159 Reacties
2 jaar geleden
Bijna 9 maanden en 5 tandjes. 2 onder 3 boven. De 3 boven kwamen tegelijk. Dat was even geen pretje.
2 jaar geleden
Nou mevrouw heeft nu na 2 onder tanden en 1 boventand het gepresteerd om 2 hoektanden en de tweede voortand TEGELIJK te krijgen. 馃槵馃槷馃槾 ze zijn er bijna door dus nog even doorzetten 馃馃徏
2 jaar geleden
29 juni geboren en hij heeft 6 tanden. Nr 7 is onderweg volgens mij, zag zojuist een witte bobbel over zijn tandvlees verschijnen.
2 jaar geleden
Hier mochten we al gauw genieten van een mondje vol tandjes. In maand 4 had meneer al 2 ondertanden, inmiddels is hij 8 maanden en telt hij er een mond vol. Wel 7 tanden en ik vrees dat de tandendrama nog niet over is. Niks is namelijk veilig alles gaat linea recta naar de mond om zo de druk te kunnen onderdrukken. 馃Ψ 馃憚 馃懚馃従
2 jaar geleden
Reactie op MAM1990
Bijna 9 maanden en nog 0 tanden
Hier ook 馃檴 komende week 9 maanden en nog niks
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft er 3, alle 3 naast elkaar onderin. Gisteren kwam ik er ineens achter dat ze een derde erbij had 馃槀馃槀
2 jaar geleden
Reactie op QueenShe
Voor degene die al tandjes hebben, hoe ging het slapen?
Mijn zoontje van 8 ...
Als ik dacht dat er een tandje aan kwam dan drukte ik er vaak een zetpil in voor het slapen gaan. Hij werd er niet wakker van s nachts. Maar sommige kindjes hebben last van koorts dat had die van mij dan weer niet.
2 jaar geleden
Reactie op CDamen
9 maanden en 8 tanden inmiddels.. Ze kijkt er weinig last van te hebben gel ...
Zou zo maar kunnen! Bij mijn zoontje groeit ook zijn haar en nagels heel erg snel. Zou dat er ook mee te maken hebben? Nu al voor de 3e keer naar de kapper geweest 馃槄