1004 Reacties
3 jaar geleden
Onwijs gefeliciteerd!! 🥳💞 maar ik zou er zelf nog niet aan moeten denken! 😬😊
3 jaar geleden
Gefeliciteerd wat leuk ! Ik niet, we willen nog eerst even genieten van ons eerste kindje voordat we aan een tweede beginnen 😇
3 jaar geleden
Reactie op yun
Dankjewel oooh spannend ik duim voor jou!!! Ben je ook aan het proberen?
Ja kleine is nu bijna 4 maand en voelde me eigelijk al snel weer goed dus na de eerste menstruatie proberen we het weer. Nu 2x ongesteld geweest maar helaas nog niet raak, maar hebben ook geen haast. Al hoop ik wel dat het snel gebeurd 🙈
3 jaar geleden
Gelukkig dit keer niet, haha. Maar mijn zoontjes schelen 12 maanden en 3 weken dus ik weet wel hoe het is 😊 Gefeliciteerd! 🥳
3 jaar geleden
Reactie op Babyjuni01062020
Gelukkig dit keer niet, haha. Maar mijn zoontjes schelen 12 maanden en 3 we ...
Oh dankjewel !!! & hoe is het om zo twee kindjes kort op elkaar te hebben??? Kan het geen kwaad om zo te sleuren met maxy cosy en je baby in en uit bed ik vraag me dat echt af !!
3 jaar geleden
Reactie op yun
Oh dankjewel !!! & hoe is het om zo twee kindjes kort op elkaar te hebb ...
Het is minder zwaar dan ik had verwacht (ik was onverwacht opnieuw zwanger). Ik kan heel erg genieten van die twee samen, er ontstaat nu echt al wat interactie 🥰 Maar soms is het wel ook echt aanpoten, gelukkig kon mijn oudste al met 10 maanden lopen. Dat hielp wel tijdens de zwangerschap.
Dat tillen kan niet zoveel kwaad hoor, ik heb het ook gedaan. Werd wel steeds zwaarder en probeerde ik vooral zittend hem even op te tillen enzo