35 Reacties

één jaar geleden

Als ik zin heb breng ik ze naar m’n ouders toe. Verder altijd bij mij. Dit is misschien 1x per maand sinds 2/3 maanden nu

één jaar geleden

Zoontje is elke vrijdag naar mijn ouders. Mijn moeder is dan vrij en heeft die dag opgeëist🤣 ik kan dan de ochtend op kantoor werken. Na de zomervakantie zal hij een ochtend naar de peuteropvang gaan. Zo kan ik een extra ochtend naar kantoor wanneer er meer mensen zijn dus ik ook wat meer contact met mensen heb maar ook voor hem dat hij leert omgaan met andere kinderen enz

één jaar geleden

Mijn schoonouders passen 1 keer in de week op, daarnaast is m’n man 2 dagen thuis. En op die 3 dagen werk ik! :)

één jaar geleden

Hier gaan de kinderen allebei 1 dag naar de gastouder, 1 dag naar mijn ouders en 1 dag naar mijn schoonouders. 1x in de maand neem ik een dag extra vrij zodat ze niet naar de gastouder hoeven en zelf een dagje extra met de kinderen te zijn.

één jaar geleden

Iedere week; maandag bij mijn ouders, woensdag opvang, donderdag bij mijn schoonmoeder. 9vd10x gaat hij de avond van te voren logeren bij opa/oma's.

één jaar geleden

Onze dochter gaat 2 dagen naar de kinderopvang en dan ga ik werken. En dan 1x in de week naar een opa en oma. Bij mijn schoonouders slaapt ze ook altijd een nachtje. Zo hebben we 1x in de 2 weken een avondje voor onszelf 😁

één jaar geleden

Hier zit de oudste van 7 op school, als we beide werken dan word hij opgehaald door een van de opa's en oma's. Gemiddeld 1x per week. Jongste van 1,5 gaat 2 dagen naar kdv. Ik werk onregelmatig, dus soms gaat ze ook nog een dagde naar opa en oma. En in het weekend soms ook 1 dag opa en oma samen, ongeveer 1x per 2-3 weken. Als ik 's avonds werk, dan kan ik schuiven in kdv uren op aanvraag en haalt m'n man dr uit werk op en aansluitend de oudste bij opa&oma.

één jaar geleden

3 dagen naar de opvang. Ma-do-vr. Uit logeren af en toe bij opa en oma

één jaar geleden

Op mijn werkdagen hebben we oppas: 1 vaste dag bij opa en oma en 2 vaste dagen kdv. Tussendoor oppassen gebeurt weinig. Maar als dat nodig is, is dat vaak ook opa, oma of m’n broer en soms vriendinnen.

één jaar geleden

Bij ons maandag me vriend vrij Dinsdag en woensdag kinderdagverblijf Donderdag gastouder (oma) Vrijdag ben ik vrij In het weekend zijn we vrij

één jaar geleden

Ma en di zijn ik en mn vriend samen vrij. Woe en do kinderopvang van 645 tm 1745. Vrijdag mn vriend. 1 x per 5 wk een weekend van za ochtend tm ma avond uit logeren bij een van de opa's en oma's. Daarnaast past een vriendin soms op als we uit eten willen of naar de film.

één jaar geleden

Mijn man werkt 5 dagen en ik 4, dus ze gaat 2 dagen naar de opvang, 1 dag naar de ene oma en de andere dag naar de andere oma. En soms als we een avond uit willen of een concert hebben dan blijft ze logeren bij oma of tante.

één jaar geleden

3 dagen opvang en 1 dag met mijn vriend alleen en 1 dag met mij alleen, en om de maand een nachtje naar opa en oma.

één jaar geleden

Mijn man is alleen het weekend thuis(vrachtwagenchauffeur) en ik werk 3 dagen.. ze gaat 2 dagen naar de opvang en 1 dag mijn schoonmoeder.. mijn ouders passen los vast op.. dus met ineens avonden werken of etentjes waar de kleine niet mee kan (collega's, te ver weg, te laat)

één jaar geleden

Hier vijf dagen opvang. We werken beiden vijf dagen. Daarbuiten hebben we vrijwel geen oppas nodig omdat we graag zorgen dat een van ons dan met onze zoon is.

één jaar geleden

Buite 3 dagen naar de opvang is die bij mij :)

één jaar geleden

Hier ging hij 4 dagen per week naar de crèche. Daarna 3 dagen. Had mijn man 1 dag verlof per week en ik een andere dag. Nu ben ik sinds begin mei volledig thuis met Nico. Ben thuis wegens zwangerschap. Verder hebben we nooit oppas eigenlijk van familie ofzo

één jaar geleden

Ons zoontje heeft nog nooit oppas gehad 🫣 Ik ben altijd thuis met hem. Als ik een afspraak heb, gaat hij mee of is mijn vriend thuis met hem. Als we samen iets gaan doen, gaat hij ook altijd mee. Vind het hierdoor wel een beetje spannend met de aankomende bevalling (die hopelijk thuis plaats kan vinden 😅).

één jaar geleden

Mn schoonmoeder past elke vrijdag hier thuis op, verder komt er regelmatig een vriendin, broertje, zusje of opa en oma oppassen als wij een x uit eten gaan. Uit logeren daarin tegen ziet mn vriendin nog niet zitten

één jaar geleden

Ik werk 3 dagen, mijn vriend 5. Wij hebben ontzettend geluk met familie die een vaste oppasdag wilde, ik had ook wel 5 dagen kunnen werken😅 Op maandag, dinsdag en donderdag komen mijn moeder, oma & tante en schoonouders oppassen. Ik heb in het begin getwijfeld om 4 dagen te gaan werken, maar ben heel blij dat ik voor 3 gekozen heb. Zo heb ik nog 4 hele dagen lekker met onze dochter samen, minder lijkt me niet leuk. Als we eens weg moeten kunnen we eigenlijk altijd wel op onze ouders rekenen, ze gaat dan ook wel eens logeren. Mijn dochter vindt dat helemaal geweldig maar stiekem hebben de opa’s en oma’s vaak nog meer plezier 😅