159 Reacties

2 jaar geleden

Hier bijna 10 maanden en nog geen tandjes, ook niet in zicht 馃ぃ

2 jaar geleden

Net 9 maanden en al 8 tanden 馃槄

2 jaar geleden

Hier bijna 10 maanden en nog geen tandjes 馃ぃ wel vaak alle tekenen (1 rode wang, kwijlen, kauwen op bijtringen), maar nog geen tand in zicht 馃槈

2 jaar geleden

Reactie op MBBor

Volgens mij komt er iets aan馃槄
Jaa er zijn 2 tandjes door馃コ

2 jaar geleden

Bijna 9 maanden en 5 tandjes. 2 onder 3 boven. De 3 boven kwamen tegelijk. Dat was even geen pretje.

2 jaar geleden

Bijna 9 maanden en 1 tandje

2 jaar geleden

Nou mevrouw heeft nu na 2 onder tanden en 1 boventand het gepresteerd om 2 hoektanden en de tweede voortand TEGELIJK te krijgen. 馃槵馃槷馃槾 ze zijn er bijna door dus nog even doorzetten 馃馃徏

2 jaar geleden

Dracula haha, 2 ondertanden en nu 2 hoektanden 馃槄馃槀

2 jaar geleden

Reactie op MaxineD

Mijn zoontje van 8,5maanden heeft nog geen tandjes 馃檲
Hier het zelfde 馃ゲ

2 jaar geleden

29 juni geboren en hij heeft 6 tanden. Nr 7 is onderweg volgens mij, zag zojuist een witte bobbel over zijn tandvlees verschijnen.

2 jaar geleden

9 maanden en twee ondertandjes

2 jaar geleden

Hier mochten we al gauw genieten van een mondje vol tandjes. In maand 4 had meneer al 2 ondertanden, inmiddels is hij 8 maanden en telt hij er een mond vol. Wel 7 tanden en ik vrees dat de tandendrama nog niet over is. Niks is namelijk veilig alles gaat linea recta naar de mond om zo de druk te kunnen onderdrukken. 馃Ψ 馃憚 馃懚馃従

2 jaar geleden

Bijna 9 maanden en nog 0 tanden

2 jaar geleden

Reactie op MAM1990

Bijna 9 maanden en nog 0 tanden
Hier ook 馃檴 komende week 9 maanden en nog niks

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft er 3, alle 3 naast elkaar onderin. Gisteren kwam ik er ineens achter dat ze een derde erbij had 馃槀馃槀

2 jaar geleden

9 maanden en 8 tanden inmiddels.. Ze kijkt er weinig last van te hebben gelukkig.. Verder doet ze nog weinig op zitten en liggen na馃槄 Zo zie je maar, de een is snel met tanden, en een ander is qua motoriek veel sneller..

2 jaar geleden

Weer een tandje door! Nr 7.

2 jaar geleden

Voor degene die al tandjes hebben, hoe ging het slapen? Mijn zoontje van 8,5 mnd slaapt 2 weken ontzettend slecht. Weigert zelfs te slapen. Uren met hem bezig. Dacht eerst sprong 6 maar deze is voorbij. Kan het echt door alleen de tandjes komen dat hij super slecht slaapt?

2 jaar geleden

Reactie op QueenShe

Voor degene die al tandjes hebben, hoe ging het slapen? Mijn zoontje van 8 ...
Als ik dacht dat er een tandje aan kwam dan drukte ik er vaak een zetpil in voor het slapen gaan. Hij werd er niet wakker van s nachts. Maar sommige kindjes hebben last van koorts dat had die van mij dan weer niet.

2 jaar geleden

Reactie op CDamen

9 maanden en 8 tanden inmiddels.. Ze kijkt er weinig last van te hebben gel ...
Zou zo maar kunnen! Bij mijn zoontje groeit ook zijn haar en nagels heel erg snel. Zou dat er ook mee te maken hebben? Nu al voor de 3e keer naar de kapper geweest 馃槄