159 Reacties

2 jaar geleden

Ja klopt hier ook! Zijn er inmiddels 6 goed zichtbaar al!

2 jaar geleden

Hier ook al stuks (met 4 mnd 2 en afgelopen maand 4 tegelijk bovenin) en het lijkt er zelfs op dat er nu hoektanden komen. Merk niks aan de luiers gelukkig. Wel onrustig drinken aan de borst 馃槼

2 jaar geleden

Hier nog 0,0 tandjes te zien. Vandaag 8 maanden. Dus wel wat laat volgens mij. Ik denk wel steeds dat ze last heeft maar dat denk ik al maanden, steeds denk ik oh nu komt er een tandje haha en nog niks

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 8,5maanden heeft nog geen tandjes 馃檲

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 8 mnd ook nog geen tanden. Voor mijn gevoel heeft hij er last van sinds 4 mnd. Dacht al dat hij laat was, maar zo te lezen ben ik niet de enige. Voor mij mogen ze wel eens doorkomen.

2 jaar geleden

Met 5 maanden al 2 onder tanden tijdens buikgriep dus was al aan de diarree enzo.. en nu komen ze boven met bijna 4 tegelijk door.. hoop dat het snel doorzet want met de oorontsteking van vorige week wil ik graag weer een nacht doorslapen馃檲馃檴 ze drinkt nu vooral overdag slecht aan de fles.. alleen die van 18.30 uur gaat op.. overdag laten we er nu gelijk maar 1 vallen.. hebben we dat ook maar gehad.. verder gaan de hapjes wel goed馃檪

2 jaar geleden

8,5 maand en nog niks

2 jaar geleden

Bijna 9 maand en ook nog nikssss

2 jaar geleden

8 maanden en sinds dat ze 3 maanden is hebben we al het idee dat er wat doorkomt. Afgelopen week waren daar in ene de 2 voorste tandjes onder. Met als gevolg al een paar weken slecht slapen, veel kwijlen. De luiers vallen mee.

2 jaar geleden

Hier 8 maand en nog steeds een tandloos bekkie! 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op PinkPowny

Hier 8 maand en nog steeds een tandloos bekkie! 馃檲
Hier hetzelfde

2 jaar geleden

Hier 2 kleine puntjes van tandjes馃槄

2 jaar geleden

Hier 8 maanden en 6 tandjes 馃檲 4 vanboven en 2 vanonder 馃お

2 jaar geleden

Met 4 maanden de 2 ondertanden en nu zitten we inmiddels op 7 tanden door馃檲 mijn zoontje was ook zo snel dus zit in de fam denk ik馃ぃ

2 jaar geleden

8,5m en ng geen tandjes

2 jaar geleden

Zaterdag 9 maanden en al 8 tandjes. Ze heeft er weinig last van lijkt het, we gaven wel regelmatig de gekoelde bijtring dat vond ze heel prettig.

2 jaar geleden

8 maanden en 2 tandje onderkant. Bovenkant beginnen ook

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Hier nog 0,0 tandjes te zien. Vandaag 8 maanden. Dus wel wat laat volgens m ...
Hier hetzelfde 馃槀

2 jaar geleden

Bijna 9 maanden en 3 tandjes. De eerste kwamen met 7,5 maanden door (twee tegelijk onderin) met 8 maanden een tandje op de hoek boven. Daar had hij wel veel last van. Wij merken het vooral aan geen vast voedsel willen (zo鈥檔 vloeibaar fruithapje wil hij bijv. Wel) en hele tijd aan zn oren frunniken. Ook wrijft hij de hele tijd over zn mond met zn vuistjes en bijt overal op. Eigenlijk best wel zielig.

2 jaar geleden

8 maanden en 2 ondertandjes