8 Reacties

één jaar geleden

Denk dat dit heel erg verschilt per kind. Die van mij is ook 92 cm maar koop alles in maat 98, daar zijn ze dit seizoen niet uitgegroeid verwacht ik.

één jaar geleden

Nou, wat ik weet is dat de zoon van een vriendin toen hij 4 jaar was net tussen 104/110 zat (gewoon gemiddeld kind) , dus ik koop alles maat 98 want ik gok dus dat ze daar nog wel even in zit 👏🏼

één jaar geleden

Verschilt per kind.. Mijn zoontje zit al in maat 98/104.. grote jongens dus. Maar in deze maat zit hij dus al heel lang.. afgelopen zomer zat hij daar ook al in. Broeken 98, en dan krul ik soms de pijpjes op. En shirt en truien moet hij wel 104 Hij is 97 cm lang. Maar denk als ze nu rond de 90 cm zit. Dan zou ze zeker nog wel tijdje broekje maat 98 kunnen hebben..

één jaar geleden

Mijn dochter heeft lange benen dus ondanks dat ze maar 94cm is heeft ze toch al 104 broeken omdat 98 te klein is. Dus het ligt ook aan je kindje.

één jaar geleden

Mijn zoon is 92 cm lang en die past broeken maat 92 echt perfect. Toen hij nog een luier droeg moest hij qua omvang 98 aan en was beetje lang. Nu zonder luier zakt 98 van zijn kont af.

één jaar geleden

Onze zoon is iets groter dan gemiddeld maar wel slank. Zit al sinds een jaar in maat 92. Voor het voorjaar koop ik nu maat 98 maar ik merk dat vele kleertjes daarvan nu nog te groot zijn.

één jaar geleden

Reactie op Feather

Mijn dochter heeft lange benen dus ondanks dat ze maar 94cm is heeft ze toc ...
Hier juist andersom😃 korte beentjes dus veel nog 92 aan want 98 is nog echt te lang, haha! Shirts dan weer wel gewoon 98 en 98/104

één jaar geleden

Ze groeien wel een stukje langzamer dan voorheen, maar soms ineens een groeispurt. Onze dochter is in iets meer dan een maand 5 centimeter gegroeid en zit nu in maat 104 met 96 centimeter