159 Reacties
2 jaar geleden
Met 6 maanden had die van ons er al 8 馃槸
Met 3 maanden kwamen de 1e twee boventanden. Daarna elke maand 2 erbij. En nu een tijdje rustig sinds de 6 maanden. Hij is nu 8 maand.
2 jaar geleden
8 maanden en 0 tandjes. Al weken zie ik een wit puntje maar niks zet door.
Ik maak me er niet druk om, er is nog tijd genoeg voordat het als afwijkend wordt gezien. Ik had ook eens gehoord dat vroeg doorgekomen tandjes niet de sterkste tandjes zijn dus ze doet maar lekker rustig aan 馃槃
2 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet, kan me niet voorstellen hoe dat zou zi ...
Zo een beetje haha.
2 jaar geleden
Hier 4 erdoor en 2 zitten er duidelijk klaar. 2 ondertandjes en 2 hoektanden, kleine vampier hier 馃槅 (9 maanden komend weekend)
2 jaar geleden
8.5 maand, 2 ondertandjes en de boven tandjes komen eraan.
Ik merk het aan de luiers, oor frummelen, kwijlen en overal op bijten.
Vooral het 1e tandje was een hel. Koorts, huilen, slecht slapen. Drama!
2 jaar geleden
Net 9 maanden nu. 2 tandje uit en bovenaan nu een stipje. Toevallig(?) deze week ook weer ziek: tot 39gr koorts en stevig verkouden. Toen de eerste tandjes doorkwamen had ie buikgriep. Zou het toeval zijn of niet? 馃し
2 jaar geleden
Mn zoontje is 8 maandjes heb 2 onder tandjes in het midden 1 hoek tand en de andere hoektand en ze voortandjes komen tegelijk door (3 stuks) maar gelukkig heeft hij er geen last van 馃檹馃徏
2 jaar geleden
Dochter bijna 9 maanden. Met 5 maanden waren de onderste 2 door. 2bovenste zijn inmiddels ook door. Het lijkt erop dat nu 3 tegelijk of vlak na elkaar volgen. (2 snijtanden boven en 1 onder )
Ze sabbelt echt op alles. Zowel aan haar eetstoel als de poten van haar wipstoel. Lekker hard 馃槄
2 jaar geleden
Hier ook nog al 5 maanden. elke dag veel kwijlen en tandvlees jeuken maar tandjes? Ho maar!! Hahaha ze is alweer bijna 10 maanden 馃榿馃槅
2 jaar geleden
Precies niks 馃槄馃槄 had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Ze is precies een kopie van haar broer en die kreeg ze ook pas met 13! Maanden. Voordeel; hij had er totaaaaal geen last van en binnen een paar weken zat z鈥檔 hele gebit er鈽猴笍 dus geen slapeloze nachten door tandjes gehad toen.. ben benieuwd of dat met onze dochter weer zo gaat zijn