159 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft sinds ze 5,5 maand is 2 ondertanden. Er is net 1 voortand boven door, en er komen er boven nog 2 bij.

2 jaar geleden

Oh en dat knarsetanden doet mijn dochter ook. Sinds haar tand boven door is trekt ze ook vaak haar bovenlip op een bepaalde manier op 😂

2 jaar geleden

Nu 10 maanden en de eerste 2 voortandjes komen er net uit

2 jaar geleden

10maand 4boven & 4beneden

2 jaar geleden

6 boven, 2 onder , 2 onder in aantocht, 2 boven in aantocht. Wat een feest die tanden we hangen de vlag uit als het tandenfeestje voorbij is en zijn gebit compleet is 😂😅#afzien voor ons en baby!

2 jaar geleden

10 maanden en nog steeds geen tanden.

2 jaar geleden

9 maanden, 2 boven, 4 onder, 3 in aantocht…

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

3 dagen geleden zei ik nog dat er niks te zien was. En nu is er ineens een ...
Nou een maand geleden had mevrouw dus nog geen tandjes toen zei ik nog niks te bekennen. 3 dagen later was haar 1e tandje er ineens. En nu een maand later is ook tandje 2 doorgekomen en staan nummer 3 en 4 in de wachtrij hahah. Gaat ineens snel hier.

2 jaar geleden

2 ondertandjes en de bovenste 2 zijn ook doorgekomen🦷 #10maanden.

2 jaar geleden

Gaan ze eindelijk doorkomen? Weigert eten, ontlasting is dunner als normaal, koorts, hangerig. Verder wel vrolijk. Hadden jullie ook deze symptomen?

2 jaar geleden

Reactie op QueenShe

Gaan ze eindelijk doorkomen? Weigert eten, ontlasting is dunner als normaa ...
Yup... hier nu ook bezig.. 5 en 6 zijn bijna door.. hoop dat het nog wel een leuke moederdag wordt.. gisteren was niet zo gezellig..

2 jaar geleden

Zijn er bij jullie kindjes al kiesjes in aantocht? Max heeft 8 tandjes maar afgelopen dagen ineens weer jengelig/ veel bijten en in z’n mond voelen/ spuitluiers. Ging net voelen en volgens mij komt het eerste kiesje er al door.

2 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Zijn er bij jullie kindjes al kiesjes in aantocht? Max heeft 8 tandjes maar ...
Hier hetzelfde. Ik kon nog niks voelen maar zal me niks verbazen als ze eraan zitten te komen. Vanaf 13 maanden had ik ergens gelezen. Hij is nu wel de hele tijd aan de tandenknarsen, zo’n naar geluid 🙈

2 jaar geleden

Tot en met 9.5 maand had hij 2 ondertandjes. En nu komen er 4 tegelijk door😵

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 10 maanden oud morgen. Zijn onderste 2 tandjes zijn 3 weken geleden door gekomen. En momenteel komen de bovenste 2 er ook stilletjes aan door. Ook gepaard met heel veel kwijlen en alles in zijn mond willen steken. De pampertjes zien er indd ook soms verschrikkelijk uit hier. Vooral de geur is soms niet te harden 🤣

2 jaar geleden

Met 4 maanden kwamen de eerste twee tegelijk door. Met 9 maanden kwamen er 6 tegelijk (binnen 6 dagen). Heeft nu 8 tandjes.

2 jaar geleden

Finn is bijna 11 maandjes, heeft er al een tijdje 8 in z’n mond. Nu komen er 8 nieuw allemaal tegelijkertijd😫😫. Ik kan je vertellen, dat is geen pretje😂

2 jaar geleden

Hier 10 maanden en nog steeds maar 2 tandjes

2 jaar geleden

Hier ruim 10 maanden en nog geen tanden. Kwijlt al vanaf zij 6 maanden

2 jaar geleden

Hier 10 maanden en hij begint er 6 in ene trek te hebben