8 Reacties

één jaar geleden

Dit jaar niet Vanwege verhuizing veelste druk denk dan voor haar Ze snappen toch nog niks Ze mag wel een keer schoen zetten krijgt ze wat kleins er in Afgesproken met familie dat we alleen met kerst cadeautjes doen.

één jaar geleden

Wij gaan niets groots doen thuis, wel schoentje zetten en zetten al wat sinterklaas liedjes op. Maar het echt begrijpen wat sinterklaas nu inhoud nee dat is er nog niet😂 Oja en met de optocht op het dorp gaan we meelopen mits het goed weer is haha

één jaar geleden

Hier iemand die helemaal fan is van Sinterklaas. Vorig jaar toevallig een Sint bezoek gewonnen bij een actie. Heeft ze het nog heel lang over gehad. Dit jaar gewoon met familie en cadeautjes en mee lopen met de optocht. En veel Sinterklaas liedjes natuurlijk🤗

één jaar geleden

Wij gaan naar de pepernoten Express eind november. En naar de intocht de 18e. En ik heb kadootjes gekocht. Weet nog niet of ik aan schoenkadootjes doe. We geven iig geen snoepgoed.

één jaar geleden

Wij zijn ook een beetje zoekende hierin. Voor diegene die de schoen laten zetten, hoevaak gaan jullie dit doen?

één jaar geleden

Van 18 november (intocht) tot 5 december gaan we ieder weekend wat in zijn schoentje doen. 4 december sinterklaas feest met mijn familie bij ons thuis en 5 december bij mijn schoonfamilie vieren met kadootjes.

één jaar geleden

Vandaag toevallig een heel gesprek aan de lunch. Ze gaat een pop vragen aan Sinterklaas. Heb ik ooit een keer gezegd, en ze vindt cadeautjes uitpakken echt fantastisch - zelfs al is het een vork die ze aan tafel in een servet heeft gerold - dus Sinterklaas vindt ze nu al een top concept 😂 We leggen nu af en toe stukjes van het ritueel uit. Dat als Sinterklaas komt met de boot ze dan haar schoentje mag zetten en dan een liedje zingen en dat Sinterklaas dan komt als je slaapt. Ze vindt het allemaal heeeeel interessant. Die magie is briljant leuk om te zien 🤩

één jaar geleden

Wij vieren het met mijn ouders, mijn oma en het gezin van mijn zus. Onze dochter gaat zaterdag met mijn zus naar de intocht. Cadeautjes uitpakken vind ze fantastisch, ik denk dat we twee keer per week de schoen gaan zetten