1004 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Manu26
3 dagen overtijd, test negatief. 🤷♀️ voor eerst dat het nu weer weg blij ...
Ik testte pas na een week positief! Mijn cyclus was nog zo onregelmatig.. je weet maar nooit ☺️
3 jaar geleden
Ik heb, wat leek op een innestelingsbloeding gehad afgelopen 5 tot 7 januari. Ik zou 12 januari mijn spiraaltje eigenlijk krijgen...
3 jaar geleden
Ja klopt die van mij ook.. wij gaan denk ik maar langzaam aan over op kv. B ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/mother-s-gem-borstvoedingskruiden-met-fenegriek-kruiden-borstvoeding-in-capsules-voor-het-verhogen-van-de-melkproductie-veganistisch-45-stuks-hoog-gedoseerd-600-mg/9300000044614917/?s2a=
Deze bestellen werken echt! Ik had een dip in mijn borstvoeding en nu loopt het weer als een trein.
3 jaar geleden
Hey Dames, ik wil even mij verhaal kwijt.
Ons meisje is nu 6 maanden en wij zij bezig om een 2e te krijgen.
Maar ik zou eigenlijk zondag al ongesteld moeten zijn maar niks ook geen tekens ervan.
Omdat ik mij toch wel misselijk en best moe voel, heb al een vroege zwangerschapstest gedaan en 2 gewone maar allemaal negatief. Dus vraag mij af waarom het nu uit blijft mij menstruatie??
Nooit geen problemen meegehad, altijd een regelmatige cyclus.
#help
3 jaar geleden
Reactie op Lisa12
Hey Dames, ik wil even mij verhaal kwijt.
Ons meisje is nu 6 maanden en wij ...
Ik vrees dat na een bevalling alles wat in de war kan zijn...Hier ook bezig voor een 2de allé wij hebben gewoon na de bevalling niks voorbehoedsmiddelen gebruikt😅
Ik had 1 keer percies mijn regels gehad maar verder niks heb ook getest en negatief dus denk dat mijn lichaam gewoon nog niet klaar voor is
3 jaar geleden
Ik zou heel graag willen alleen wij wachten even tot aan de zomer. Wij gaan dan voor nummer 2😍
2 jaar geleden
Ik ben ook dolgelukkig dat het weer is gelukt!! de eerste keer meteen raak, en met kerst nog wel, ik hou wel van die speciale momenten om altijd te kunnen onthouden ☺️☺️ onze baby is nu 25 weken en de test zei 3+ weken zwanger. Wel heel spannend allemaal! En even onzeker over mijn borstvoeding, maar de productie is alweer helemaal op peil. Ben heel benieuwd hoe dat tijdens de rest van de zwangerschap zal gaan. En of ik tandemvoeden ga redden 😄 iemand daar ervaring mee??
2 jaar geleden
Reactie op cocos
Vanochtend achter gekomen dat ik weer zwanger ben.. niet gepland.. moet het ...
Gefeliciteerd
2 jaar geleden
Reactie op cocos
Vanochtend achter gekomen dat ik weer zwanger ben.. niet gepland.. moet het ...
Gefeliciteerd! Heel herkenbaar dat het even moet bezinken. Ik was na de eerste, onverwacht zwanger toen hij 5 maanden oud was. Nu heb ik ondertussen een heerlijk kind van 19 maanden en eentje van bijna 7 maanden. Het komt wel goed hoor :)
2 jaar geleden
Zou héél graag weer zwanger willen worden maar helaas nog niet ongesteld geworden. Zoontje is bijna 6 maanden en ik geef fulltime borstvoeding. Bij mijn oudste werd ik pas na 9 maanden (fulltime borstvoeding) ongesteld 😬😅 Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor ik weer een cyclus heb.
2 jaar geleden
Reactie op chan1994a
Whoehoee gelukt👶🏻🥳 wel m’n naam gewijzigd zodat ik voor eventuele bekend ...
Wow gefeliciteerd!!
Geniet ervan!!!! Hopelijk wederom een spoedige zwangerschap, bevalling en nog zo’n heerlijk kindje!
Ps. Je naam is ook bij al je vorige Posts veranderd. Ik denk dus dat mensen nog steeds kunnen terugvinden wie je bent. Hopelijk kun je een heel ander account aanmaken voor deze reactie?