159 Reacties

2 jaar geleden

4 boven, 4 onder en sinds kort 1 onderkies

2 jaar geleden

Miss Dracula🧛🏼‍♀️😂

2 jaar geleden

Eindelijkkkkk kan ik ook melden dat zijn eerste tandje doorkomt. Ik zie een wit puntje aan de bovenkant😁😁. Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn om een tand 🙈😂

2 jaar geleden

Hier ondertussen 4 boven een 4 onder en 2 kiezen.. nja.. 1.5.. 🤣 die wilt nog niet helemaal lekker doorkomen.. haha.. heeft ze gelukkig geen last meer van..

2 jaar geleden

Stand staat nu op 6 tandjes. 2 onder, z'n hoektanden boven en zijn snijtanden boven zijn ook door! Opeens gaat het snel🙈

2 jaar geleden

Heyey, even een vraagje. Hier is inmiddels alles al door sinds een maand. Hoe is het bij jullie?

2 jaar geleden

Hier zijn de laatste kiezen op hun dooooie gemakje aan het doorkomen. Manmanman de kwijlslabben vliegen er door heen maar deze kiezen nemen hun tijd😮‍💨 Elke keer als er weer een stukje door is en dr billen weer wat rust hebben komen ze weer een stukje door😂

2 jaar geleden

Hier totaal 16 tanden en kiezen. Er moeten dus nog 4 kiezen bijkomen.

2 jaar geleden

Hier 8 tanden en de 1e kies die nu door is gekomen. 😅

2 jaar geleden

Hier nu 8 tanden en 3 kiezen en nog 1 kies aan het doorkomen nu.

2 jaar geleden

Hier 10 tanden en 4 kiezen, met de laatste 2 hoektandjes wat meer last gehad maar valt mee over het algemeen gelukkig, ze is nu 16 maanden

2 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties! Wat veel tanden overal al!

2 jaar geleden

8 tanden, twee kiezen en 1 kies onderweg. Onze zoon is bijna 17 maanden

2 jaar geleden

Zoontje is 16 maandjes en had toen hij 14 maanden was al 12 tandjes en 4 kiezen hijs echt heel snel ermee en kreeg ‘gelukkig’ veel tegelijk door

2 jaar geleden

17 maanden en 16 tandjes

2 jaar geleden

17 maanden en 5 tandjes..