegegeven. Gewoon laten spelen of bij ons in bed dat werkte het beste. En dan uit eindelijk in bed leggen en dan sliep ze.
Ik vind slaaptraining best wel veel geld kosten. Vind ik de moeite niet waard omdat ik weet dat ze het ook wel kan.
één jaar geleden
Vanochtend weer vroeg wakker en hard huilen en gillen! Dan word je zelf ook hysterisch wakker 😱 poeh!
Normaal hoort m’n man het niet want die slaapt met oordoppen, nu dus wel. Ik laat m’n zoontje altijd met rust want hij valt vaak na een minuut weer in slaap (zodra hij z’n speen weer vindt). Nu ging m’n man naar hem toe en dan slaapt m’n zoontje dus niet meer 😒
Man man! Wat een gezelligheid (not). Ik heb hem net maar weer even op bed gelegd voor een powernap.
één jaar geleden
Hier hetzelfde met in slaap komen en eerder nooit last van gehad. We brengen haar nu naar bedje en geven de fles in bed zodat ze lekker rustig in bed is en dan gaat ze liggen en doe ik haar beetje kriebelen en valt in slaap….
één jaar geleden
Hier nu ook sinds afgelopen nacht! Hij werd wakker rond 04:00 flink huilen etc. Vanavond lag hij om 20:00 in bed en het is een drama:( ik lees dat het de 24 maanden regressie kan zijn. Ik dacht eens even kijken op het mama forum of het weer herkenbaar is. En ja hoor het is bij meerdere kindjes zo. Dus dat zal het zijn:) succes (ik vind dit altijd zo zwaar😭)
één jaar geleden
Mijn zoontje valt af en toe voor 15 minuten in slaap op de fiets of in de auto en dan rond een uur of 11.00 uur. Vervolgens krijg ik hem de rest van de dag voor geen mogelijkheid op bed voor z’n middagdutje.
Echt gezellig is het niet en m’n man wordt er ook bloed chagrijnig van dus die heb ik maar weggestuurd om een rondje te gaan hardlopen 😅